خاکریز
خاکریز

خاکریز

زنی که ترامپ باعث مسلمان شدنش شد +عکس

دونالد ترامپ و حامیانش در سال گذشته عقاید اسلام هراسانه خود را در جامعه ابراز کردند، اما آنچه آنها هرگز تصورش را نمی کردند این بود که یک آمریکایی که در گردهمایی انتخاباتی ترامپ شرکت کرده بود در نهایت مسلمان شود.
 به گزارش مشرق، هر چه زمان میگذرد بیشتر به ما اثبات می شود که حقیقتا خداوند بهترین برنامه ریزان است. دونالد ترامپ و حامیانش در سال گذشته عقاید اسلام هراسانه خود را در جامعه ابراز کردند، اما آنچه آنها هرگز تصورش را نمی کردند این بود که یک آمریکایی که در گردهمایی انتخاباتی ترامپ شرکت کرده بود در نهایت مسلمان شود.

لیزا شانکلین پست فیس بوک خالصانه اش را در این باره در روز انتخاب شدن ترامپ منتشر کرد.

انگیزه برای خواندن قرآن

"این سخنان پر از نفرت ترامپ بود که باعث شد یک سال قبل من یک قرآن بردارم ( من از زمانی که در رشته ادیان تطبیقی در دانشگاه درس میخواندم قرآن را نخوانده بودم ) و آن را دقیق مطالعه کنم.”
 
زنی که ترامپ باعث مسلمان شدنش شد +عکس 

آشنایی و گوش دادن به حرف های مسلمانان کلید دوم من برای گرویدن به اسلام. "این مرا به بودن با مسلمانان علاقمند کرد و در نهایت به مسلمان شدنم منجر شد. بخاطر این من بسیار خدارا شاکرم.”

او بعنوان یک زن مسلمان، از رعایت حجاب خجالت نمی کشد و در واقع او با افتخار هویت اسلامی خود را آشکار می سازد.

"اکنون تصمیم گرفته ام که در روز ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ حجاب خود را برای همیشه در انظار عمومی اعلام کنم و با افتخار حجاب خواهم داشت و به همه مردم درباره لزوم پایداری در عقیده شان چه در محیط خصوصی و چه عمومی خواهم گفت.

تحلیل رهبر انقلاب درباره دلیل اقبال مردم آمریکا به ترامپ

تحلیل رهبر انقلاب درباره دلیل اقبال مردم آمریکا به ترامپ


به دنبال برگزاری انتخابات در آمریکا و انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور، کانال تلگرامی منتسب به مقام معظم رهبری  نوشت:






این مناظره‌ی دو نامزد [ریاست جمهوری] آمریکا را دیدید؟ حقایقی که اینها بر زبان راندند دیدید؟ شنیدید؟ اینها آمریکا را افشا کردند. 
 
چند برابر چیزهایی را که ما میگفتیم و بعضی باور نمیکردند و نمیخواستند باور کنند، خود اینها گفتند. و جالب این است که آن که صریح‌تر گفت، بیشتر مورد توجّه مردم قرار گرفت. آن مرد چون #واضح‌تر گفت، صریح‌تر گفت، مردم_آمریکا بیشتر به او توجّه کردند. طرف مقابل گفت این پوپولیستی کار میکند؛عوام‌گرایانه، چرا عوام‌گرایانه؟ برای خاطر اینکه حرفهایش را مردم نگاه میکردند، میدیدند درست است؛ در واقعیّات زندگی خودشان آن را میدیدند. ارزشهای انسانی در آن کشور نابودشده و لگدمال‌شده است؛ تبعیض_نژادی وجود دارد. 
 
همین چند روز قبل از این آن مرد در تبلیغات انتخاباتی‌اش ایستاد و گفت شما اگر رنگین‌پوست هستید، اگر سیاه‌پوست و سرخ‌پوست هستید، در خیابانهای نیویورک و شیکاگو و واشنگتن و کالیفرنیا و غیرذلک وقتی راه میروید، نمیتوانید مطمئن باشید که تا چند دقیقه‌ی دیگر زنده‌اید. شما ببینید! این حرف را کسی دارد میزند که انتظار دارد چند روز دیگر برود در کاخ سفید، بنشیند آمریکا را اداره کند. نژادپرستی_آمریکا یعنی این. 
 
فقر_آمریکایی‌ها را [هم گفت]. گفت ۴۴ میلیون نفر در آمریکا گرسنه‌اند. او گفت و دیگران هم گفتند که کمتر از یک درصد مردم آمریکا مالک نود درصد ثروت آمریکا هستند. ارزشهای انسانی در آنجا لگدمال شده است؛ تبعیض، اختلاف، نژادپرستی، لگدمال کردن حقوق بشر. ۹۵/۸/۱۲

اتخاذ راهبرد انهدام تهدید پیش از نزدیکی به مرز توسط نزاجا


  امیر احمدرضا پوردستان در مراسم آماده‌به‌کاری بالگردهای زمین‌گیر شده هوانیروز کرمانشاه که امروز برگزار شد اظهار داشت: در رزمایشی که توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برگزار شد، شبکه‌های خارجی پس از پخش گزارش آن و مشاهده گستردگی این رزمایش به بی‌نتیجه بودن تحریمها اذعان می‌کردند.

قرن­هاست زمین انتظار مردانی اینچنین را می­کشد

افسران - شهدای مدافع حرم

قرن­هاست زمین انتظار مردانی اینچنین را می­کشد تا بیایندوکربلای ایران را عاشقانه بسازند

و زمینه­ ساز ظهور باشند…

آن مردان آمدند و رفتند

داعش را در ۴۰ کیلومتری ایران زدیم اما اعلام نکردیم

رئیس پیشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما داعش را در مرز 40کیلومتری زدیم، این را خودشان خوب می‌دانند، خیلی از کارهای ما رسانه‌ای نشده است، الآن هم فهمیده‌اند که اگر مجدداً این کار را انجام دهند باز می‌زنیم.


داعش را در ۴۰ کیلومتری ایران زدیم اما اعلام نکردیم


ببینید تکفیری‌ها در شمال عراق عقبه داشتند، تا نزدیکی‌های بغداد آمدند و از سه سمت شرق، غرب و شمال، بغداد را به محاصره درآوردند. نقطه شرقی به‌سمت ایران بود. جاده‌ها و شهرهای شرق بغداد عقبه‌اش به 40کیلومتری ایران می‌رسید و آن تعبیر هم برای این بود که اگر داعش به 40کیلومتری مرز ایران رسید ما می‌زنیم و ما این کار را کردیم و آنها را آنجا زدیم، یعنی زمانی که آنها به هر نیتی وقتی به مرز نزدیک شدند ما روی مرز 40کیلومتری آنها را زدیم.

وقتی "خط قرمز" سعودی‌ها زیر پای مقاومت له شد

 

الحریری سلمان

عربستان سعودی با رد هرگونه تجدیدنظر در مواضع خود نسبت به لبنان در صورت ادامه خلأ سیاسی عون را کاندیدای ایران معرفی و اعلام کرده بود که در هر شرایطی رسیدن وی به ریاست جمهوری ممنوع است.

توطئه شوم سعودی‌ها و صهیونیست‌ها علیه مکه مکرمه

مقامات سعودی با همکاری صهیونیست‌ها به دنبال هدف قرار دادن مکه مکرمه از مناطق مرزی یمن هستند.

رسوایی جدید برای آل سعود؛ توطئه شوم سعودی‌ها و صهیونیست‌ها علیه مکه مکرمه

موشک‌های انصارالله به جده رسید /آل‌سعود به هذیان‌گویی افتاد

هدف قرار گرفتن فرودگاه بین‌المللی جده از سوی انصارالله باعث شده تا آل‌سعود برای توجیه این شکست بزرگ خود اعلام کند که انصارالله قصد داشت مکه را هدف قرار دهد.

 یگان موشکی یمن طی روزهای آتی مراکز اقتصادی و حیاتی نظام سعودی را هدف خواهد گرفت.

ناوگروه 44 نیروی دریایی راهبردی ارتش، وارد تانزانیا شد


ناوگروه 44 نیروی دریایی راهبردی ارتش، در تانزانیا پهلو گرفت

 ناوگروه 44 نیروی دریایی راهبردی ارتش متشکل از ناوشکن الوند و ناوپشتیبانی بوشهر که اواسط مهر ماه سال جاری راهی آب‌های آزاد در خلیج عدن و تنگه استراتژیک باب‌المندب شد، ضمن برقراری امنیت کشتی‌های تجاری و نفتکش کشورمان در محدوده‌های مورد تهدید دزدان دریایی، صبح امروز  در راستای تحکیم روابط دوستانه و ارتباطات دیپلماسی ما بین کشورهای جمهوری اسلامی ایران و تانزانیا و نیز توسعه تعاملات دریایی دو کشور، با هدف ابلاغ پیام صلح و دوستی در بندر دارالسلام پهلو گرفت. 

همکاری اطلاعاتی "ریاض-تل آویو" برای ضربه زدن به "حزب الله"

همکاری اطلاعاتی  طی ماههای اخیر رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی در زمان ها و مکان های مختلف دیدارهایی را با یکدیگر داشته اند. 
این دیدارها که بیشتر برای مقابله با محور مقاومت انجام می گیرد، منافع مشترک "ریاض-تل آویو" را تامین می کند. هر دو طرف مخالف جدی مقاومت اسلامی در منطقه هستند و حامی تروریست های تکفیری.
این دو موضوع  مشترک بین عربستان و اسرائیل موجب شده تا آن ها برای چگونگی مقابله با حزب الله ، حشد الشعبی و انصار الله برنامه ریزی کنند. 

  ده‌ها سال است که روابط بین اسرائیل با عربستان سعودی و سایر کشورهای خلیج فارس به‌صورت محرمانه وجود دارد؛ ولی به نظر می‌رسد که پس از توافق هسته‌ای ایران، این روابط در روند تقویت و آشکارسازی قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار سایت Intelligence Online قرار گرفته، عوامل سرویس اطلاعاتی سعودی (GPI)، که مسئول همکاری اطلاعاتی با "موساد" و دستگاه اطلاعات اردن هستند، هم‌اکنون در بهترین شرایط خود قرار دارند.

کشتار مردم یمن به‌دست دولت سعودی بدترین نوع تروریسم است

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  ، دردیدار رئیس‌ جمهوری فنلاند با با رهبر معظم انقلاب دیدار آقای سائولی نینیستوو رئیس‌جمهوری فنلاندبااشاره به پدیده تروریسم به‌عنوان یکی از مصائب دردناک جامعه بشری، کشتارهای دسته‌جمعی همچون کشتار مردم یمن را بدترین نوع تروریسم خواندند.


مدافعان حرم ؛ مدافع امنیت مان هستند . قدردانشان هستیم!!؟؟

افسران - مدافعان حرم ؛ مدافع امنیت مان هستند . قدردانشان هستیم!!؟؟افسران - مدافعان حرم ؛ مدافع امنیت مان هستند . قدردانشان هستیم!!؟؟

آنها هزاران کیلومتر آن طرف میجنگند تا ما در آسایش و امنیت زندگی عادی خود را داشته باشیم

ناتوانی شورای همکاری خلیج فارس در مقابل قدرت نظامی ایران

مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل CSIS هم‌زمان با اعزام ناوگروه ایران به خلیج عدن، در گزارشی مفصل به بیان نقاط قوت نظامی کشورمان در مقایسه با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس پرداخته است.

قدرت نظامی ایران در مقابل کشورهای عربی خلیج فارس

برتری نظامی ایران به‌رغم حمایت‌های گسترده غرب از اعراب

اذعان به نقاط قوت و پیش‌رفت ایران و اعتراف به نقش مخرب آمریکا در منطقه

نیروی دریایی ایران سال‌هاست مسئولیت تأمین امنیت کشتی‌های تجاری را در منطقه و به خصوص اطراف خلیج عدن به عهده دارد 

بغض آیت الله جوادی آملی از ربا در بانکهای کشور

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‎الله عبدالله جوادی آملی( در تاریخ95/8/6) در درس خارج تفسیر خود در مسجد اعظم در حالی که بغض گلوی وی را گرفته و اشک در چشمانش حلقه زده بود، مراتب تاثر و ناراحتی خود را از وجود ربا در سیستم بانکی ابراز کرد.

عملیات موصل سرآغازی برای آزادسازی رقه، حلب و یمن است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری الوفد، نوری مالکی، نخست وزیر پیشین عراق، در کنفرانس بیداری اسلامی در بغداد اعلام کرد: نبرد موصل، سرآغازی برای نبردهای آتی در رقه، حلب و همچنین یمن است.


وی افزود: «نینوا می‌آییم» (نام عملیات آزادسازی استان نینوا) یعنی رقه، حلب و یمن می‌آییم. عملیات موصل سرآغازی برای آزادسازی رقه، حلب، یمن و تمام مناطقی است که برخی می‌خواهند اندیشه اسلامی را در آن نابود کنند.
 
نخست وزیر پیشین عراق در سخنرانی خود در کنفرانس بیداری اسلامی از رهبر معظم کشورمان تشکر کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران همواره ابتکار عمل‌های بسیاری در زمنیه توجه به اسلام و مسلمان داشته‌اند.
 
وی در کنفرانس بیداری اسلامی، که در آن به مسئله مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی پرداخته می‌شود، این پرسش را مطرح کرد: اندیشه تکفیری که وارد اسلام شده است از کجا آمده است؟ اندیشه‌ای تمام مذاهب اسلامی را مرتد و ریختن خون مردم را مباح می‌داند!
 
مالکی افزود: عراق با آغاز عملیات "نینوا می‌آییم" به مقابله با این تروریست‌های تکفیری در هر کجا که باشند، موصل باشد یا رقه، حلب، یمن و هر مکانی که تروریست‌ها در آن به دنبال نابودی اسلام باشند، می‌رود.