خاکریز
خاکریز

خاکریز

هشت نامزد در میدان انتخاب مردم

وزارت کشور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در اجرای ماده 60 قانون انتخابات ریاست جمهوری اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تایید شورای محترم نگهبان قرار گرفته است به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر اعلام می گردد:


سرویس سیاسی«فردا»:  وزارت کشور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در اجرای ماده 60 قانون انتخابات ریاست جمهوری اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تایید شورای  محترم نگهبان قرار گرفته است به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر اعلام می گردد:

1- سعید جلیلی

2- غلامعلی حداد عادل

3- محسن رضایی

4- حسن روحانی

5- محمدرضا عارف

6- محمد غرضی

7- محمدباقر قالیباف

8- علی اکبر ولایتی

طبیعی ترین فرش جهان/عکس

نمایشگاه فرش در کرمانشاه

پیراهن جدید بارسلونا/ عکس

پیراهن جدید بارسلونا برای فصل آینده رونمایی شد.

عمرا جرات داشته باشید که سوار این چرخ و فلک شوید!!

شهربازی استکهلم برای اینکه جشنی زیبا در سالگرد یکصد و سیمین سال تاسیسش گرفته باشد از بلندترین چرخ و فلک زنجیری دنیا رونمایی کرده است.به گزارش پارس ناز یکی از محبوبترین وسیله های شهربازی ها چرخ و فلک است که خود به چندین بازی متفاوت تقسیم میشود.


ادامه مطلب ...

مسلمان شدن دختر ژاپنی + عکس

وی با شادمانی می گفت: اسلام دین پاکی است و من آن را باور دارم، من اسلام را دوست دارم، خدا را دوست دارم و دعا کردن را دوست دارم.

ادامه مطلب ...

واکنش چهره های شاخص به خداحافظی بکام

دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس پنجشنبه شب از خداحافظی خود از جهان فوتبال پس از پایان فصل جاری خبر داد.


ادامه مطلب ...

کاندیدی که از رهبری مایه میگذارد

آیت الله هاشمی رفسنجانی در باب احتمال ورودش به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: :« اگر بخواهد شرایطی بوجود بیاید که بین من و رهبری حالت نزاع و اختلاف بوجود بیاید همه ما ضرر خواهیم کرد. برای آمدن به صحنه انتخابات ریاست جمهوری در حال ارزیابی شرایط هستم من بدون موافقت ایشان وارد عرصه نخواهم شد چون اگر ایشان موافق نباشند نتیجه ای که به بار می آید معکوس خواهد بود». 

ادامه مطلب ...

مولفه های خلق حماسه سیاسی انتخاباتی

حماسه سیاسی وقتی به طور کامل خلق خواهد شد که فرایند انتخابات به نحوی باشد که در نهایت شایستگان و صالحان بر مسند قدرت تکیه زنند. این مسئله رمز تعالی و ارتقای نظام اسلامی است که در آموز های دینی نیز فراوان بر آن تأکید شده است. به واقع با انتخاب بهترین ها و شایسته ترین ها است که کارآمدی نظام اسلامی حاصل می شود و امکان رفع مشکلات کشور

انتخابات 92
در این بین یک پرسش اساسی مطرح است که انتخابات خردادماه آتی چگونه می تواند به حماسه ای سیاسی بدل گردد و «مظهر آبروی نظام» شود؟
ادامه مطلب ...

«وزیر شعار » درگذشت/عکس

محمود مرتضایی‌فر معروف به «وزیر شعار ایران» در بیمارستان میلاد درگذشت.

ادامه مطلب ...