خاکریز
خاکریز

خاکریز

سرنگونی اسرائیل تا سال 2025

سازمان اطلاعاتی آمریکا پیش بینی کرد :به نقل از پایگاه اینترنتی المختصر، این گزارش حاکیست اوج گیری جریان‌های اسلامگرا در کشورهای همجوار اسرائیل به ویژه مصر، موجب بیم و نگرانی یهودیان از حیات و آینده خود و فرزندانشان شده است به همین علت بازگشت به سرزمین اصلی خود را آغاز کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: «میانگین موالید در اسرائیل در برابر افزایش شمار فلسطینی‌ها کاهش یافته است و حدود پانصد هزار اسرائیلی گذرنامه امریکایی دارند و اسرائیلی‌هایی که گذرنامه امریکایی و اروپایی ندارند در صدد دریافت آن و یا دریافت گذرنامه کشورهایی هستند که در آن ادیان و نژادهای مختلف زندگی می‌کنند، بدین ترتیب اندیشه تشکیل کشور یهود که تاکنون مسئولان اسرائیل موفق به تحقق آن نشده‌اند، به یاس مبدل خواهد شد.

ارنولد توینبی مورخ انگلیسی پس از شکست اعراب در جنگ 1967 و اشغال بسیاری از اراضی عربی به دست اسرائیل گفت: «با وجود اینکه در ظاهر اسرائیل در این جنگ به پیروزی دست یافته است اما مدت مدیدی دوام نخواهد آورد زیرا در یک جامعه و سرزمین غریب شکل گرفته و جامعه‌ای نامانوس است که این به نوبه خود نقش موثرتری در فروپاشی خود بیش از عربها خواهد داشت.


آمریکای ها به دیر فهمی مشهورند رِژیم صهیونیستی در بی ثبات ترین وضیعت قرار دارد و نفس آخر خود را می کشد البته در ۲۰۲۵ نه تنها این رژیم آلوده نیست و حذف می گردد بلکه حامیان آن نیز سرنگون می شوند.

جدیدترین پهپاد ایران با قابلیت بمباران‌ هوایی

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به توانمندی‌های روزافزون صنعت دفاعی در طراحی و ساخت پهپاد (پرنده‌های هدایت‌پذیر از دور) از بکارگیری جدیدترین پهپاد پدافندی کشور با نام «حازم» در ماموریت‌های متناسب پدافند هوایی خبر داد.

برکناری‌ فرمانده‌ پدافند هوایی‌ رژیم‌ صهیونیستی

سران ارتش رژیم صهیونیستی "دورون گبیش" را از فرماندهی نیروهای پدافند هوایی برکنار و "شاحر شوحط" را به جای وی منصوب کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی علت این برکناری را پایان دوره خدمت 30 ساله این مسئول نظامی اعلام کرده است. اما این اقدام تنها چند روز پس از عملیات موفقیت آمیز پهپاد مقاومت لبنان در پرواز طولانی مدت بر فراز تأسیسات حساس در سرزمین‌های اشغالی و ناتوانی پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در شناسایی و انهدام به موقع آن صورت گرفته است.


 پهپاد شناسایی حزب الله لبنان موفق شد بعد از صدها کیلومتر پرواز بر فراز آبها با عبور از سامانه‌های پدافندی صهیونیست‌ها، وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده و 60 کیلومتر در عمق خاک فلسطین اشغالی نفوذ کند و برفراز منطقه بئر السبع به پرواز درآید و خود را به فاصله 40 کیلومتری تاسیسات هسته‌ای دیمونا در فلسطین اشغالی برساند.

اقتدا در نماز

محمد علی میرزایی یکی ازخلبانان هوانیروز و همرزم شهید شیرودی روایت می کند: شیرودی همچون ستاره ی پر فروغ آسمان همواره برای رسیدن به اهداف عالیه ی خویش نورافشانی می کردو در راه عشق و شهادت و پایمردی خستگی را نمی شناخت و تا پای جان می رفت و زمانی که در پایگاه هوایی کرمانشاه بودیم، آیت الله خامنه ای در نماز جماعت به ایشان اقتدا کرد و نماز خواند و مؤذن این نماز جماعت بنده بودم.

گفتنی است: مقام معظم رهبری نیز درباره این شهید سرافراز فرمود: « شیرودی اولین نظامی بود که من در نماز به او اقتدا کردم.»
آنچه که ما از کارکنان مومن ارتش  در جامعه می بینیم  ارتش با اقتدا به رهبر خویش هزاران هزار شیرودی ها را در دامن خود تربیت کرده است  دشمن   از این طیف انسان ها به شدت می ترسد.

وظیفه‌شناسی، موقع‌شناسی و عزم راسخ؛ لازمه ادامه پیشرفت و حرکت پر ش

     وظیفه‌شناسی، موقع‌شناسی و عزم راسخ

رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پرشور دهها هزار نفر از مردم خراسان شمالی، وظیفه‌شناسی، موقع‌شناسی و عزم راسخ را لازمه ادامه پیشرفت و حرکت پر شتاب کشور دانستند.

 لبیک، لبیک یا سالار و عزیر کاروان


عرفان‌ های کاذب، گرداب بلعیدن معنویت

در پی انتشار اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر نفوذ فرقه‌های انحرافی در بین جوانان به خصوص در محیط‌های دانشگاهی، باشگاه خبرنگاران مصاحبه‌ مفصلی با "علی محمدی"، کارشناس فرهنگی داشته و در آن مبانی پیدایش عرفان‌های نوظهور و مکاتب انحرافی را تشریح کرده است. بخش اول این گفتگو در ادامه مطلب...

تیر نگاه - پیام‌آوران این عرفان‌ها مجبور به ارائه تعاریف گوناگونی از هستی، خدا، انسان و شیطان شدند و برای رسیدن به آن خدایی که ادیان می‌گویند هزاران راه انحرافی را تعریف کردند بنظر شما  این فرقه هایی  که به صورت قارچ گونه در جامعه ما سبز میشوند  از چه سازمان های  خارجی دستور می گیرند و حمایت میشوند.

شهروندان ترکیه، با موشک های اهدایی اردوغان کشته شدند

روزنامه ترکیه ای "یورت" با اشاره به نوع موشک های پرتاب شده به خاک این کشور نوشت: موشک اندازی که برای پرتاب موشک هاون به خاک ترکیه از آن استفاده شده، تنها از سوی نیروهای ناتو مورد استفاده  قرار میگیرد.

تیر نگاه - تو خود بخوان از این مجمل که چگونه کشورهای غربی با اختلاف اندازی بین کشورهای مسلمان ماهی مخصوص خودشان را صید میکنند.

          در راه پیشرفت، توقف و اشرافیگرى ممنوع است.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید فرمودند: وقتى از کار فراغت پیدا کردى، یعنى کارت تمام شد، تازه قامت راست کن، یعنى شروع کن به کار بعدى؛ توقف وجود ندارد. آن روزى که ملت ایران به قله برسد، معارضه‌هاى خباثت‌آلود به پایان خواهد رسید. ما تا آن روز فاصله داریم. حرکت را باید بى‌وقفه ادامه دهیم.

توقف و اشرافیگری دو حفره بزرگ جامعه دینی ما است.

دیجیتال همان دجال است

خصوصیات کسی که قبل از ظهور آقا ظاهر می شود با خصوصیات دیجیتال یکی است زیرا دیجیتال از دریچه واحد یعنی یک چشم به جهان نگاه می کند و چون مردم آن زمان نمی توانستند مفاهیم را درست درک کنند آن را به شکل انسان می پنداشتند. حتی اگر انسان هم فرض شود ما در تمام بازی های رایانه ای قهرمانان را یک چشم می بینیم و چشم دیگرشان معمولا نقاشی نمی شود و تصور کودکانه این است که چشمش زیر موهای بلندش مخفی است.

دیجیتال همان کاری را می کند که از دجال انتظار داریم. خانواده ها را از هم می پاشد و کودکان را شستشوی مغزی می دهد. اصول اخلاقی را به وحشیگری تبدیل می کند و کشتار وسیع بشر را توصیه می کند.

هیمنه آمریکا به شدت در حال فروپاشی است

 "نوام چامسکی" اندیشمند و فیلسوف بزرگ آمریکایی در گفتگویی با شبکه "اسکای نیوز" عربی (skynewsarabia) با تاکید بر مشکلات بزرگی که آمریکا در ده سال گذشته در رهبری خود داشته گفت: معتقد است که هیمنه آمریکا به شدت در حال فروپاشی است.
 این فیلسوف آمریکایی گفت: «آمریکا تنها کشوری است که هزاران پایگاه نظامی در خارج از خاک خود دارد و این امر نیازمند حاکمیتی توانمند است و همین حضور نظامی در سراسر جهان ظاهرا دولت آمریکا را ضعیف کرده است.»

وی در ادامه گفت: تعداد بیکاران آمریکایی که نزدیک به 23 میلیون تن می‌رسد و این یک فاجعه اجتماعی برای آمریکا است.

موشک های آماده برای شلیک به خاک آمریکا

کره شمالی بر این باور است که با تولید موشک های دور برد با دامنه 6.700 کیلومتری (4.160 مایل) یا حتی بیشتر می تواند خاک ایالات متحده را به توبره کشد.

گاردین نوشت: کره شمالی در جدیدترین پاسخ ها به تهدید های آمریکا در رابطه با برنامه موشکی این کشور اعلام کرد: کره شمالی موشک هایی را در اختیار دارد که برد آن به خاک آمریکا هم خواهد رسید. کره شمالی طی یک رژه نظامی در پیونگ یانگ راکت هایی را که اظهار دارد به خاک آمریکا هم خواهند رسید را به نمایش گذاشت.

خانواده به سبک فرهنگ غرب

نگاهی به آمارهای دنیای صنعتی و مدرن نشان می دهد بحث فروپاشی و گسستگی خانواده در این کشورها، از یک مشکل اجتماعی به یک بحران اجتماعی و زنا شویی تبدیل شده است. براساس آمارهای دو الی سه دهه گذشته، در آمریکا تا سال ۱۹۸۸ از هر سه ازدواج یکی به طلاق انجامیده و در این نسبت در سال ۱۹۸۹ به دو سوم رسیده است.

وضعیت خانواده در غرب

وضعیت خانواده در غرب

در سال ۱۹۸۰ بیش از ۴۰ درصد کودکان سوئدی از مادران بی شوهر متولد شده اند و در فرانسه نیز تا سال ۱۹۸۶ این آمار در حدود ۵۰ درصد بوده است. در سال ۱۹۸۹ یک میلیون کودک آمریکایی از مادرانی متولد شده اند که هرگز ازدواج نکرده اند و در فرانسه نیز به ترتیب ۲۷ و ۲۶ درصد مردان ۳۰ تا ۴۰ سال و زنان ۳۰ تا ۳۴ سال تنها زندگی می کنند.

 این همان دسته ای  از کالاهای آلوده ای است که امروزه جامعه غرب را در معرض سقوط کشانده  است اما آن را در زرورق پیجیده .  توسط رسانه های غرب به جامعه اسلامی عرضه کرده است. بنظر شما این تعامل فرهنگی  است یا تهاجم.

بدرود ای “عصر آمریکا”

رسانه های بیگانه به بهانه بی ثباتی نرخ دلار محورهای تبلیغی خود را علیه عملکرد نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران افزایش داده اند. رسانه ها بیگانه می کوشد ابعاد این بحران را از حوزه اقتصادی به سایرهای زمینه ها در ایران بسط داده، وجهی امنیتی به این مشکل بدهد . در “جنگ روانی دلار” دشمن و رسانه های آن می کوشند که با انواع تاکتیکهای رسانه ای نه تنها ارزش پول ملی را به پایین ترین حد خود برسانند بلکه در تلاش هستند که زمینه های آرامش و امنیت ملی را با هدف قرار دادن سرمایه ها را از بین ببرند.

حمله به بی سرنشین خودی در اسرائیل

دشمن سازی در اسرائیل یک پروژه مهم برای کسانی است که می خواهند وضعیت وخیم منطقه را در همین حال نگه دارند .

اعلام وضعیت اضطراری در اسرائیل وضعیتی است که از سالیان قبل حتی برای لحظه ای قطع نشده است و مهاجران این سرزمین که به درحال سربازی تمام عمر با اعضای خانواده بسر می برند . حتی برای لحظه ای از بیم یک حمله احتمالی رهایی ندارند .

هواپیمای بی سرنشینی که ارتش اسرائیل در جوار مرز جنوبی خود هدف حمله قرار داد احتمالا توسط سازمان موساد به پرواز درامده تا بدین وسیله حالت فوق العاده و احتمال جنگ در اسرائیل حفظ گردد و مردم تمام عمر سرباز این رژیم امادگی رزمی برای آینده داشته باشند .

دموکراسی یا سلطنت کدامیک ؟

انتخابات ریاست جمهوری امریکا به نقطه حساس و اوج خود رسیده است و دو نامزد اصلی این دوره از مرحله ارائه تئوری و نقد خارج و کار به هتاکی و تضعیف شخصیت یکدیگر پرداخته اند . طی یکی دو نشست و مناظره با آنکه شیوه های متمدنانه این مناظرات حفظ و طرفین تظاهر به تحمل  مخالف می نمایند . اما دندان نشان دادن ها در خارج از این مناظرات بخوبی پیداست .

در حقیقت در چند روز اینده یک اقلیت مشخص در ایالات متحده سرنوشت اکثریت این مردم را مشخص خواهند کرد . باور ندارید ادامه مطلب را بخوانید ...

کدهای پروژه اسراییلی آشوب در ایران

تامل در مجموعه اظهارات منابع صهیونیست تردیدی در این باره باقی نمی گذارد که پروژه تبدیل اعتراض به آشوب یک پروژه اسراییلی است. بر خلاف آنچه ضرورت‌های عملیات اطلاعاتی اقتضا می‌کند، طرف اسراییلی اکنون در این باره کاملا شفاف است.

آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه اسراییل روز 6 مهر در مصاحبه‌ای با روزنامه هاآرتص این نکته را شفاف کرد که هدف تمام اقدامات غرب علیه ایران راه اندازی آشوب و ناآرامی اجتماعی است.

وی گفته است: «تحریم‌های نفتی علیه ایران سبب شده است تا 50 درصد از حجم صادرات نفت ایران به دیگر کشورهای جهان کاهش یابد و نارضایتی‌های مردم از افزایش قیمت‌ها و فشارهای اقتصادی در داخل هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود».
 از دشمن انتظاری غیر از این نیست امان از افرادی که ادعای خودی دارند ولی قواعد حریف را در حوزه خود پیاده میکنند. شرح این هجران و این خون جگر، این زمان بگذار تا وقت دیگر...

عوامل خود فروخته در اختلال ارزی بازداشت شدند

16 نفر از عوامل عمده اختلال ارزی که با استفاده از فضای ناشی از جنگ روانی دشمن، با کمک جریانات شایعه پراکن داخلی و خارجی و تبانی با یکدیگر موجبات تشدید شرایط پیش آمده را فراهم و از فضای موجود به طریق غیر قانونی در راستای منافع شخصی و مطامع خارجی با هدف اخلال در امور اقتصادی کشور بهره برداری کرده بودند، بازداشت شدند.

حریف در صدد است یک بار دیگر حربه منسوخ شده تحریم  رابه محک بزند واز طریق تصرف بازار مقاومت ملت ایران را متزلزل کند واز احقاق حق خود کوتاه بیایند ودر این رابطه از عوامل خود فروخته نهایت استفاده را می کند که لازم است برای مقابله و ناکام گذاشتن این تهاجم دشمن، جامعه اطلاعاتی در کنار مسئولین اقتصادی قرار گیرند و هوشیار باشند هر رویه را انتخاب می کنند حضور مردم را در خنثی سازی  این توطئه نقش اول بدانند .

پناهنده شدن خبرنگار اعزامی با احمدی نژاد به آمریکا:

یکی از تصویربرداران صدا و سیما که به همراه احمدی‌نژاد به نیویورک رفته بود، به آمریکا پناهنده شد.

آقای خبرنگار  پناه  برده به شیطان بزرگ،  تا ابد لکه ننگین خیانت را بر جبین داری ، کجایند آنانی که برای عزت و شرف خود از دنیا گذشتند و تو حالا ... 

اذعان تلویزیون رژیم صهیونیستی به اقتدار ایران

تلویزیون رژیم صهیونیستی در حالی که تصاویری از رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پخش می‌کرد، به اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران در برخورد با انواع تهدید‌ها و چالش‌ها اذعان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در این نظرسنجی که خلاصۀ آن در این روزنامه منتشر شده و جزئیات آن فردا اعلام خواهد شد، 20% از شرکت کنندگان در نظرسنجی بر این باورند که پس از حمله به ایران، اثری از اسرائیل باقی نخواهد ماند و 30 % هم در این باره بسیار نگران هستند. اما 24 % نگرانی چندانی در این باره ندارند.

 هاآرتص در ادامه آورده است: نتایج نظرسنجی نشان می دهد که مردم، "هراسان و نگران" هستند و این نتایج باید برای نخست وزیر اسرائیل که همواره از حمله به ایران سخن می گوید؛ و وزیر دفاع که تصور می کند در حمله به ایران تنها 500 کشته می دهیم، هشداری جدی باشد.

ایران پاسخ جنگ‌ روانی دشمنان را در عمل می‌دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان نظامی کشور، در برابر تهدیدات دشمن غافل نیستند، گفت: ایران با رونمایی از تجهیزات نظامی جدید، به تهدیدات تبلیغاتی دشمنان پاسخ عملی داد.

احمد بخشایش اردستانی در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه رونمایی از تجهیزات نظامی و برگزاری مانورهای جنگی، قدرت نظامی یک کشور را به رخ دشمنانش می‌کشد، گفت: در شرایطی که رژیم صهیونیستی همواره ایران را در عرصه بین‌الملل تهدید می‌کند و برای ایران خط قرمز تعیین کرده، بنابراین جمهوری اسلامی باید همواره آمادگی خود را در مقابل هر نوع ماجراجویی حفظ کند.