خاکریز
خاکریز

خاکریز

تجدید میثاق جمعی از کارکنان پایگاه چهارم شکاری با آرمان های امام

niruyehavaee00002

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “مجد دز” امام جمعه دزفول در آیین تجدید میثاق جمعی از فرماندهان و پرسنل پایگاه چهارم شکاری با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که در نهاد امامت جمعه برگزار شد، ضمن تبریک دهه خجسته فجر و ۱۹ بهمن  گفت: سالروز بیعت تاریخی نیروی هوایی با امام خمینی(ره) روزی بزرگ برای تمام ملت ایران است.

حجة الاسلام والمسلمین قاضی با اشاره به اینکه رژیم پهلوی با تلاش های بسیار درصدد حفظ حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خود بود تصریح کرد: در آن برهه حساس و سرنوشت ساز نیروی هوایی با بصیرت و اقدام انقلابی و بهنگام خود هیمنه  رژیم طاغوت را شکست و منجر به تسریع در روند پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه دزفول بزگداشت روز نیروی هوایی و انتقال آن به نسل های آینده و آیه ای از قرآن را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مردم ایران بدنبال تغییر و تحول بودند و بیعت نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن سال ۵۷ بعنوان سمبل ملت بود.

حجة الاسلام والمسلمین قاضی با اشاره به  تضعیف مردم توسط رژیم طاغوت اظهار کرد: امام خمینی(ره) با دادن هویت و شخصیت و حیات دوباره به ملت ایران، آنها را از زیر بار ظلم و استعمار خارج کرد.

امام جمعه دزفول خاطر نشان کرد: امروز ارتش مقتدر ایران اسلامی علاوه بر پیشرفت های تسلیحاتی و نظامی و برخورداری از قوه ایمان و اعتقاد دینی شکست ناپذیر می باشد.

حجة الاسلام والمسلمین قاضی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح، هوشیاری و بصیرت ملت ایران موجب قدرت ایران اسلامی در منطقه است اظهار کرد: امام(ره) با احیای روحیه “ما می توانیم” اداره کشور را بدست مردم داد و اکنون ملت شریف ایران حاکم سرنوشت خود می باشند و برگزاری انتخابات سرنوشت مردم را تعیین خواهد کرد.

حجة الاسلام والمسلمین قاضی با تأکید به اینکه در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی نیروی هوایی با شجاعت، شهدای بسیاری تقدیم کرده است خاطر نشان نمود: در دفاع مقدس نیروی هوایی بعنوان بخش مهمی از ارتش جمهوری اسلامی به بهترین شکل نقش حماسی خود را ایفا می کرد و با ایثارگری، کمبود امکانات و تجهیزات را جبران و هیمنه دشمن را درهم می شکست.

امام جمعه دزفول سخن امام(ره) مبنی بر اینکه “ملتی که به شهادت عشق ورزد شکست ناپذیر است” و آیه ای از قرآن را مورد توجه قرار داد و گفت: در فرهنگ شهادت، شکست معنا ندارد و دشمن توان آسیب رساندن به انسانی راکه با ایمان و باور قلبی برای رسیدن به اهدافش از جان می گذرد را ندارد.

حجة الاسلام والمسلمین قاضی با تأکید بر اینکه خون شهدای تمام قومیت ها عامل حفظ انقلاب اسلامی است تصریح کرد: با گذشت ۳۷ سال، انقلاب اسلامی بواسطه ایثارگری ها، بصیرت ها و حضور مردم در صحنه همچنان پویا در راستای تحقق عدالت و اهداف خود در حرکت می باشد.

 همچنین امیر “سید حمیدرضا آشنا” در این آیین با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان درصدد انحراف راه امام(ره) بودند، گفت: با خواست خدا، رهبری های حکیمانه امام(ره)، مقام معظم رهبری، ایستادگی مردم، صلابت ارتش و نیروهای مسلح به دشمن اجازه فعالیت نداده و نخواهیم داد.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول  تصریح کرد: امروز به دشمنان اسلام و ایران ثابت شده که جهان به یک ایران اسلامی مقتدر و توانمند همراه با دانش هسته ای نیازمند است و راهی جز پذیرش ندارد.

امیر آشنا با تأکید بر اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی، فرهنگ جوانان را نشانه رفته است افزود: با هماهنگی ملت و همکاری مسئولین برنامه های دشمن نقش برآب خواهد شد.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول  اظهار کرد: تمام برادران ارتشی و تمام فرزندان ایران اسلامی در نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون از راه امام(ره)، انقلاب و ولایت پاسداری خواهند کرد و همچنان با صلابت به دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

داعش تهدیدی برای مرزهای ایران نیست

صالحی فرمانده کل ارتش : درباره حضور داعش در استان دیالی و تهدید مرزهای ایران گفت: داعش در حدی نیست که بخواهد به مرزهای ما تجاوز کند. 

داعش تهدیدی برای مرزهای ایران نیست

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 18 بهمن 1394 توسط طاهر دزفولی رأی شما (0) فرماندهان نهاجا در حرم امام(ره) حضور پیدا کردند

فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروی هوایی ارتش صبح امروز چهارشنبه با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

 

در آستانه روز تاریخی 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی هوایی از جمله امیر خلبان حسن شاه صفی فرمانده نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت رییس اداره عقیدتی سیاسی، امیر برخور جانشین، امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده و دیگر مسئولین و فرماندهان این نیرو در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) حضور یافتند و ضمن نثار گل با آرمان های معمار انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

در این مراسم، فرماندهان نیروی هوایی ارتش به همراه تعدادی از خلبانان و کارکنان این نیرو یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

پروژه ی جدید "اشبه الناس بخمینی" یک تیر و بیش از ده ها نشان

❎روز دوشنبه دوازدهم بهمن ماه ۹۴ (درست در آغاز مراسم سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی) آقای هاشمی رفسنجانی در سخنانی بسیار تند و بی سابقه و تفرقه انگیز که قویاً بوی فتنه ای جدید می داد در دفاع غیر قانونی از صلاحیت سید حسن خمینی به نهاد شورای نگهبان حمله کرده و صلاحیت اعضای آن شورا (که صلاحیت هاشمی نیز توسط همان شورا تأیید شده است) را به شدت زیر سؤال برد.!

❎وی با مغالطه ای آشکار از عدم احراز صلاحیت ها با عنوان تحریک آمیز "رد صلاحیت ها" یاد کرده و با "اشبه الناس بخمینی" خواندن سید حسن خمینی نیز به تحریک مردم پرداخت.

❎وی در ادامه با بیان این جمله خطاب به شورای نگهبان که "چه کسی به شما اجازه ی قضاوت کردن را داده است" ضمن زیر سؤال بردن وظایف شورای نگهبان و بدهکار معرفی کردن کل جامعه نسبت به خانواده ی حضرت امام خمینی سلام الله علیه ، رسماً شورای نگهبان و سایر نهادها و مراجع قانونی را به عذر خواهی از بیت امام فرا خواند.

✳️در باره ی علل این اقدام هاشمی که کاملاً مشابه نامه ی توهین آمیز و بدون سلام سال ۸۸ بود (که منجر به تحریک سران فتنه و شکل گیری فتنه ای بزرگ شده و خسارات فراوان و غیر قابل جبران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و طمع دشمنان نظام و دخالتهای آشکار دشمنان قسم خورده ی اسلام و ایران و در صدر آنان شیطان بزرگ را در پی داشت) ، گمانه زنی های فراوانی وجود دارد و صاحب نظران بر این عقیده اند که این سخنان نیز نسخه ی به روز شده ی همان نامه گستاخانه بوده و ظاهراً باید منتظر آثار و عوارض منفی آن باشیم.

✳️آن چه که در ادامه ملاحظه می کنید تنها بخشی از این احتمالات است که مبتنی بر سوابق رنگارنگ قبلی هاشمی و با توجه به نقش پررنگ وی در حوادث و رخدادهای پیشین تهیه و ارائه شده است :

 
ادامه مطلب ...

رهبر کبیر انقلاب این گونه به میهن بازگشت + تصاویر

امام خمینی(ره) در 12 بهمن 1357 پس از سال‌ها دوری و تبعید به کشور بازگشت. ایران اسلامی شاهد بزرگترین و تاریخی‌ترین استقبال بود.

 ،امام خمینی پس از سال‌ها دوری و تبعید به کشور بازگشت. ایران اسلامی شاهد بزرگترین و تاریخی‌ترین استقبال بود. حضور میلیونی مردم که صف مستقبلین را از فرودگاه تهران تا بهشت زهرا امتداد داده بود، حاکی از عشق و علاقه بی‌نظیر آنها به رهبر خویش بود. عکاسان به تبت این  لحظه تاریخی پرداختند. که تعدادی از این عکس در زیر مشاهده فرمایید.

1 -آیت‌الله سید‌مرتضی پسندیده برادر امام خمینی پس از دیدار با ایشان از هواپیما خارج می‌شود. 12 بهمن1357

2.آغازین لحظات ورود امام خمینی به خاک ایران 12 بهمن1357.

3- سالن فرودگاه مهرآباد تهران.لحظاتی که سرود «خمینی ای امام»در حضور رهبر کبیر انقلاب اجرا شد.

 4 -سالن فرودگاه مهرآباد تهران. لحظاتی که متن خیر مقدم به امام خمینی قرائت می‌شد

5‌-‌عزیمت امام‌خمینی از فرودگاه مهرآباد به سوی بهشت زهرا در میان استقبال میلیونی مردم

6 - عزیمت امام خمینی از فرودگاه مهرآباد به سوی بهشت زهرا در میان استقبال میلیونی مردم

7- فرود آمدن هلیکوپتر حامل امام خمینی(ره) در بهشت زهرای تهران در میان میلیون ها نفر استقبال کننده

8 -لحظات اولیه خروج امام خمینی از هلیکوپتر در میان میلیون‌ها نفر استقبال کننده

9 - لحظات اولیه استقرار امام خمینی در جایگاه سخنرانی در بهشت زهرای تهران

10- لحظات اولیه استقرار امام خمینی در جایگاه سخنرانی در بهشت زهرای تهران

11- لحظات اولیه استقرار امام خمینی درجایگاه سخنرانی در بهشت زهرای تهران

12- قرائت قرآن درحضورامام خمینی در بهشت زهرای تهران

13-آیت‌الله محی‌الدین انواری و حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در گفت‌وگو با امام خمینی در لحظات اولیه استقرار در جایگاه سخنرانی در بهشت زهرای تهران

14-امام خمینی در حال ایراد سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا

15- امام خمینی در حال ایراد سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا

تصویربرداری پهپاد ایرانی از ناو هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس

یک فروند پهباد شناسایی تاکتیکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با پرواز بر فراز ناو هواپیمابر ائتلاف، نسبت به شناسایی آن اقدام کرد.
نتیجه تصویری برای ناو هواپیما بر

امیر دریادار سیدمحمود موسوی سخنگوی این رزمایش با اعلام این خبر افزود: در این رصد، پهپاد نیروی دریایی ارتش توانست علاوه بر تصویربرداری دقیق از سامانه‌های نصب شده در ناو مذکور، نسبت به ارسال همزمان این تصویر اقدام کند.

وی گفت: این نوع پهبادها ضمن دقت و سرعت بالا در شناسایی و رصد یگان‌های شناور، از توانمندی لازم به منظور انهدام اهداف مورد نظر در شرایط لازم برخوردار هستند.

سخنگوی رزمایش در ادامه با تاکید بر هوشیاری یگان‌های شناور سطحی، زیرسطحی و پروازی نیروی دریایی در زمینه شناسایی انواع شناورها تصریح کرد: یک فروند زیردریایی کلاس «غدیر» این نیرو، مسئولیت شناسایی و تصویربرداری از ناو هواپیمابر ائتلاف را با نزدیک‌ترین فاصله ممکن به ناو مذکور با موفقیت به انجام رساند.

موسوی افزود: زیردریایی‌های بومی کلاس غدیر با دارا بودن سامانه های راداری کشف و شناسایی پیشرفته قادر هستند، با رعایت اختفای کامل تا کمترین فاصله ممکن به اهداف مورد نظر نزدیک شده و بدون هیچگونه احتمال تهدید و آسیب‌دیدگی، ماموریت خود را در سلامت کامل انجام دهند

تصویربرداری از ناو هواپیمابر آمریکا توسط پهپاد و زیردریایی ارتش


یک فروند زیردریایی میدجت کلاس غدیر با استقرار در نزدیکی ناوهواپیمابر آمریکایی اقدام به جمع آوری اطلاعات و فیلمبرداری از این ناو کرده است.

پیشنهادات بنگاه جاسوسی BBC به رئیس جمهور ایران

نتیجه تصویری برای پیشنهادات بنگاه جاسوسی BBC به رئیس جمهور ایران 
بی بی سی فارسی در تحلیلی چهار پیشنهاد را به آقای حسن روحانی برای مقابله رئیس‌جمهور با شورای‌ نگهبان ارایه کرده است:

1⃣ -  دیپلماسی داخلی با چاشنی سماجت و فشار
2⃣ -  استفاده از اهرم فشار نیروهای اجتماعی و مردم
3⃣ - برگزار نکردن انتخابات
4⃣ -  انصراف از نامزدی در مجلس خبرگان

عدالت اجتماعی یعنی....

عدالت اجتماعی یعنی رسیدگی به جمع کثیری از جوانان و نوجوانان سرزمین ما که مانند این نوجوان با غیرت هم کار می کنند و هم درس می خوانند عدالت اجتماعی یعنی شناخت اولویت در هزینه کردن پولهای آزاد شده 
عدالت اجتماعی یعنی سرمایه هایی که از برجام بدست می آید را خرج حل مشکلات جمعیت کثیر جوان کشور کردن 
عدالت اجتماعی یعنی پولهای ۹۹ درصد مردم کوخ نشین را خرج یک درصد کاخ نشین نکردن.
عدالت اجتماعی یعنی پول این مردم ۹۹ درصدی را صرف خرید هواپیما برای جمعیت یک درصدی نکردن 
عدالت اجتماعی یعنی پول این مردم را خرج انتخابات  و ارتباط  باشیطان یا کدخدا ی نکردن.

عدالت اجتماعی یعنی....

پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد +تصاویر


در این گزارش صرفاً به چند مورد از سلاح‌هایی اشاره می‌شود که تهران می‌تواند در صورت بروز جنگ به آن‌ها روی بیاورد.

1- نیروی قدس

اگرچه نیروی ویژه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک «سلاح» نظامی به آن معنا نیست، اما احتمالاً مؤثرترین ابزاری است که تهران می‌تواند در برابر عربستان از آن استفاده کند. حدود 15 هزار سرباز این نیروی عملیات‌های ویژه، زندگی را برای نیروهای آمریکایی، طی مدت طولانی اشغال عراق، جهنم کرده بودند.


5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد

2- موشک‌های بالستیک

قوی‌ترین موشک‌های ایران، موشک‌های بالستیک سوخت جامد و دو مرحله‌ای سری «سجیل» هستند که قابلیت پرتاب از لانچرهای متحرک را هم دارند و شکار آن‌ها کار ساده‌ای نیست. 

5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد
3- شناورهای تندروی تهاجمی

از آن‌جا که اقتصاد آل سعود به صادرات نفت وابسته است، ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد یا در تردد کشتی‌ها در خلیج فارس اختلال ایجاد کند.

5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد
4- زیردریایی‌های میجت کلاس «غدیر»

ایران می‌تواند از زیردریایی‌های کوچک کلاس «غدیر» که به طور خاص برای عملیات در آب‌های کم‌عمق خلیج فارس طراحی شده‌اند برای حمله به کشتی‌ها و لنگرگاه‌های عربستان استفاده کند. 

پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد +تصاویر
5- موشک‌های کروز «سومار»

این تصور وجود دارد که ایران نوعی موشک کروز دوربرد جدید به نام «سومار» را با برد تقریباً 1500 مایل ساخته است. 

پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد +تصاویر

اکسیر ایرانی جنگنده کهنه‌کار روسی را به آسمان بازگرداند +عکس

هواپیمای های سری سوخوی 22 از جمله میهمان ناخوانده عراقی بودند که به ایران پناهنده شدند و در کنار تعدادی از جنگنده های دیگر مثل سوخوی 24، میگ 29 و میراژ اف 1 توسط متخصصان دفاعی کشورمان مورد بررسی و اوررهال قرار گرفتند. البته برخی جنگنده هایی که اینگونه به کشورمان آمدند مثل سوخوی 24 و میراژ اف 1 در اوایل دهه 1370 شمسی عملیاتی شده و به خدمت وارد شدند اما سوخوهای 22 برای سالها، فرصتی جهت حضور در آسمان نیافتند. 

اکسیر ایرانی مهاجم سالخورده روسی را به آسمان برگرداند+عکس

براساس مطالبی درج شده در ماهنامه مشهور Combat aircraft، اولین تلاشها برای فعال کردن این هواپیما در کشورمان به سال 1993 میلادی انجام شده که نتیجه دلخواه را برای ایران به دنبال نداشت. این مجله در گزارش خود در مورد سوخوهای 22 ایرانی مدعی می شود که در سال 2007 میلادی نیروی هوایی ارتش در قراردادی با یکی از شرکتهای زیرمجموعه سپاه پاسداران، تفاهم نامه ای را به منظور عملیاتی کردن این هواپیمای رزمی به امضاء می رساند. 

در نهایت این مجله پیش بینی کرده بود که در سال 2014 میلادی سوخوهای ایرانی وضعیت عملیاتی خود را بدست خواهند یافت. بر اساس برخی از تصاویر که در شبکه های اجتماعی پخش شده است اولین پروازهای سوخوهای 22 در ایران در خرداد ماه سال جاری در تهران آغاز شده است و صنایع دفاعی ایران با به پرواز درآوردن این هواپیما در حقیقت هواپیمایی که بیش از دو دهه از پرواز و عملیاتش گذشته بود را به شرایط عملیاتی بازگردانده است که رکوردی خاص محسوب می شود.