خاکریز
خاکریز

خاکریز

کلامی کوتاه از دفاع مقدس

با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران دشمنان اسلام که شاهد طلوع و حیات دوباره آفتاب درخشان اسلا م در دهه های پایانی قرن حاضر بودند، درصددبرآمدند تا ابتدا با کنترل و هدایت جریانات سیاسی و نفوذ بر آنها این انقلاب الهی را به انحراف بکشانند. جبهه ضد اسلامی و ضد انقلا بی، کودتا و ایجاد آشوب و ناامنی در استان ها را نیز تجربه کرد اما امت مسلمان و بیدار و آگاه ایران به یاری خداوند منان و به رهبری حضرت امام(ره) آتش فتنه ها را خاموش نمود. از نظر متحدان جبهه ضد اسلا می، تحمیل یک جنگ اقدامی بود که می توانست انقلا ب اسلا می و نظام نوپای جمهوری اسلا می را به شکست بکشاند و این شجره طیبه را از ریشه برکند. شرایط ناشی از پیروزی انقلا ب اسلا می و فروپاشی نظام منحط ستم شاهی ووضعیت ارتش جمهوری اسلا می که در حال تحول و تبدیل شدن به یک ارتش اسلا می بود و از سویی با دسیسه ها واقدامات عناصر نامطلوب تضعیف شده بود، این خیال واهی را واقعی جلوه می داد.  

 
ادامه مطلب ...

یک تحقیق بی‌رحمانه ولی عبرت‌آموز

با خودم داشتم فکر می کردم وقتی تو قرآن نوشته «اولئک کالانعام بل هم اضل» ما ها خیلی خودمان را از این حد بالاتر می‌دانیم و اصلا تصور نمی‌کنیم مخاطب این حرفا ما هم هستیم.

            
خبرگزاری فارس: یک تحقیق بی‌رحمانه ولی عبرت‌آموز            
 


 امروز منزل یکی از دوستان رفته بودم برای موضوعی… داشت یه برنامه مستند حیات وحش رو می‌دید! نشون میداد یه گروه محقق یه سری لاشه مرغ رو داخل یه توری گذاشته بودن و چند گودال به فاصله های 10-20 متر از هم حفر کرده بودن! بعد از مدتی یه روباه اومد و کمی بو کشید و یه مقدار این لاشه مرغا رو جابجا کرد و رفت؛ کارشناس تیم رو به دوربین کرد و گفت این الان میره و بقیه گله و دوستاش رو میاره؛ و با استفاده از یه ربات جرثقیل توری رو جابجا کردن و اوردن تو گودال دوم و استتارش کردن و با یه مایعی که اسپری کردن اثر بو رو از مسیر از بین بردن!

تقریبا نیم ساعت بعد روباه اولی و 7-8 تا روباه دیگه اومدن سر گودال اول و هرچی گشتند مرغها رو پیدا نکردن هر چی زمین رو بو کردن فایده نداشت و اون 7-8 تا رفتن و این روباه اولی دوباره شروع به گشتن کرد! جالبیش اینجا بود که هی با سرعت میگشت و بعد سرشو بالا میاورد و به دوستاش که داشتن دور میشدن نگاه میکرد دوباره بو میکشید! اینها با استفاده از سیم کمی روی گودال دوم رو باز کردن تا حدی که روباه دید مرغا رو! این دفعه خیلی جالب بود! روباه یکی از مرغا رو با دندون گرفت و با خودش برد!

این تیم کارشناس اومدن و دوباره همون کار رو تکرار کردن و توری رو به گودال سوم بردند! روباهها وقتی رسیدن هرچی گودالها رو گشتن و هر چی زمین رو بو کشیدن چیزی نبود و دوباره رفتن! روباه اول رو نشون داد که این بار دیگه جست و جو نکرد و رفت داخل گودال دوم دراز کشید و به حالت خوابیده موند یه چند دقیقه صبر کردن و دیدن خبری نیست نزدیکش رفتند و چک کردنش دیدن کاملا مرده!! جالب این بود که لاشه روباه رو به مرکز دامپزشکی بردن و کلی ازمایش کردن دیدن دقیقا عکسها و ازمایشات نشون میده این حیوون براثر یک شوک عصبی سکته کرده و مرده!! و… .

* با خودم داشتم فکر میکردم وقتی قرآن میگه: اولئک کالانعام بل هم اضل! ماها خیلی خودمونو از این حد بالاتر میدونیم و اصلا تصور نمیکنیم این حرفا رو به ماها میگن همیشه فکر میکنیم روی سخن با بقیه س ماها خیلی شأنمون اجل از این حرفاست!

روباه که نماد مکر و حیله گری در حیوانات هست وقتی احساس میکنه صداقتش بین دوستاش از بین رفته سکته میزنه و میمیره! ار خجالت میمیره. ولی چقدر  برخی از این بشر دوپا احمق هست که میاد روزی هزاران دروغ به زبون میاره آن پشت   تریبون جهانی … بعد جالبیش اینه حتی وقتی دروغاش اشکار میشه راست راست میگرده و اصلا و ابدا هم خم به ابرو نمیاره و اسفناکتر اینکه باز هم تکرار تکرار تکرار! چقدر زشته که انسان به جایی برسه که حیوانات ازش در کرامت اخلاقی پیشی بگیر  در خصوص مصداق فراوون   است در   سطح حاکمان  کشور ها مثل آمریکا که  خودشان فرقه طالبان را زایدند وتوسط  آنها ملت افغانستان را به خاک سیاه نشاندند و سپس به عنوان مبارزه  با این فرقه به افغانستان لشکرکشی کردند و  الان  هم همین سناریو را در خصوص داعش  و مردم مظلوم عراق دارند تکرار میکنند . واقعا این ها حیا نمکنند بعید می دانم چون آنها بل هم اضل  اند اما  البته در داخل این طیف آدم ها کم نیستند اما چه بگویم  که تف سر بالا است...

پند حکیم لقمان


روزی لقمان به پسرش گفت امروز به تو 3 پند می دهم که کامروا شوی :

 اول اینکه سعی کن در زندگی بهترین غذای جهان را بخوری!

دوم اینکه در بهترین بستر و رختخواب جهان بخوابی

و سوم اینکه در بهترین کاخها و خانه های جهان زندگی کنی

 پسر لقمان گفت ای پدر ما یک خانواده بسیار فقیر هستیم چطور من می توانم این کارها را انجام دهم؟ لقمان جواب داد: اگر کمی دیر تر و کمتر غذا بخوری هر غذایی که میخوری طعم بهترین غذای جهان را می دهد.  اگر بیشتر کار کنی و کمی دیرتر بخوابی در هر جا که خوابیده ای احساس می کنی بهنرین خوابگاه جهان است.و اگر با مردم دوستی کنی و در قلب آنها جای می گیری و آنوقت بهترین خانه های جهان مال توست .

یک افسر صهیونیست: حزب الله می تواند فلسطین اشغالی را تصرف کند

یک افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با اشاره به قدرت حزب الله لبنان، به مقامات تل آویو هشدار داد که در جنگ احتمالی آتی، این گروه مقاومت می تواند به راحتی از مرز عبور کرده و اراضی فلسطینی که در اشغال اسرائیل است را فتح کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، این افسر ارتش اسرائیل که خواست نامش فاش نشود در ادامه گفت: حزب الله از جنگ سوریه درس های زیادی گرفته و در جنگ آتی با اسرائیل، این گروه به راحتی می تواند از مرز عبور کرده و مناطقی که در اشغال اسرائیل است را تصرف کند.
به گفته این افسر ارتش رژیم صهیونیستی، اعتماد به نفس حزب الله رو به افزایش است و بحران سوریه موجب شده تا حزب الله توانائی های خود را افزایش بدهد و تاکتیک های رزمی جدیدی را بیاموزد.

آخرین جنگ رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان مروط به سال 2006 است که اسرائیل پس از 33 روز نبرد و متحمل شدن تلفات سنگین مجبور به پایان دادن آن شد.

مستند "در آغوش یاران"

افشای جزئیات تکان دهنده‌ای از فساد و سوء استفاده ج/ن/س/ی توسط فرقه مسعود رجوی


مستند "در آغوش یاران" با افشای جزئیات تکان دهنده‌ای از فساد و سوء استفاده ج/ن/س/ی توسط فرقه مسعود رجوی، پشت پرده های جدیدی از توحش و تجاوز سازمان منافقین را به تصویر می‌کشد.


مستند


در این مستند تکان دهنده، سه تن از اعضای سابق  سازمان منافقین که اینک در اروپا زندگی می کنند، با بیان خاطرات خود از چگونگی پیوستن به  این سازمان، راز طلاق ها، ازدواج های اجباری و استثمار ج/ن/س/ی زنان به دست مسعود و مریم رجوی را افشا کرده اند.

وایبر” دقیقا کجای موبایل ایرانی‌ها را می‌بیند؟

ساده، آسان و مهمتر از همه رایگان بودن برنامه‌هایی چون وایبر، استفاده از آنها را به شکل جنون آمیزی افزایش داده و لقب سلطان بی‌منازع نرم‌افزارهای کاربردی موبایل را به آنها داده است.

اینترنت و فضای مجازی

اینترنت و فضای مجازی

یکی از ابزارهای ارتباطی مبتنی بر اینترنت که به سادگی بر روی تلفن های همراه نصب می شود، نرم افزار مشهور “وایبر” است که این روزها کاربران زیادی در جهان و البته ایران بدست آورده است.تیم سازنده این شبکه اجتماعی موبایل اخیراً اعلام کرده که تعداد حساب های کاربری فعال در وایبر به بیش از ۶۰۸ میلیون مورد رسیده است!

 اما امنیت این شبکه اجتماعی محبوب، تا چه میزان می تواند آسیب پذیر باشد؟

   ادامه مطلب ...

ما در همه عرصه ها آمریکارا زیر پا گذاشته و می گذازیم .


ما اراده کرده ایم  با همراهی از  راه بلدمان,  در همه عرصه ها آمریکارا زیر پا گذاشته و می گذازیم . الکی التماس نکن؟


افسران - ما آمریکارا زیر پا گذاشته و می گذازیم .

دلایلی که فیس‌بوک باعث تخریب زندگی زناشویی افراد می‌شود

محققان در جدیدترین تحقیقات خود ۵ دلیلی را که فیس‌بوک باعث تخریب زندگی زناشویی و ذهن افراد می‌شود، عنوان کردند.

اثرات مخرب شبکه های اجتماعی

اثرات مخرب شبکه های اجتماعی

به‌تازگی محققان دانشگاه شیلی دریافتند که گذراندن زمان در شبکه‌های اجتماعی باعث تخریب زندگی زناشویی و همچنین، بروز افسردگی در افراد می‌شود.تحقیقات اخیر در زمینه نقش کامپیوتر در رفتار انسانی نشان می‌دهند که میزان طلاق و جدایی در افرادی که زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند به‌مراتب بیشتر از افرادی است که زندگی را بدون شبکه‌های اجتماعی تجربه می‌کنند.

  ادامه مطلب ...

داعش مامور انجام ماموریتی است که آمریکا از آن عاجز است


یک سایت ضدجنگ آمریکایی در مقاله‌ای به دلایل پشت سکوت اولیه واشنگتن در برابر پیشروی‌های داعش در سوریه و عراق و همچنین علت تصمیم اوباما به بمباران داعش پس از نزدیک شدن این گروهک به اربیل اشاره کرده است.

 آمریکا و داعش

آمریکا و داعش

پایگاه “آنتی‌وار” طی مقاله‌ای به قلم “تد اشنایدر” کارشناس سیاست خارجی آمریکا، به دلایل پشت سکوت اولیه واشنگتن در برابر پیشروی‌های داعش در سوریه و عراق و همچنین علت تصمیم اوباما به بمباران داعش پس از نزدیک شدن این گروهک به اربیل اشاره کرده است. این کارشناس آمریکایی معتقد است تحرکات داعش در منطقه خاورمیانه کاملاً هم‌جهت با اهداف و منافع آمریکا و زمینه‌ساز تغییر حکومت در سوریه و عراق به عنوان دو متحد بزرگ ایران بوده است.

  ادامه مطلب ...

نصیحتی از جنس ملکوت


افسران - نصیحتی از جنس ملکوت

شادی روح شهدا صلوات