خاکریز
خاکریز

خاکریز

گزینه نظامی روی میز است اما جیز است!

 ایرانی ها از این تهدید ها ترسی به دل راه نمی دهند!

اسرائیل پس از سال 2000 هر روز شکسته خورده تر از دیروز است و امریکا نیز به همچنین، انقلاب اسلامی ایران صادر شده، توزیع شده و مصرف گشته است و حاصل آن بیداری اسلامی است. 

از اینروست که ما به خوبی می دانیم که: گزینه نظامی روی میز است، همیشه روی میز بوده، اما روی آن نوشته شده «جیز است دست نزنید!!!»

فواید امنیتی فیس بوک برای کشور های غربی

امکان پخش شایعه در مواقع خطیر، همچون ساعات نزدیک به جنگ، انتشار شایعاتی پیرامون فوت رهبران، سقوط مناطق، تسلیم شدن نیروها و یا در مواقع اعتراضات خیابانی، پخش شایعات حول مسائلی همچون تجاوز، آمار کشته شدگان، به مخالفین پیوستن نیروهای ها امنیتی و یا شایعه های اقتصادی مانند 5000تومان شدن بنزین بعد از عید از جمله این تهدیدات است.

تعطیلی بخش‌هایی از اقتصاد آمریکا

ایران

اندیشکده «شورای آتلانتیک» در گزارشی به قلم «نیکول پرلوروث»، «دیوید سنگِر» و «مایکل اشمیت» نوشت: گرچه مهارت سپاه سایبری تازه تاسیس ایران هنوز مورد تردید است، اما هکرهای ایرانی توانستند با تخریب ۳۰ هزار رایانه متعلق به شرکت آرامکو عربستان (بزرگ‌ترین تولید کننده نفت در جهان) در اوت گذشته و جایگزین نمودن محتویات آن‌ها با تصویر پرچم مشتعل آمریکا، در میان اهل فناوری اعتبار کسب کنند.

علی دایی از خرید خانه، بچه داری و دیدار با آیت الله بهجت می گوید

او فقط به من علی می‌گوید. از اول به من علی گفته، اگر هم چیز خاصی از من بخواهد و نخواهد بخوابد آن موقع من "علی جان" می‌شوم!
ادامه مطلب ...

تصویر سنگ قبر حضرت عباس(ع)

"بسم الله الرحمن الرحیم : هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنسَانِ حِینٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُن شَیْئًا مَّذْکُورًا" (سورة الإنسان - آیة 1)

"آیا زمانى طولانى بر انسان گذشت که چیز قابل ذکرى نبود"

 زیر این صندوق چوبی، اتاقک مقبره ای قرار دارد که پیکر پاک مولا و سرورمان حضرت ابوالفضل العباس (ع) در آن آرمیده است.

ادامه مطلب ...

آنچه لازم است از عادل فردوسی‌پور بدانید!

سوتی‌های عادل فردوسی‌پور کم نیست! شاید ده‌ها و شاید صدها سوتی از او در برنامه زنده 90 دیده باشید! خودش معتقد است بدترین سوتی‌اش را در برنامه «با جام‌جهانی 2002» داده است. آن‌جایی که بعد از 2 ساعت صحبت با حاج رضایی، هنگام خداحافظی می‌گوید: «از آقای نصیرزاده که 2 ساعت با ما بودند تشکر می‌کنیم!» خودش معتقد است آن شب کاملا هنگ بوده است!
درآمد: طبق آخرین اخبار(!) از صداوسیما یک میلیون و 400 هزار تومان و از دانشگاه یک میلون 200 هزار تومان
ادامه مطلب ...

خداحافظی «عموپورنگ» از تلویزیون

مسلم آقاجان‌زاده اعلام کرد:‌برنامه «عموپورنگ» پس از آخرین اجرا در روز جمعه 25 اسفند ماه با تلویزیون و بچه‌ها خداحافظی خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

استقلال به صدر بازگشت/گام بلند استقلال 10 نفره برای رسیدن به قهر

حساس ترین دیدار هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر در شرایطی با پیروزی استقلال به پایان رسید که پس از درگیری‌های دقایق پایانی نیمه اول، برخی هواداران استقلال به داور این دیدار توهین کردند تا وی در شروع نیمه دوم با دقایقی تاخیر حاضر به ورود به زمین شود.

ادامه مطلب ...