خاکریز
خاکریز

خاکریز

با استعفای احمدزاده مخالفت شد

تصویر خبر

مسئولان باشگاه ملوان با استعفای سرمربی این تیم مخالفت کردند و به احتمال فراوان او امروز به تمرینات این تیم باز می‌گردد.

محمد احمدزاده روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار مقابل فولاد که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید خبر کناره‌گیری‌اش از هدایت ملوان را اعلام کرد.

در صحبتی که حسین هدایتی و صادق درودگر با یکدیگر داشتند، با استعفای احمدزاده مخالفت شد و قرار است به دنبال او بروند تا امروز در تمرین ملوان حضور پیدا کند.

به احتمال فراوان محمد احمدزاده به حضور خود روی نیمکت ملوان ادامه خواهد داد.


بیانات امام خامنه ای عزیز در دیدار مردم قم

در سالروز قیام ۱۹ دی ۱۳۵۶ بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌ خوشامد عرض میکنم به همه‌ى برادران و خواهران، جوانان عزیز قم، روحانیون، طلاب محترم، علماى بزرگوار، که به این مناسبت بسیار مهم، بار دیگر فضاى حسینیه‌ى ما را سرشار کردید از شور و عاطفه و احساس و تعقل. یاد آن خاطره‌ى فراموش‌نشدنى را، نوزدهم دى ماهِ ماندگار در تاریخ را، بار دیگر زنده کردید. و تشکر میکنیم از برنامه‌اى که اجرا شد؛ سرود خوش‌مضمونى که برادران و خواهران تکرار کردید و خواندید. مسئله‌ى نوزدهم دى و به یاد نگهداشتن این خاطره، یک مسئله‌ى صرفاً تکرارى یا برخاسته‌ى از عادت نیست؛ یک مسئله‌ى اساسى و اصولى است. همه‌ى مناسبتهاى بزرگ تاریخى ما همین طور است. اولاً نسل جوان و جدید که مسئولیت جوانانِ آن روز را امروز بر دوش گرفته‌اند، ریشه‌ى تاریخى و سابقه‌ى تاریخى حرکت خودشان را با این یادآورى‌ها میشناسند، آن را احساس میکنند؛ ثانیاً قدر مجاهدتهائى که براى رسیدن ملت ایران به امروز تحمل شده است، سختى‌هائى که تحمل شده، خطرهائى که مردم با آن سینه به سینه مواجه شده‌اند، دانسته میشود؛ اینها بیان میشود،

ادامه مطلب ...

لحظه ای شگفت انگیز شلیک گلوله در استخر ! +فیلم

فردی انگلیسی با عکسبرداری لحظه به لحظه از شلیک یک گلوله توسط اسلحه در زیر آب بوسیله یک دوربین حرفه ای ، آنرا در معرض نمایش گذاشت.

جام کشکول؛ اندرو توهی، جوانی انگلیسی است که تصاویر لحظه به لحظه از یک گلوله درزیر آب را عکسبرداری کرده است.

وی که تصاویر فوق را در استخر خانگی اش عکسبرداری کرده ، در این باره می گوید: برای من و خیلی های دیگر شاید یک پرسش باشد که وقتی یک اسلحه در زیر آب شلیک می کند ، گلوله فوق چگونه واکنشی را نشان می دهد و خوشحالم که سرانجام به این پرسش پاسخ دادم.

تصاویر فوق در شبکه های اجتماعی جهانی به یکی از پرطرفدار ترین موضوع ها تبدیل شده و همگان جسارت اندرو را در انجام دادن چنین اقدامی تحسین کرده اند.

توهی تصاویر فوق را با دوربینی حرفه ای که قادر است 120 عکس در ثانیه تصویربرداری کند ، گرفته است.

 

ادامه مطلب ...

چرا خدا ما را آزمایش می کند؟/ سنت آزمایش در قرآن

سنت آزمایش و امتحان الهى از جمله سنن قطعى است که همواره در نظام آفرینش جارى است و همگان را به نوعى در بر مى گیرد و به شیوه هاى مختلف در صحنه زندگى انسان بروز مى نماید.

ادامه مطلب ...

روش جدیدی جهت بهبود ۹۰ درصدی دقت GPS

امروزه میلیون ها اتومبیل، اسمارت فون و ابزار دیگر در سراسر جهان از سیستم هدایت و ناوبری GPS بهره می برند. و مردم هر روزه با اعتماد به قابلیت های GPS به شهرها و مکان های ناشناخته می روند. یا سعی می کنند در جاهای شناخته شده هم با شیوه های بهتر و سریع تری راه شان را پیدا کنند. اکنون گروهی از محققان اسپانیایی روشی را کشف کرده اند که باعث بهبود ۹۰ درصدی دقت GPS می شود.

ادامه مطلب ...

ثروت پدر از زبان دختر هاشمی

فاطمه هاشمی طی گفتگویی به مطالب مختلفی از جمله کمک‌های قذافی به وی در بنیاد بیماران خاص و میزان ثروت پدرش (هاشمی رفسنجانی) را عنوان کرد.

ادامه مطلب ...

رژیم صهیونیستی در بن بست راهبردی


رژیم صهیونیستی

منابع خبری خارجی اخیرا از اظهارات شش نفر از مقامات پیشین سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) گزارش داده اند مبنی بر این که این افراد به طور مشترک با بیانات کم سابقه ای نسبت به آینده رژیم صهیونیستی اظهار نگرانی کرده اند. محور مباحث این مسئولین سابق امنیتی در مورد رژیم صهیونیستی این است که این رژیم فاقد راهبردهای اساسی و بلند مدت برای آینده است و ودر واقع، این رژیم با تسلط حاکمیت جریان تندرو و افراطی و بدون تعدیل مواضعش در مورد منطقه و فلسطین مسیر بن بست را طی می کند.

حمله سایبری را ما شروع کردیم اما حالا ایران حرف اول را می زند

موسسه مطالعات امنیت ملی وابسته به دانشگاه تل آویو در پژوهشی که به جنگ های الکترونیکی و سایبری اختصاص دارد خاطرنشان می کند: بخش سایبری وزارت دفاع آمریکا قصد دارد تغییرات کلی ای در جنگ سایبری اعمال کند. به ویژه اطلاعاتی که از سوی برخی منابع رسمی و علنی مخابره شده نشان می دهد آمریکا نزدیک به 90درصد بودجه الکترونیکی خود را صرف دفاع از خود می کند در حالی که تنها 10درصد از این بودجه را به حملات الکترونیکی اختصاص داده است. مسأله ای که باعث تضعیف نیروی هجومی آمریکا شده است.

ادامه مطلب ...

تاریخ رونمایی از جدیدترین پهپاد ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تشریح دستاوردهای کشورمان در زمینه تولید پهپاد، از رونمایی جدیدترین پهپاد ایرانی در خرداد سال آینده (1392) خبر داد و گفت که این پهپاد رزمی است.

ادامه مطلب ...

زندگی نامه سیاسی اولین نماینده مجلس شهرستان ازنا

زندگی نامه سیاسی شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین صادقی/ازنازندگی نامه سیاسی شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین صادقی :

پایگاه اطلاع رسانی ازنا خبر : مبارزه خود علیه رژیم پلوی رااز سال 1341 آغازنمودند.ایشان اعلامیه ها وسخنرانی های امام به افراد مورد اعتماد خود در منطقه ازنا پخش می نمودند. شهید صادقی پس آتش سوزی در سینما رکس آبادان سخنرانی های آتشین علیه رژیم ،ازنا را به مقصد سنجان اراک ترک نمودند و در شهر سنجان فعالیت های خود علیه رژیم را ادامه دادند پس از فرار شاه جلسه ای با حضور انقلابیون ازنا آهن برگزار گردید و شهید صادقی به عنوان مسول این کمیته انتخاب می گردند،پس پیروزی انقلاب اسلامی شهید صادقی به عنوان اولین قاضی دادگاه انقلاب اسلامی‌‌شهرهای ازنا والیگودرز عوامل فاسد رژیم گذشته رامحاکمه ننمودند.با تلاش­ها و پیگیری های شهید صادقی برخی از ادارات از قبیل جهادسازندگی، کمیته امداد، بنیاد شهید، ثبت احوال و بنیاد مسکن ،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ودفتر حزب جمهوری اسلامی در ازنا مستقر شد.شهید صادقی به عنوان اولین نماینده مردم ازنا ودرود مجلس راه پیدا نموده وسرانجام درواقعه هفتم تیر سال 1360 شهادت رسید.

نیروی هوایی پیش‌ قراول پیروزی انقلاب اسلامی بود



خسرو معتضد مورخ و پژوهشگر تاریخ معاصر :

در زمان پیروزی انقلاب با توجه این‌که نیروی هوایی از جنس مردم بود بین ذلت و سرسپردگی، مردم را انتخاب کرد و نقش پیش‌قراولی را در پیروزی انقلاب ایفا نمود.