خاکریز
خاکریز

خاکریز

خنده دار ترین مسئله، مسئله حقوق بشر است

سخنـگوی وزارت خارجه آمریـکا :

واشنگتـن بـرای رسیـدن بـه توافق با تهران، مسئله حقوق بشـر را فرامـوش نمی‌کنــد !

میدونید که جنـگ ویتنـام ، بمبـاران هیـروشیما و ناکازاکی ، کمک بـه صدام در جنایت در حق ملت مقتدر ومظلوم ایران، حمله بـه عراق و افغانستان و کشتن هزاران نفر بی گنـاه، درست کردن و حمایت گـروه های تروریستی و تکفیــری و . . . همه ش کار ایــران بـوده، مدیونید فکـر کنیــد آمریــکا این وسط کاره ای بــوده

افسران - خنده دار ترین مسئله، مسئله حقوق بشر است


حرکت قابل ستایش فرمانده نیروی زمینی ارتش

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال رفتن به جلسه ای فوری و باتوجه به نبود وقت احترام به شهدا را فراموش نکرده و با یک نظر به راست تا پایان بنای مزار شهدا به حالت احترام نظامیست.

دو کلام برادرانه با جانشین عزیز فرمانده حفاظت سپاه: ارتش و سپاه دو بال انقلابند



با یکی از دوستان وبلاگ نویس الان نشسته بودیم صحبت می‌کردیم، گفت تسنیم یه مطلبی از قول جانشین حفاظت سپاه گفته توجریان شهادت شهید صیاد،حفاظت اطلاعات ارتش مقصر بود!؟ تعجب کردم گفتم نکنه اونها ترورش کردن؟ رفتم مطلب رو سرچ کردم و پیداش کردم، دیدم ایشون یه سؤال ازش کردن که: "ما در طول سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم که برخی از فرمانده‌هان یا چهره‌های مشهور علمی یا نظامی نظیر شهید صیاد در معابر عمومی ترور شده‌اند، در هنگامه‌های اینچنینی انتقاداتی به حفاظت از این افراد صورت ‌گرفته، نظر شما در این باره چیست و آیا حفاظت از این افراد جزو وظایف مجموعه تحت مدیریت شما هم به حساب می‌آید؟" ایشونم اینطوری گفته که: مسئولیت حفاظت از کل شخصیت‌های نظام با ما نیست و وظایف اینچنینی تعریف شده است. هم سپاه مسئولیت بر عهده دارد هم نیروی انتظامی هم نیروهای مسلح، به عنوان مثال نیروهای مسلح مسئولیت حفاظت از جان فرمانده‌هان خود را بر عهده دارند، مسئولیت حفاظت از فرمانده ارتش را خود ارتش بر عهده دارد و مسئولیت حفاظت از فرماندهان نیروهایشان را خود آنها بر عهده دارند. شهید بزرگوار صیاد شیرازی هم جزو همین دایره است که حفاظت‌شان باید انجام می‌گرفت. هر کجا حفاظت از افراد کامل صورت گرفته است به هیچ عنوان عوامل دشمن نتوانسته‌اند حرکتی انجام دهند، به عنوان مثال شهید بزرگوار لاجوردی محافظ نداشته‌اند و به شهادت رسیده‌اند که البته عوامل ترور این شهید بزرگوار و والامقام هم دستگیر شدند. اما در انفجار دفتر حزب جمهوری از عامل نفوذی استفاده کردند و توانستند به هدف خود برسند و این کار توسط نزدیک‌ترین افراد به حزب جمهوری صورت گرفته است. شهید باهنر و شهید رجایی را هم عوامل نفوذی به شهادت رساندند." برادر بزرگوار ما یه فامیل دوری داریم که اتفاقاً از عزیزان حفاظت سپاه است و محافظ دکتر عباسی بود که ترور شد و الحمدلله به شهادت نرسید. ایشون می گفت شهید صیاد تو ستادکل جانشین بوده، خوب عزیز دل برادر به ارتش چه ربطی داشته اگر اشکالی بود به ستادکل باید می گفتید نه ارتش، ببخشیدا، یاد رفیقای بابام افتادم که از این حرفا می زدن، اما بابام به من می‌گفت از این حرفای بدون فکر نزن!، ارتش و سپاه دو تا بال انقلاب هستن، هر دو رو ما باید تقویت کنیم تا این پرنده خوب پرواز کنه و با قدرت اوج بگیره، یه بال قوی کنار یه بال ضعیف میشه یه پرنده علیل بدرد نخور، خلاصه که امروز یاد نصیحتای اون موقع بابام افتادم.

اذعان نظامی ارشد رژیم صهیونیستی به ناکارآمدی ارتش این رژیم

به نقل از پایگاه الشرق الاوسط، یک نظامی ارشد رژیم صهیونیستی درباره تبدیل ارتش این رژیم به ارتشی ناتوان هشدار داد و افزود: ارتشی که بنی گانتس رئیس ستاد مشترک ارتش با پایان دوره خود در فوریه2015 به رئیس جدید تحویل خواهد داد ارتشی ناکارآمد خواهد بود. - این نظامی صهیونیست افزود: ارتش در حال حاضر در پایین ترین سطح از نظر لیاقت و کاردانی قرار دارد و در آغاز سال 2015 ما به خط قرمز نزدیک می شویم. - نظامی رژیم صهیونیستی وضعیت ارتش این رژیم را ناو هواپیمابری که در جای خود می چرخد توصیف کرد.

روز معلم مبارک باد

مسلمان کسی است که هم درد خدا را داشته باشد و هم درد خلق خدا را .

 دکتر مطهری - انسان کامل
 

شجاع‌ترین خلبان و ستاره درخشان جنگ کردستان



 تقویم را نگاه میکردم  دیدم این روزها سالگرد شهادت  علی‌اکبر شیرودی  است این چند سطر  به یاد این ستاره درخشان ارتش قلم زدم که شاید ما خانواده یاران  را یادی کند

شجاعت و ابتکار عمل شهید شیرودی نه تنها در سراسر کشور، بلکه در تمام خبرگزاری‌های مهم جهان منعکس شد. بنی صدر برای حفظ ظاهر دو هفته بعد به او ارتقاء درجه داد، اما وی درجه تشویقی را نپذیرفت وتنها خواسته‌اش را دیدار با حضرت امام و بیان کارشکنی‌های بنی صدر وبی تفاوتی برخی ازفرماندهان اعلام کرد. درهمان ایام به دستورفرماندهی هوانیروز چند درجه تشویقی گرفت و از ستوانیار سوم خلبان به درجه سروانی ارتقاء یافت، اما طی نامه‌ای به فرمانده هوانیروز کرمانشاه در 9 مهر 1359 چنین نوشت:" اینجانب خلبان پایگاه هوانیروز کرمانشاه می‌باشم وتا کنون برای احیای اسلام و حفظ مملکت اسلامی در کلیه جنگ‌ها شرکت نموده ام، منظوری جز پیروزی اسلام نداشته‌ام و به دستور رهبرعزیزم به جنگ رفته ام. لذا تقاضا دارم درجه تشویقی که به اینجانب داده اند، پس گرفته و مرا به درجه ستوانیار سومی که بوده ام، برگردانید".

با اوج گیری جنگ کردستان شهید شیرودی و چند تن دیگر از خلبانان وارد جنگ شدند. وی در عملیاتهای پروازی خود تلفات سنگینی را به نیروها و تجهیزات دشمن در نقاط استراتژیکی غرب کشور وارد کرد. در 13 دی ماه 1359 وقتی خیانت‌های آشکار بنی صدر را دید به افشاگری پرداخت و از شنوندگان سخنانش خواست با ایمان و اسلحه و چنگ و دندان از میهن اسلامی دفاع کنند. در همین ایام شهید علی اکبر شیرودی را به خاطر باز پس گیری ارتفاعات بازی دراز بازداشت تنبیهی کردند و در واکنش به این مساله روحانیون متعهد و  همکاران متعهد وی  مراتب ناراحتی خود را در اسرع وقت به اطلاع اعضای شورای عالی دفاع از جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و  رساندند و حکم بازداشت وی منتفی شد.

شهید شیرودی بالاترین ساعت پرواز در جنگ را در جهان داشت و با بیش از 40 بار سانحه و بیش از 300 مورد اصابت گلوله به هلی کوپترش، باز سرسختانه می‌جنگید. شهید شیرودی پس از چند هزار مأموریت هوایی و انجام بالاترین پروازهای جنگی در دنیا و نجات یافتن از 360 خطر مرگ سرانجام در آخرین عملیات پروازی خود (8 اردیبهشت 1360) در منطقه بازی دراز، هنگامی که عراق لشکری زرهی با 250 تانک و با پشتیبانی توپخانه و خمپاره انداز و چند فروند جنگنده روسی و فرانسوی، برای بازپس گیری ارتفاعات "بازی دراز" به سوی سر پل ذهاب گسیل داشته بود، به مقابله با آنان پرداخت و پس از انهدام چندین تانک از پشت سر مورد اصابت گلوله تانک قرار گرفت و به شهادت رسید.

خلبان یاراحمد آرش که به همراه شهید شیرودی در این عملیات پروازی شرکت داشت، درمورد چگونگی شهادت این خلبان دلاور چنین می‌گوید: " بارها او را در صحنه جنگ دیده بودم که خود را با هلیکوپتر به قلب دشمن زده و حتی هنگام پرواز مسلسل به دست می‌گرفت. درآخرین نبرد هم جانانه جنگید و بعد از آنکه چهارمین تانک دشمن را زدیم، ناگهان گلوله یکی از تانک‌های عراقی به هلیکوپتر اصابت کرد و در همان حال شیرودی که مجروح شده بود با مسلسل به همان تانک شلیلک کرده و آن را منهدم نمود و خود نیز به شهادت رسید."

پیکر مطهر شهید شیرودی پس از تشیع باشکوه در روستای شیرود تنکابن به خاک سپرده شد. پس از شهادت خلبان علی اکبر شیرودی، شخصیت‌های مملکتی نسبت به شخصیت والا و سلوک اخلاقی وی اظهارات مختلفی نموده‌اند از جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای او را مکتبی، مومن و جنگنده در راه خدا توصیف می‌کنند. 

صاحب نظران جنگ‌های هوایی او را "نامدارترین خلبان جهان" نامیده اند؛ چنان که شهید تیمسار فلاحی، رئیس ستاد مشترک ارتش وی را ناجی غرب و فاتح گردنه‌ها و ارتفاعات آریا، بازی دراز، میمک، دشت ذهاب و پادگان ابوذر توصیف کرده و می‌گوید:" او غیر ممکن‌ها را ممکن ساخت. کسی بود که وقتی خبر شهادتش را به امام دادم، امام در مورد وی فرمود:" او آمرزیده است".

 

بیان حال و روز کمی یا قسمتی جوانان روزگار

تلویزیون داره میگه :
جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن ...
یهو بابام برگشته میگه :
مسیرشون مشخصه دیگه ...
اینترنت ..آشپزخونه...
اینترنت...دستشویی...
اینترنت...تخت خواب

مهم‌ترین وظایف مردان در احیای سبک زندگی اسلامی

مردان تکالیف و ابزارهایی دارند که با استفاده صحیح از آنها می‌توانند بخش زیادی از شرایط تشکیل یک خانواده اسلامی را تأمین کنند.

 

·         از آنجا که مقوله حجاب و عفاف متأسفانه به اشتباه با بحث زن درآمیخته شده است، نقش و جایگاه مردان در بحث حجاب و عفاف آن طور که بایسته، شایسته و مهمتر از همه عملیاتی است مورد پردازش قرار نگرفته است در صورتیکه تکالیف و مسئولیت‌های مردان در اداره خانواده براساس آیه شریفه «الرجال قوامون علی النسا» بیش از زنان تعریف شده است.
ادامه مطلب ...

ﺳﭙﺎﺱگزاﺭ ﺑﺎﺷﯿﻢ


روزی ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﯽ، ﺍﺯ ﻃﺒﻘﻪ ﺷﺸﻢ ﻣﯽﺧﻮﺍهد ﮐﻪ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﮔﺮﺍنﺵ ﺣﺮﻑ ﺑﺰند.
ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻭ را ﺻﺪﺍ ﻣﯿﺰند ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺷﻠﻮﻏﯽ ﻭ ﺳﺮﻭ ﺻﺪﺍ، ﮐﺎﺭﮔﺮ ﻣﺘﻮﺟﻪ نمی شود.ﺑﻪ ﻧﺎﭼﺎﺭ ﻣﻬﻨﺪﺱ، یک اسکناس 10 ﺩﻻﺭی به پایین می‌اندازد ﺗﺎ ﺑﻠﮑﻪ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺑﺎﻻ ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ کند.
ﮐﺎﺭﮔﺮ 10 ﺩﻻﺭ ﺭا ﺑﺮمی‌دارد ﻭ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﺶ می‌گذارد ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﻻ ﺭا ﻧﮕﺎﻩ کند مشغول کارش می‌شود.
ﺑﺎﺭ ﺩﻭﻡ ﻣﻬﻨﺪﺱ 50 ﺩﻻﺭ ﻣﯿﻔﺮستد ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﻻ ﺭا ﻧﮕﺎﻩ کند پول را در جیبش می‌گذارد.ﺑﺎﺭ ﺳﻮﻡ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺳﻨﮓ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﺭا می‌اندازد ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻭ ﺳﻨﮓ ﺑﻪ ﺳﺮ ﮐﺎﺭﮔﺮ برخورد می‌کند.
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺮش را ﺑﻠﻨﺪ می‌کند ﻭ ﺑﺎﻻ ﺭا ﻧﮕﺎﻩ می‌کند ﻭ ﻣﻬﻨﺪﺱ کارش را به او می‌گوید.


http://s5.picofile.com/file/8113466034/aadd1eaaa861e5dd4.jpg

پی نوشت:ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ،
ﺧﺪﺍﯼ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻧﻌﻤﺖ ﻫﺎ ﺭا ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ می‌فرستد ﺍﻣﺎ ﻣﺎ ﺳﭙﺎﺱﮔزﺍﺭ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ..!!

ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺳﻨﮓ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﺑﺮ ﺳﺮمان می‌افتد ﮐﻪ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﮐﻮﭼﮏ ﺯﻧﺪﮔﯽﺍﻧﺪ، ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺭﻭﯼ ﻣﯽﺁﻭﺭﯾﻢ.

بنابراین هر ﺯﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﻣﺎﻥ ﻧﻌﻤﺘﯽ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺳﯿﺪ ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﭙﺎﺱگزاﺭ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﻨﮕﯽ ﺑﺮ ﺳﺮﻣﺎﻥ ﺑﯿﻔﺘﺪ

همه چیو به خدا میگم

جمله تکان دهنده کودک سوری قبل از مرگ
این قاصم الشوکه المعتدین...
به گزارش جام؛ تصویر این کودک سوری که اخیراً در اینترنت
منتشر شده و سایت به سایت پخش می شود،
تصویری تکان دهنده و ترسناک است.
آخرین جمله ای که این کودک 3 ساله قبل از مرگ گفت این بود:

«همه چیو به خدا میگم

حتی از تصویر او می توان حدس زد که سوریه در حال حاضر
چه درد و رنجی را تحمل می کند. تابحال ده ها هزار تن
از مردم سوریه کشته شده و بیش از 1 میلیون نفر از آنها
آواره شده و حالا در اردوگاه ها زندگی می کنند.

باید قنبر حضرت خامنه ای کبیر بود.

علامه حسن زاده آملی (حفظه الله) :

سینه ی خود را شکافتم، به هر جای آسمان رفتم
این سید
( سید علی خامنه ای) را دیدم.
باید قنبر حضرت خامنه ای کبیر بود.

منبع: نشریه پرتو سخن

اللهم حفظ سیدنالقائد الامام الخامنه ای .....

پنج شنبه شب، لیلة الرغائبه



سه روز اول رجب رو روزه بگیریم

"رجب"، ماه خداست؛ ماه پر برکتی است که اعمال بسیاری برای آن ذکر شده است. باید خود را در دریای زلالش بشوییم تا پاک شویم. پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودی خدا می شود و غضب الهی از او دور می گردد و دری از درهای جهنم بر روی او بسته می شود.

زهرا کوچولوی حزب الهی بابا، سبک زندگی اسلامی



زهرا کوچولوی حزب الهی بابا، 18 خرداد 4 سالش میشه. اون پرچم رو دیوار اتاق پذیرایی خونمون، مناسبتی عوض میشه، از سفر کربلا، جلوی مسجد سهله با چندتا پرچم دیگه به همین شکل خریدمش، دوستان بذاریم بچه‌هامون تو خونه چشمشون با نام مقدس انمه علیهماالسلام، نور بگیره.

خوش بین نیستیم...

افسران - بدون شرح

سلام علیکم ، پا منبری های ما کوتاهه ولی تند و تیزه ، آره ، یه روزی تو این مملکت انسان هایی بودند که خوب ماهیت دشمن شون رو می شناختند. محل س.گ هم بهشون نمی دادند و اونا هم داشتند دق می کردند.هی برامون پیغام و پیسغوم می فرستادند و هی موس موس می کردند و اگر هم حرفی علیه ایران عزیزمون می زدند همه مسوولین با تمام قوا جوابشون رو می دادند...
ولی الان هر شب ، دشمن با تمام قوا تو هر کوچه بازاری ، هر مجلسی و هر برنامه ای توهین به ملت و شرف ایرانی رو در دستور کار قرار داده و همه اصول و ارزش های ما رو مورد فحاشی قرار می دند و صد افسوس که مسوولین ما به دلیل برخی معذورات ( اقتصاد مذاکره ای ) کمتر جواب دشمن رو می دند و اگر هم محکوم می کنند همه چیز رو به موافقت ژنو ختم می کنند...
ما هم مثل رهبرمون به این مذاکرات ژنو که هیچ به همه استکبار صهیونیسمی دنیا که هدفی جز نابودی اسلام و آزادی و ... ندارند ، خوشبین نیستیم ولی وظیفه داریم از مسوولین مذاکره کننده ایرانی حمایت کنیم و امیدوار باشیم ولی این می دانیم که پیشرفت ایران در گرو حذف تحریم ها و مذاکره نیست ، بلکه در گرو استفاده از ظرفیت های درونی ، اعتماد به مردم و توکل به خداست. خانوم ها و آقایون منبر پاتوق یاران فعلا تموم شد ولی این داستان ادامه دارد...

پای موشک‌های بالستیک به سازمان رزم ارتش باز شد

در تحولی مهم و همزمان با تغییرات گسترده در ساختار یگانهای نیروی زمینی ارتش در طرح موسوم به "ثامن"، یگانهای رزمی این نیرو از این پس مجهز به موشکهای بالستیک خواهند شد که این تحول مهم، گامی موثر جهت هم افزایی بیشتر یگانها سپاه و ارتش در مقابله با هر متجازی محسوب می شود. این موفقیت های پی در پی نشان می دهد که ارتش غیور ایران اسلامی لحظه ای از زی نظامیگری خویش خارج نشده وامروز دژ مستحکم ملت محسوب میگردد.
نراجا و موشک فاتح 110 (آماده نیست)

خشم آمریکا

خشم آمریکا و تل اویو از اتحاد فتح و حماس/ روسیه از دولت ملی فلسطینی حمایت کرد
 
 اتحاد و توافق تشکیلات خودگردان فلسطین و حماس

در پی اتحاد و توافق تشکیلات خودگردان فلسطین و حماس برای تشکیل دولت ملی ، امریکا و تل اویو بشدت خشمگین شده و مقامات امریکایی و رژیم صهیونیستی در اظهاراتی این اتحاد را محکوم کردند. 

این در حالی است که روسیه با استقبال از این اتحاد، آن را نشانه از سر گیری روند صلح در فلسطین دانسته و اعلام داشته که این اقدام را می توان گامی در مسیر درست قلمداد کرد.