خاکریز
خاکریز

خاکریز

سیستم‌های فنی بالگردهای هوانیروز به مرز بومی‌سازی رسیده است

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه گفت:

تمام سیستم های فنی بالگردهای هوانیروز بومی سازی شده و هوانیروز به مرحله بومی سازی در بخش های مختلف رسیده است.

سیستم های فنی بالگردهای هوانیروز به مرز بومی سازی رسیده است

 

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه اظهار کرد: تمام سیستم های فنی بالگردهای هوانیروز بومی سازی شده است و به عبارتی دیگر تعمیر و نگهداری هوانیروز به مرحله بومی سازی در بخش های مختلف رسیده است.
امیر سرتیپ دوم قربانی، با بیان اینکه هوانیروز امروز به مرز آمادگی نهایی رسیده است گفت: هواپیمایی نیروی زمینی ارتش در حال حاضر، نسبت به قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس از آمادگی رزمی بسیار بالاتری برخوردار است و قابل قیاس با آن روزها نیست.

نظر شما رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مهرماه

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

از برگزاری رزمایش این نیرو در نیمه دوم مهر ماه سال جاری خبر داد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در حاشیه چهارمین همایش سراسری بهداشت روان در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه پس از پایان هر مرحله آموزشی سالیانه یگان ها یک دوره رزمایش برگزار می شود، افزود: با توجه به انجام اقدامات اولیه به احتمال زیاد این رزمایش در منطقه غرب کشور انجام خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران بداند ارتش در خدمت مردم و حفظ امنیت تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت، اظهار داشت: سالانه در حدود 120 هزار نفر از جوانان کشورمان در قالب وظیفه عمومی در تمامی سطح های تحصیلی آموزش های لازم را فرا می گیرند.

تست مو فق آمیز بمب 500 پوندی نهاجا

تست موفق بمب 500 پوندی نهاجا در مرحله پایانی رزمایش هوایی

تست موفق بمب 500 پوندی نهاجا در مرحله پایانی رزمایش هوایی

در سومین مرحله از رزمایش هوایی نهاجا، بمب‌های 500 پوندی که به دست توانمند متخصصان این نیرو بهینه‌سازی شده‌اند مورد تست عملیاتی قرار گرفت.

این بمب‌ها با اصابت دقیق به اهداف، مواضع مورد نظر را در شعاع وسیعی تخریب کردند. این بمب‌ها در کلاس MK82 قرار دارند.

آشنایی با فرقه شیرازی - شیعه انگلسی

شخصی به نام سیدصادق شیرازی که بزرگان دین ، حتی اجتهاد ایشان را تایید نکردند ، ادعای مرجعیت کرده و فعالیتهای گسترده ای انجام میدهد. این شخص که پانزده یا هفده شبکه ماهواره ای شیعی نام را مدیریت میکند و بودجه هایش مستقیما توسط انگلیس تامین میشود ، ابتدای کار هدفش زنده کردن شعائر دین بوده ، ولی جدیدا تمام همت ایشون و شبکه های ضاله تحت امرش ، نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر جهان اسلام را هدف و مورد هجمه های ناجوانمردانه و غیر علمی و غیر حقیقی قرار داده است. شبکه های ماهواره ای امام حسین(ع) ، الانوار ، مرجعیت ،المهدی ، الزهرا و از این قبیل اسامی که یک زنجیره ی شبکه های ماهواره ای را به اسم تشیع راه انداخته اند با حمایت و مدیریت سید صادق شیرازی در فضای ماهواره ای اعلام موجودیت می کنند.این فرقه ضاله شیرازی ها ، نه تنها امام خمینی(ره) و حضرت ایت الله خامنه ای(حفظه اللّه) و سید حسن نصرالله را قبول ندارند ، بلکه ایت الله بهجت را هم کافر و ملحد و زندیق میدانند. این علفهای هرز ، حتی علامه مطهری ها و حسن زاده ها و جوادی املی ها و خلاصه ، بزرگان دین و سیاست را قبول ندارند و همه انها را تکفیر میکنند.

در راستای شناخت چهره حقیقی و منفور این گروه ضاله و نادان ، چندین کلیپ تصویری و مستند توسط سایت وزین فتن و افراط ساخته و نشر داده شده است که آدرس و لینک دانلود آن را خدمتتون ارسال میکنیم. امیدواریم با دیدن این مستندات با دیدی بازتر نسبت به شبکه های این چنینی و صحبتها و حرف های آنها در دام این فرقه ضاله نیفتیم.

قسمت 1 عمامه های انگلیسی http://hw2.asset.aparat.com/aparat-video/5cf01a7d40b326304524b5dc152d5a321332960.mp4

قسمت 2 عمامه های انگلیسی http://hw4.asset.aparat.com/aparat-video/c1f4bd80d3404c4ea42235b42b13df271333045.mp4

قسمت 3عمامه های انگلیسی http://hn7.asset.aparat.com/aparat-video/107994812ce5f4eb613f7caa76782b2f1243522.mp4

قسمت 4 عمامه های انگلیسی http://hw5.asset.aparat.com/aparat-video/bf98da183b6306cfe982e4af9471ee731392408.mp4

کلیپ تصویری بسیار روشنگرانه و کامل با عنوان (((علف های هرز))): 

قسمت 1 http://dl.mobarezclip.com/Alafhaye-harz(MobarezClip.com).mp4

قسمت 2 http://dl.mobarezclip.com/Alafhaye-harz-p2(MobarezClip.com).mp4

قسمت 3 http://dl.mobarezclip.com/Alafhaye-harz-p3(MobarezClip.com).mp4

قسمت 5 http://dl.mobarezclip.com/Alafhaye-harz-p4(MobarezClip.com).mp4

قسمت 5 http://dl.mobarezclip.com/Alafhaye-harz-p5(MobarezClip.com).mp4

قسمت 6 http://dl.mobarezclip.com/Alafhaye-harz-p6(MobarezClip.com).mp4

دیدن این مجموعه هادر شناخت عناصر تفرقه افکن بین شیعیان و همچنین بین شیعه و سایر مذاهب اسلامی بسیار مفید است

 عوامل اصلی: 1- سید صادق شیرازی 2- سید مجتبی شیرازی 3- حسن اللهیاری 4- یاسرالحبیب 5- محمد هدایتی

 نام شبکه ها ماهواره ای: 1- امام حسین1 2- امام حسین2 3- امام حسین3 4- اباالفضل العباس 5- بقیع 6- الانوار 1 7- الانوار 2 8- سلام 9- چهارده معصوم 10- شبکه اینترتی حضرت خدیجه 11- الزهرا 12- المهدی 13- مرجعیت 14- امام صادق 15- اهل بیت 16- سلام 17- فدک 18- شبکه العقیلة 19- شبکه رادیویی صوت العراق از شهر بغداد

کشورهای حامی: آمریکا انگلیس اسرائیل عربستان

اهداف واقدامات: ۱- ایجاد تفرقه بین پیروان مذاهب اسلامی(شیعه و سنی) از طریق توهین و افترا به مقدسات آنها 2- تایید شعار نه غزه نه لبنان. با این بهانه که اول بقیع را آزاد کنیم، غزه برای بعد ۳- ایجاد فاصله بین شیعیان و مرجعیت معظم شیعه ۴- کوبیدن جمهوری اسلامی ایران و پایین آوردن جمهوری اسلامی از حامی مستضعفان و شیعیان جهان به دشمن اهل بیت! ۵- مقایسهٔ حکومت امام خمینی (ره) با حکومت عباسیان ۶- دفاع از آمریکا به بهانهٔ آزادی بیان در آن کشور 7- تبلیغ و ترویج سبک های غلط ، خرافی و خشن عزاداری، خصوصا قمه زنی 8- اهانت به علمای جهان اسلام 9- اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت

سوخت‌گیری جنگنده "سوخو به سوخو" فردا انجام خواهد شد

سخنگوی پنجمین رزمایش مدافعان حریم ولایت گفت:

سوخت‌گیری جنگنده "سوخو به سوخو" فردا انجام خواهد شد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران - سوخت‌گیری جنگنده

امیر سرتیپ دوم خلبان "مسعود روزخوش" سخنگوی پنجمین رزمایش مدافعان حریم ولایت درباره برنامه‌های فردای رزمایش نهاجا و امکان انجام سوخت‌گیری جنگنده "سوخو به سوخو" اظهار داشت: سوخت‌گیری جنگنده "سوخو به سوخو" فردا انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز دوم رزمایش همچنین انهدام اهداف زمینی با "هواپیماهای بمب‌افکن بردبلند" انجام خواهد شد و اهداف مشخص واقعی را از بین خواهیم برد.

سخنگوی پنجمین رزمایش مدافعان حریم ولایت تصریح کرد: فردا همچنین در حوزه جنگ الکترونیک و سیستم‌های اخلالگر تمریناتی در نظر گرفته شده و سطح وسیعی از تجهیزات الکترونیکی در روز دوم رزمایش استفاده خواهد شد.

وی افزود: در این رزمایش کوبندگی، حجم آتش و محیط رزمایش مهم بوده و اهداف از پیش تعیین شده با هواپیماهای شکاری و بمب‌افکن منهم خواهند شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان روزخوش گفت: کلیه عملیات انجام شده از سوی نهاجا در این رزمایش و به خصوص در روز دوم اعم از کشف اهداف، رهگیری و انهدام آن‌ها به صورت مستقل انجام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به بررسی همتاسازی و آموزش کادر جوان در روز دوم رزمایش خاطرنشان کرد: تجهیزات استفاده شده در روز دوم رزمایش از سوی متخصصین نهاجا بهینه‌سازی شده است.

رزمایش گسترده نیروی هوایی ارتش آغاز شد

رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 5، صبح امروز با رمز مقدس «یا علی ابن ابیطالب(ع)» در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.

این رزمایش با شرکت کلیه پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی، و با رمز مقدس «یا علی ابن ابیطالب(ع)» در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.

در مرحله اول رزمایش ده‌ها فروند از انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب‌افکن، ترابری سنگین و نیمه‌سنگین، سوخت‌رسان، شناسایی، گشت هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین به مدت 2 روز به انجام رزمایش خواهند پرداخت.

همچنین در این رزمایش، هواپیماهای جنگنده سوخو24 با شعاع و برد عملیاتی بلند، اف 4، اف5، میگ29، اف14، هواپیماهای سوخت‌رسان بوئینگ 707 و 747، انواع پهپادها همراه با ترابری و پشتیبانی

هشدار از امام

اگر سستی کنید زیر پای آمریکا له میشوید.

دیدار مسولین پدافند ارتش با فرمانده

حساسیتها و دغدغه‌های مهم مأموریتهای پدافندی گویای این واقعیت است که باید نقاط آسیب‌پذیر و همه راهکارهای ممکن دشمن را شناسایی کنید و برای مواجهه با تمام آنها راه حل و برنامه مشخص داشته باشید.

، رهبر ی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اهمیت مأموریت و وظایف این قرارگاه در دفاع از کشور، تأکید کردند: آمادگیها و گزینه‌های خود را برای مقابله با انواع تهدیدات، به طور دائم ارتقا دهید.
در این دیدار که به مناسبت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد، فرمانده معظم کل قوا با تقدیر از تلاشهای فرماندهان و کارکنان این قرارگاه، افزودند: حساسیتها و دغدغه‌های مهم مأموریتهای پدافندی گویای این واقعیت است که باید نقاط آسیب‌پذیر و همه راهکارهای ممکن دشمن را شناسایی کنید و برای مواجهه با تمام آنها راه حل و برنامه مشخص داشته باشید.

ایشان تأکید کردند: در ارتباط و تبادل با محافل علمی و نظامی، از آگاهیها و امکانات موجود نهایت استفاده را ببرید و گزینه‌های خود را در مقابل انواع تهدیدات افزایش دهید و متنوع سازید.
حضرت آیت الله خامنه‌ای، اعتماد مردم به مسئولان را امانتی مهم خواندند و افزودند: مسئولان در بخشهای مختلف و در نیروهای مسلح باید این اعتماد را به درستی قدر بدانند و با عمل به وظایف، به آن پاسخ دهند.
پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، آمادگی کامل این قرارگاه را برای اجرای تدابیر فرماندهی کل قوا اعلام کرد.

با زبان ساده هدف از تحریف امام چیست؟!

دشمنان خارجی امام نگران تکثیر امام، تکثیر راه و اندیشه امام در جهانند. تکرار انقلاب اسلامی ایران در کشور‌های منطقه، کابوس هر شب آنهاست و از تصور چنین رخدادی بند بند وجودشان می‌لرزد. 

تبلور گوشه هایی از رحمت "نبوی" روی پرده سینماها

تبلور گوشه هایی از رحمت "نبوی" روی پرده سینماها

تثبیت وحدت در کشور با اکران"محمد رسول‌الله"

علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب پدربزرگ پیامبر اکرم (ص)، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب عموی پیامبر (ص)، ساره بیات در نقش حلیمه دایه‌ پیامبر (ص)، مینا ساداتی در نقش آمنه مادر پیامبر(ص)، محسن تنابنده در نقش ساموئل تاجر یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور در نقش ام‌جمیل همسر ابولهب، حمیدرضا تاج‌دولت در نقش حمزه عموی پیامبر (ص)، صادق هاتفی در نقش بحیرا راهب مسیحی، محمد عسگری در نقش ابولهب عموی پیامبر (ص) و حدود ۵۰۰ بازیگر و هنرور در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

همانطور که مجید مجیدی بارها اشاره کرده است این فیلم در پی ارائه تصویری واقعی از پیامبر اسلام است. آنچه در این اثر سینمایی مقابل دیدگان مخاطبان قرار می‌گیرد حضور پرمهر و سرشار از برکت پیامبر اسلام است که هر جا که حضور می‌یافتند مردم را به مهر و دوستی فرامی‌خواندند. در فیلم نشان داده می‌شود که حضرت محمد (ص) از همان کودکی و نوجوانی سرمنشا مهر و دوستی بوده‌اند.

 داستان فیلم به گونه‌ای طراحی و اجرا شده است که این امکان فراهم است تا قسمت‌های بعدی آن نیز ساخته شود و البته مجیدی نیز به این نکته اشاره داشته است که قصد ساخت قسمت های دوم و سوم آن را دارد و به گونه‌ای می توان آن را سه‌گانه‌ای از زندگی حضرت محمد (ص) دانست.

 همچنین پیش فروش بلیت های این فیلم از طریق سایت سینما تیکت و سایت رسمی فیلم «محمد رسول الله (ص)» در دسترس است. آدرس رسمی سایت فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» mohammadmovie.com است.

یاد یاران شجاع خلبا نان ارتش ج.ا.ا بخیر


تحقیر صدام حسین توسط خلبانان ایرانی

صدام حسین برای تحقیر کردن خلبانان ایرانی در تلوزیون عراق گفت:

به هر خلبان ایرانی که به 50 مایلی نیروگاه بصره نزدیک شود- حقوق یک سال نیروی هوایی عراق را جایزه خواهم داد...

و 150 دقیقه بعد از مصاحبه صدام-  عباس دوران و حیدریان و علیرضا یاسینی- نیروگاه بصره را بمباران کردند.
با این عملیات جواب گستاخی صدام داده شد و در حقیقت خود صدام تحقیر شد .
غروب همان روز خبرنگار رادیو بی بی سی اعلام کرد:
- من امروز با آقای صدام حسین رئیس جمهور عراق، مصاحبه داشتم و ایشان با اطمینان خاطر از دفاع قدرتمند هوایی خود در راه محافظت از نیروگاه ها، تاسیسات و دیگر منابع اقتصادی عراق در برابر حملات و تهاجم خلبانان ایرانی سخن می گفت. ولی من هنوز مصاحبه او را تنظیم نکرده بودم که نیروی هوایی ایران نیروگاه بصره را منهدم کرد. اینک جنوب عراق در خاموشی فرو رفته و چراغ قوه در بازارهای عراق بسیار نایاب و گران شده است چون با توجه به خسارات وارد به نیروگاه، تا چند روز آینده برق وصل نخواهد شد.

سیاست از منظر چرچیل

روزی عده ای به اصرار از چرچیل خواستند که سیاست را تعریف کند
چرچیل به ناچار دایره ای کشید و خروسی در آن انداخت.
گفت خروس را بدون آنکه از دایره خارج شود بگیرید.
این عده هر چه تلاش کردند نتوانستند و خروس از دایره بیرون می رفت.
آخر از چرچیل خواستند که این کار را خود انجام دهد.
چرچیل خروسی دیگر کنار خروس اول گذاشت و این دو شروع به جنگیدن کردند!
آنگاه چرچیل دو خروس را از گردن گرفت و بلند کرد ، و در پاسخ گفت این سیاست است.
سیاست همیشه تفرقه افکن و دو بهم زن است. این است سیاست انگلیس خبیث

فرایند جنگ نرم از زبان خلیل جبران

ﺟﺒﺮﺍﻥ ﺧﻠﯿﻞ ﺟﺒﺮﺍﻥ:
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﻬﺪﺍﻡ ﯾﮏ ﺗﻤﺪﻥ ﺳﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﻬﺪﻡ ﮐﺮﺩ:
ﺍﻭﻝ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ , ﺩﻭﻡ ﻧﻈﺎﻡ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﻭ ﺳﻮﻡ ﺍﻟﮕﻮﻫﺎ.
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯽ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺯﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺷﮑﺴﺖ
برﺍﯼ ﺩﻭﻣﯽ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﻣﻌﻠﻢ
ﺑﺮﺍﯼ ﺳﻮﻣﯽ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ و اسطوره ها...
و چقدر برایمان آشنایند اینها...