خاکریز
خاکریز

خاکریز

پلمب دفاتر شبکه های فرقه ضاله شیرازیه


 

با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیر قانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی وتشدید تفرقه در جهان اسلام وتخریب وجهه تشیع فعالیت می‌کردند، شناسایی گردیده وبا حکم قضایی تعطیل وعوامل آنها بازداشت شدند.  برخی از این شبکه های ماهواره‌ای که مرکز پخش آنها در انگلیس وامریکاست توسط این دفاتر و عوامل آن در استانهای قم، اصفهان، تهران و خراسان رضوی به پشتیبانی از برنامه‌های اختلاف افکنانه در جهان اسلام مبادرت می‌کردند.
بر اساس این گزارش، این شبکه ها در راستای اهداف برخی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تأمین اهداف استکبار جهانی فعالیت نموده و درجهت مخدوش نمودن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می کردند.
اختلاف افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی از طریق توهین و افترا به مقدسات آنها ، اهانت به علمای جهان اسلام ، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت ، تبلیغ وترویج سبک های غلط ، خرافی وخشن عزاداری ، محور و رویکرد اصلی برنامه های تولیدی این دفاتر بوده است.

هم پاتوقی حواست باشد...

البته یاران پاتوق  می دانند عبور از این جاده ناهموار و ناامن الزاماتی می خواهد مثل لباس محکم ,راهنمای مطمئن و... وگرنه هزینه ها ی مقصد رسیدن سرسام آور  خواهد بود.

منطق وهابیت ...

یک ﻭﻫﺎﺑﯽ ﺩﺭ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻘﯿﻊ ﺑﻪ آقای قرائتی ﮔﻔﺖ

ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺷﻤﺎ ﻓﺎﻃﻤﻪ(س) ﯾﺎ ﺣﺴﻦ(ع) ﯾﺎ ﺯﯾﻦ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ(ع) ﺭﺍ ﺻﺪﺍ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ

ﻭ ﺧﺎﮎ ﻫﺴﺘﻨﺪ؟

آن ﻭﻫﺎﺑﯽ که ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺷﯿﻌﻪ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨد؛ ﯾﮏ ﻗﻠﻢ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮔﻔﺖ ﺑﺒﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﻗﻠﻤﻪ،

ﺁﯼ ﺷﯿﻌﻪ‌ﻫﺎ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ‌ﻣﯿ‌‌‌‌ﻨﺪﺍﺯﻡ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺷﻤﺎ ﻣﯿﮕﯿﺪ ۴ ﺗﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ،

ﺍﯼ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻦ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ؛ ﻧﺪﺍﺩ! ﺍﯼ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﯾﻦ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ(ع)؛ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﻗﺮ(ع)

ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ(ع)؛ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺯﻫﺮﺍ(س)؛ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ؛ ﻧﺪﺍﺩ!

ﻭﻗﺘﯽ ﺍﯾﻨﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﯾﮏ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻥ

ﭘﺲ ﭼﻄﻮﺭ ﺷﻤﺎ ﻣﺘﻮﺳﻞ ﻣﯿ‌‌‌ﺸﯿﺪ؟ ﺍﯾﻨﺎ ﻣﺮﺩﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭻ ﻗﺪﺭﺗﯽ ﻧﺪﺍﺭﻥ،

ﯾﮏ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻧﺪﺍﺩﻥ.آقای قرائتی ﻫﻢ ﮔﻔﺖ ﺧﺐ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺣﺎﻻ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ

وﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﺯﻣﯿﻦ و گفت: ﯾﺎلا، ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﺪﻩ! و اتفاقی نیفتاد.

بعد به وهابی گفت: ﺩﯾﺪﯼ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺩ،

پس با منطق شما ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﻣﺮﺩﻩ! ﻣﮕﻪ ﻫﺮﮐﺲ ﺯﻧﺪﻩ ﻫﺴﺖﺑﺎﯾﺪ ﻧﻮﮐﺮ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻪ؟!

نقطه ضعف رژیم صهیونیستی که در جنگ رو شد

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون نتایج منفی مشخصی برای اسرائیل داشته است. پس از این هرچه مدت درگیری افزایش می‌یابد عمق تأثیر این نتایج بیشتر خواهد شد و ما در ابتدا یک گزاره را بیان کنیم و آن اینکه ادامه نبرد شدیدا به زیان رژیم اسرائیل خواهد بود. این زیان و خسران در حیطه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مشهود است.

نوشته حال حاضر در مورد ضعف‌های رژیم صهیونیستی و زیان‌های متحمل از آن در ازای جنگ غزه تا کنون، نگاشته شده است.

خلاصه

نکته قابل توجهی که وجود دارد،  هر چهار موضوع بیان شده (نبود عمق استراتژیک، شکنندگی صنعت گردشگری، مهاجرت معکوس جمعیت و عدم مشروعیت) مشکلاتی است که در ذات رژیم صهیونیستی خوابیده است و با هر جنگ تازه‌ای بیدار می‌شود و مسئولان اسرائیل، به هیچ وجه خواستار طولانی شدن هیچ جنگی نیستند  و در همین چند روز ناقوس  شکست و از  هم پاشیدگی ماشین جنگی  آنها بصدا در آمده و به همین دلیل رژیم صهیونیستی پس از طرح پیشنهاد آتش‌بس مصر، بی‌درنگ و سریع آن را پذیرفت. این رژیم به هیچ وجه تحمل جنگ طولانی مدت را  هم به دلیل ساختار نظامی اش و هم به دلیل  پایین بودن آستانه تحمل ساکنین  فلسطین اشغالی ،ندارد و گروههای مقاومت باید به این موضوع به خوبی توجه داشته باشند  وبا تدابیر هوشمندانه جنگ فرسایشی با این رژیم کودک کش رادنبال کنند.

 

ادامه مطلب ...

جانباز شهید ارتش ایثارگری را تمام کرد

 پیکر مطهر جانباز شهید ارتش جمهوری اسلامی پس از اهدای دو چشم خود به یک جوان 27 ساله در بهشت‌زهرا(س) آرام گرفت.
سرهنگ محمدحسین میرزاپور که تقریبا تمام دوران دفاع مقدس را درجبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور فعال داشت و به درجه رفیع جانبازی نایل آمده بود لباس شهادت به تن کرد. بنابراین گزارش، دو چشم شهید میرزاپور با رضایت خانواده وی و وصیتی که برای اهدای اعضا کرده بود، به یک جوان 27 ساله پیوند زده شد. همسر این جانباز شهید در گفت‌وگو با ایرنا گفت: شهید میرزاپور سرهنگ تمام لشگر نیروی زمینی ارتش در ارومیه و از افسران ولایتمداری بود که همواره با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به ندای ولی‌امر خود لبیک گفت. مریم حسین‌پور پشتیبانی‌ها و حمایت‌های فرمانده و مسئولان نیروی زمینی ارتش از جانبازان را مثال زدنی دانست و گفت من به نوبه خود از همه آن‌ها تشکر و سپاسگزاری می‌کنم. از شهید میرزاپور چهار پسر به یادگار مانده است که مدافعان سر سخت نظام و ارتش  اند.

فرعونیان بدانند ...

فرعونیان بدانند ...

نمی‌توان تمام کودکان را کشت ...

یکی برای انتقام باقی خواهد ماند ...

یا با آب به کاخ فرعونیان می‌آید، یا با آه ...

نشریه افسران / ویژه نامه پذیرش قطعنامه 598

دانلود vijename5981.pdf[ حجم: ۲,۹۵۷.۸۹ ]

افسران نوشت:

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ ...» آیه 59 / سوره نساء 

سال 1367 در چنین ایامی بود که قطعنامه 598 مبنی بر پایان جنگ ایران و عراق توسط ایران پذیرفته شد . 
همیشه این سوال در ذهن ها بوده که چرا با وجود شعارهای ابتدای شروع دفاع مقدس این قطعنامه پذیرفته شد . 
ناگفته های زیادی توسط برخی افراد آگاه بیان شده که می تواند کلید حل این سوالات باشد .

امروز 11 مرداد مصادف با راهپیمایی «بیعت مردم با امام » در سال 67 یعنی کمتر از 15 روز بعد از پذیرش قطعنامه است . در 11 مرداد همان سال اتفاق دیگری هم رخ داد و رژیم بعث عراق با وجود اینکه ایران قطعنامه را پذیرفته بود در نیمه های شب 4 نقطه مسکونی شهر اشنویه را مورد حمله شیمیایی قرار داد . 

به مناسبت این ایام گروه #نشریه_افسران ، ویژه نامه ای تهیه و تنظیم کرده و منتشر می نماید .
در این ویژه نامه سعی شده جریانات و اتفاقات آن سالها بطور گویا و مجمل همراه با سند و مدرک در اختیار شما قرار بگیرد . 
ان شاء الله که چراغ راهی برای آینده باشد .

نسخه نرم افزاری نشریه : bayanbox.ir/id/81397 

دانلود pdf از بیان : bayanbox.ir/id/10348 

شماره های قبلی نشریه را می توانید در #آرشیو_نشریه_افسران ببینید.

منتظر نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما هستیم
و من الله التوفیق

وحشیترین موجود که یک روزه 13 کودک را کشت+تصویر

 

یکی از تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی در شبکه‌ های اجتماعی اعتراف کرد که در طول یک روز 13 کودک فلسطینی را کشته و.... بنظر شما  با این جرثومه های فساد و قسی القلب چه باید گفت؛ البته  ما افق را روشن می بینیم و دشمنان  ما از جنس احمق ها  آن هم با عیار 22 درصد خلق شدند وبا دست  خویش ماهیت واقعی شان برملا می کنند. که در توان ما ها نبود . یاران پاتوق هم هم صدا با وجدان بشری فریاد میزند

مرگ بر رژیم کودک کش

به زودی شاهد زوال رژیم صهیونیستی خواهیم بود


افسران - امیر پوردستان: به زودی شاهد زوال رژیم صهیونیستی خواهیم بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اتحاد نهضت‌های مقاومت در فلسطین اشغالی در مقابل تجاوز رژیم اشغالگر قدس باعث شده تا زوال این رژیم را به زودی شاهد باشیم.  اینکه مقام معظم رهبری فرمودند فلسطینیان کرانه باختری باید مسلح شوند بیانگر این است که رژیم اشغالکر قدس زبانی جز زبان زور نمی‌فهمد. به همین خاطر چنانچه مسلمانان فلسطینی کرانه باختری نیز همانند مردم غزه مسلح شوند می‌توانند زمان نابودی رژیم صهینونیستی را جلو بیندازند. وی افزود: این راهپیمایی‌ها برای این است که نشان دهیم هیچگاه مردم مسلمان غزه را فراموش نمی‌کنیم و همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند: رژیم اشغالگر قدس باید از صحنه روزگار محو شود. اتحاد مسلمانان جهان با این راهپیمایی‌ها می‌تواند کمکی در تحقق این فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی باشد.

مبلغان شیعه لندن نشین!!!!!!!!!!!.....

افسران - شیعه لندن نشین!!!!!!!!!!
  یکی از مصادیق بارز  اسلام آمریکایی  که امام  کرارا خطر را بیان کردند

 

تبدیل «گنبد آهنی» صهیونیست ها به «آبکش پلاستیکی»


درحالی که هیجدهمین روز از حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی گناه و غیرنظیامیان ساکن در باریکۀ غزه، با اتکا به توان نظامی و گنبد آهنین کماکان ادامه دارد، برخی اخبار و شواهد حاکی از آن است که بار دیگر گنبد آهنین اسرائیلی ها که تا پیش از آغاز حملات بسیار به آن می بالیدند و جریان سازی تبلیغاتی فراوانی نیز دربارۀ آن انجام گرفته بود، آن چنان هم غیرقابل نفوذ نبوده و تا به امروز برخلاف اخباری که در رسانه های غربی منتشر گردیده، بارها و بارها در برابر موشک ها و راکت های حماس ناتوان مانده است و باران موشک‌های مقاومت که این‌بار تا قلب تل‌آویو و قدس اشغالی و دیمونا نیز رسید، مقامات این رژیم را غافلگیر کرد. 

 

تبدیل شدن «گنبد آهنی» صهیونیست ها به «آبکش پلاستیکی»

  

ادامه مطلب ...

بابا بابا نی نی اف شده بابا

افسران - بابا بابا نی نی اف شده بابا
دیروز تو خیابان انقلاب یک لحظه کودکی را دیدم که میزد به پای باباش و میگفت بابایی نی نی اف شده؟(حالت سوالی) باباش بعد از چند بار مجبور شد بگه آره اف شده تایید پدر همانا جاری شدن سیل گریه هایش همان جالب بود برام بچه ای که هنوز پوشاک تنشه میفهمه نی نی اف شد اما گاوهای گردن کلفت انسان نمای غربی نمیفمن .

قدرت برتر در ارتش به روایت تصویر

  آفرین بر ارتشیان که  از نام آوران خود به این زیبایی  و کرامت استقبال می کنند جلوه ای از قدرت نرم نمایش می دهند

خواب غفلت و خیانت سران عرب

خواب غفلت  وخیانت سران عرب؛ تاریخ گواه باش

افسران - خواب غفلت سران عرب