خاکریز
خاکریز

خاکریز

حتما گوش کنید: تجزیه و تحلیل فتنه جدید + صوت

سخنرانی جنجالی 16 اسفند دکتر نبویان درباره مسائل اخیر در کشور؛

برنامه ریزی برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، اعمال فشار بی سابقه به ولایت فقیه در دوره اصلاحات، تدبیر مقام معظم رهبری در خروج از بحران ها، ترویج بی قانونی توسط وزیر مملکت، نقش رضوی فقیه در حمایت از آقاجری،... لینک صدا

آیت الله مکارم شیرازی و چرایی عدم اجازه دیدار به وزیر علوم

به گزارش   باشگاه خبرنگاران، "آیت الله مکارم شیرازی"، در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، درباره چرایی عدم اجازه دیدار به وزیر علوم توضیحاتی را ارائه داده که به نقل از دفتر معظم له، عینا در پی می‌آید: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
مطلب لازمى را مى‌خواستم تذکر دهم که آقایان توجه داشته باشند و آن این‌که وزیر محترم علوم روز پنج‌شنبه به قم آمد، بعضى از آقایان مصلحت دیدند و با ایشان ملاقات کردند، ولى در بعضى از جرائد معروف نوشته شده بود که آیت الله مکارم هم با ایشان ملاقات کرده‌اند، من آن را جداً تکذیب مى‌کنم. افرادى واسطه شدند گفتم "من آمادگى ملاقات با ایشان را ندارم". گفتند: چرا؟ گفتم "عزل و نصب‌هاى زیادى توسط ایشان در دانشگاه‌ها صورت گرفته که نه به مصلحت دانشگاه و دانشجویان عزیز ما بوده و نه به مصلحت نظام جمهورى اسلامى. لذا بسیارى از نمایندگان محترم مجلس اعتراض کرده‌اند و اخیراً شوراى محترم انقلاب فرهنگى نیز به این عزل و نصب‌هاى بى‌رابطه اعتراض کرده‌اند". 
 
من دیدم ملاقات با ایشان تأیید آن عزل و نصب‌هاست و در پیشگاه خداوند متعال مسئولم و لذا ملاقات را نپذیرفتم. البته دولت محترم کارهاى خوبى انجام مى‌دهد که ما از آن تقدیر مى‌کنیم و احیاناً بعضى از خطاها صادر مى‌شود که بر ما شرعاً لازم است تذکر دهیم. 
 
والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

یادی از صدیق والا و دوست داشتنی شهید همت

شهدا همیشه خنده  رو بودند.

یک روز که فرماندهان ارتش، در یک قرارگاه نظامی برای طراحی یک عملیات، همه جمع شده بودند، حاج همت هم از راه رسید، امیرعقیلی، سرتیپ دوم ستاد «لشکر 30 پیاده گرگان»، حاجی را بغل کرد و کنارش نشست، امیر عقیلی به حاج همت گفت: «حاجی ! یک سوال دارم، یک دلخوری خیلی زیاد، من از شما دلخورم.»
حاج همت گفت: «خیر باشد! بفرمائید! چه دلخوری؟»
امیر عقیلی گفت: «حاجی ! شما هر وقت از کنار پاسگاه های ارتش، از کنار ما که رد می شوی، یک دست تکان می دهی و با سرعت رد می شوی. اما حاجی جان، من به قربانت بروم، شما از کنار بسیجی های خودتان که رد می شوی، هنوز یک کیلومتر مانده، چراغ می دی، بوق می زنی، آرام آرام سرعت ماشین ات را کم می کنی، بیست متر مانده به دژبانی بسیجی ها، با لبخند از ماشین پیاده می شوی،دوباره باز دستی تکان میدهی، سوار می شوی و میروی. رد میشی اصلا مارو تحویل نمی گیری حاجی، حاجی به خدا ما هم دل داریم.»
حاج همت این ها را که از امیر عقیلی شنید، دستی به سر امیر کشید و خندید و گفت: «برادر من!اصل ماجرا این است که از کنار پاسگاه های شما که رد می شوم، این دژبان های شما هر کدام چند ماه آموزش تخصصی می بینند که اگر یک ماشین از دژبانی ارتشی ها رد شد، مشکوک بشوند؛ از دور بهش علامت میدهند، آرو آروم دست تکان میدهند، اگه طرف سرعتش زیاد بشه، اول علامت خطر میدهند،بعد ایست میدهند، بعد تیر هوائی میزنند، آخر کار اگر خواست بدون توجه دژبانی رد بشود.به لاستیک ماشین تیر میزنند.
ولی این بسیجی هایی که تو میگی، من یک کیلومتر مانده بهشان مرتب چراغ میدم، سرعتم رو کم میکنم، هنوز بیست متر مانده پیاده می شوم و یک دستی تکان میدهم و دوباره می خندم و سوار می شوم و باز آرام از کنارشان رد می شوم. آخر این بسیجی ها مشکوک بشوند.اول رگبار می بندند. بعد تازه یادشان میاد که باید ایست بدهند.
یک خشاب و خالی می کنند، بابای صاحب بچه را در می آورند، بعد چند تا تیر هوائی شلیک می کنند و آخر که فاتحه طرف خوانده شد، داد می زنند ایست.»

دروغ‌های شیک در پرونده فمینیستی غرب


امروز غرب بیست و هفتین روز جهانی زن را پاس می‌دارد، اما آیا شمارش کرده‌‌اند در این مدت چند زن در دادگاهایشان به ناحق محکوم و بدتر از آن کشته شده‌اند؟ ترزا لویس را به یاد دارند؟ مروه شربینی را چه طور؟
آیا تجاوز به عنف، خرید و فروش زنان، کشتن زنان باردار و شرط بندی بر سر جنسیت جنین آنها، شکنجه‌های طاقت فرسا در زندان‌های مخوف، کشته شدن به جرم مسلمان بودن، آوارگی از خانه و از دست دادن شوهر و فرزندان در کتاب قانون شما  نقض حقوق زنان نیست؟
آیا این اعمال برده داری نوین نیست
خبرگزاری فارس: دروغ‌های شیک در پرونده فمینیستی غرب

ما به دشمن اعتماد نداریم

خبرگزاری فارس: برخی در داخل دانسته یا ندانسته دشمن را مهربان می‌دانند/ ما به دشمن اعتماد نداریم   صالحی:
فرمانده کل ارتش  : دشمن ما می‌خواهد اثبات کند من با شما مهربانم و برخی هم در داخل دانسته یا ندانسته در این راستا گام بر می‌دارند که البته موضع ما کاملاً روشن است. ما به دشمن اعتماد نداریم.

وزیر شایسته دولت یازده هم

در تقدیر از وزیری که به جای فیس بوک بازی و ایجاد حاشیه، عملکرد قابل دفاعی از خود به جا گذاشته است.
 در حالی که بیش از 6 ماه از آغاز به کار دولت یازدهم می گذرد و برخی از وزرای دولت جدید بیش از آنکه به عملکرد و انجام وظایف خود در افکار عمومی شهره باشند، با فیس بوک بازی، ایجاد حاشیه و اظهارات غیر مرتبط با مسئولیت شان شناخته شده اند، در میان دولتمردان هستند کسانی که بدون هیچ حاشیه ای، تنها به انجام وظیفه تخصصی خود مشغول اند و اتفاقا در این مدت کوتاه نیز دستاوردهای قابل توجهی داشته اند.
 
  از همان روزی که آقای روحانی لیست وزرای پیشنهادی خود به مجلس را برای رای اعتماد معرفی کرد، ، نام دکتر قاضی زاده هاشمی به عنوان وزیر بهداشت متفاوت جلوه می نمود چرا که کمتر کسی بود که در حیطه پزشکی سررشته ای داشته باشد و از میزان تخصص وی در این عرصه اطلاعی نداشته باشد، از همین رو وی توانست با کسب 260 رای مثبت از نمایندگان مجلس، کار خود را به عنوان وزیر بهداشت جدید آغاز کند.
 
اما در همین 6 ماه گذشته رصد کوتاهی بر اقدامات و عملکرد وزارت بهداشت نشان می دهد اگر این وزارتخانه را موفق ترین بخش دولت یازدهم ندانیم، بدون تردید یکی از موفق ترین بخش های دولت بوده است که توانسته بدن جریان سازی خدمات خوب و قابل قبولی را به مردم ارائه دهد.
 
تلاش وزارت بهداشت برای کاهش قیمت های نجومی برخی از داروهای بیماری های صعب العلاج یکی از مهمترین اقداماتی بوده است که طی ماه های گذشته انجام شده و باعث افزایش میزان رضایت مردمی شده که در این عرصه با مشکلات متعددی روبرو بوده اند.
 
همچنین پیش گرفتن سیاست گسترش چتر بیمه برای آحاد مردم نیز از دیگر اقدامات ارزشمند وزارت بهداشت است که در صورت تحقق کامل، می تواند علاوه بر افزایش سلامت عمومی جامعه، بسیاری از مشکلات مردم در مواجهه با هزینه های بالای بیماری های مختلف را حل کند. موضوعی که تا کنون بارها از سوی رهبر معظم انقلاب نیز خطاب به مسئولان دولت های مختلف گوشزد شده است که باید شرایط بگونه ای باید که یک بیمار، بجز درد و رنج بیماری، مشکلات دیگر از جمله درد و رنج مربوط به هزینه های علاج بیماری را نداشته باشد.
 
از سوی دیگر اقدام تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر قرار دادن مخارج بخشی از خدمات دندانپزشکی ذیل بیمه های تامین اجتماعی نیز در صورت اجرای نهایی می تواند بخش دیگری از مشکلات عمده مردم در زمینه بهداشت و درمان را مرتفع کند.
 
همه اینها در حالی است که قاضی زاده هاشمی توام با مسئولیت وزارت بهداشت، تا کنون چندین نوبت با سفر به مناطق محروم کشور و معالجه رایگان بیماران، «رویکرد مردمی و توجه به مناطق محروم» را عملا سرلوحه کار خویش قرار داده است ، قاضی زاده با رفتار خود نیز نشان داده مدیریت یک وزارتخانه فقط در پشت دربهای بسته و جلسات چند نفره با دیگر مسئولان خلاصه نمی شود.
 
 
در مجموع به نظر می رسد در صورتی که تعداد افرادی مانند قاضی زاده هاشمی در کابینه دولت یازدهم بیشتر بود، طی ماه های گذشته نه تنها بسیاری از مشکلات مردم حل می شد  دولت با چالش های کمتری مواجه بود  پاتوق یاران از دولت تدبیر وامید کمی تا قسمتی جدی می خواهد با حمایت  از این دسته وزرا و جایگزینی نمودن وزرای حاشیه ساز وفیس بوکی نسبت به حل مشکلات ملت اقدامات عملی موثرتری صورت  دهد.

دستور توقف ترور دانشمندان هسته ای ایران، توسط امریکا به اسرائیل!!؟؟؟



بعد از سخنان اخیر روحانی در جشنواره خوارزمی که : «چرا دانشمندان هسته‌ای و موشک‌های دفاعی ما را می کشید؟» اوباما گفت «دستور توقف ترور دانشمندان هسته ای ایران را به اسرائیل داده ایم !!؟؟؟»

به نظر شما چه اتفاقی افتاده است:

1- عملیات روانی برای جلوگیری از تغییر ادبیات روحانی و مذاکره کنندگان هسته‌ای ایران.

2-  شکست اطلاعاتی موساد و سیا در دو سال اخیر در ایران و ناتوانی از ادامه این روند.

3- ترس از عملیات‌های انتقام جویانه ایرانی‌ها و گروه‌های وابسته به ایران در عمق راهبردی آمریکا، اسرائیل.

4- ایجاد زمان برای خروج صهیونیست ها، از بحران دو ساله ی ضربه ی اطلاعاتی ایران و دستگیری تیمهای ترور موساد.

5- همه موارد یاد شده مضاف بر اینکه در عین حال آمریکا تهدید کرده پوزه بند این سگ در دست من است و اگر در مسیر گفتگوهای هسته‌ای مطیع و گوش به فرمان من نباشید، این سگ را رها می‌کنم!

یه چیزم یواشکی بگم مدت زمان اجرای طرح ترور موساد به گفته خودشون هفت ساله بوده، 88 با اولین ترور شروع شد، 21 دی 90 با متلاشی شدن سازمان ترور و دستگیری عواملش، 2 سال است که طرحشان متوقف مانده و سه سال دیگر از زمان اجرای طرحشان باقیمانده،  پس، مراقب آقا گرگه باشیم.

ماجرای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها توسط روحانی



در اولین مرحله واریز یارانه نقدی به حساب خانوارها، با پرداخت ۴۰ هزار و پانصد تومان به ازای هر نفر در ماه، در مجموع ۴ هزار و هشتصد میلیارد تومان به حساب‌ها واریز شد. این مبلغ بعدها با اصلاح یارانه نان به چهل و پنج هزار و پانصد تومان افزایش یافت.

در مهر ماه ۱۳۹۱ برخی مقامات اقتصادی دولت اعلام کردند: مابه‌التفاوت نرخ ارز ۱۲۲۶ تومان و بازار (حدود ۲۴۰۰ تومان) را به مردم بدهیم یعنی ماهانه حدود ۹۰ هزار تومان نصیب هر ایرانی می‌شد.

با حساب دولت احمدی نژاد یارانه هر ایرانی در ماه صد و سی و پنج هزار و پانصد تومان قبل از اجرای مرحله دوم می‌شد که مجلس به جهت جلوگیری از روی کار آمدن مجدد دولت متمایل به منش احمدی نژاد یعنی نه چپ و نه راست و فقط پیرو رهبری جلوی این اقدام دولت را گرفت!؟


نیروهای آمریکا در منطقه، در تور نظامی ایران اند

اوباما در دیدارنوچه اش نتانیاهو مدعی شد وقتی که ما به ایران می گوییم گزینه نظامی روی میز است شاهد آن حضور 25 هزاز نظامی در منطقه هستند و در این رابطه یک مقام مسول در ستاد کل نیروی های مسلح ایران اظهار داشته اظهارات اوباما غیر کارشناسانه ودور از واقعیت است و از آن می توان به عنوان طنز سال استفاده کرد ما یاران پوتوقی هم از اینکه این روزها اوباما خیلی قاط زده شوکه شدیم  به او میگوییم حالا می خواهی برای سرپا نگه داشتن چند روز ی دیگر رژیم جعلی و بچه کش بلوف بزنید مختارید ولی این بچه های مادر مرده را از خانه و کاشانه آواره کردید برابر اطلاع موثق اکثر ا دچار آسیب شدید روانی شدند را ازچنگ قدرتمند سربازان ایرانی نجات بدهید وگرنه توسط شیران ایرانی در موقع لازم صید خواهند شد

آنچه شرط بلاغت است به تو میگوییم خواه پند گیر خواه ملال

رونمایی از جدیدترین دستاورد موشکی نیروهای مسلح

همین پیشرفت ها است که موجب شده دشمن اعتراف کند ایران یک بازیگر منطقه ای و جهانی گردیده است ولی واقیعت امر قدرت برتر ملت وارتش ما در شهادت طلبی کارکنان و وجود رهبری کاریزما نهفته است  که درک وتحلیل آنها این حوزه ها را قد نمدهد. 

       رونمایی از جدیدترین دستاورد موشکی نیروهای مسلح

سرجستجوگر هوشمند برای موشک‌های بالستیک نقطه‌زن و زره کامپوزیتی هوشمند به عنوان ۲ دستاورد فناورانه جدید نیروهای مسلح رونمایی شد.

سرجستجوگر هوشمند برای موشک‌های بالستیک نقطه‌زن و زره کامپوزیتی هوشمند به عنوان 2 دستاورد فناورانه جدید نیروهای مسلح با حضور سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستادکل و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح رونمایی شد.

سرجستجوگر هوشمند موشک‌های بالستیک در یکپارچگی با بقیه زیرسامانه نوین موشک با تامین قابلیت نقطه‌زن در خشکی و دریا توان رزم نیروهای مسلح را افزایش می‌دهد.

دقت اصابت و هوشمندی موشک‌های بالستیک در کنار قدرت تخریب و توان غلبه بر سامانه های ضد موشک از ویژگی های برجسته این دستاورد نوین موشکی است.

این فناوری نوین که فقط در اختیار برخی از کشورهای پیشرفته قرار دارد، به عنوان نقش آفرین راهبردی منحصرا روی سلاح های استراتژیک استفاده می‌شود.

دستاورد دوم، زره کامپوزیتی هوشمند است که مبتنی بر فناوری زره مایع با الیاف های منحصر به فرد ساخته شده است.

این زره در برابر گلوله های هسته فولادی ضدزره مقاوم است و الزامات استانداردهای نظام جهانی را تامین می کند.

بهره‌گیری از این فناوری در تجهیزات زرهی علاوه بر بی‌نیازی از برخی مواد تحریمی موجب کاهش وزن 76 درصدی زره های مورد نیاز در تانک ها ، نفربرها و سایر تجهیزات و افزایش تحرک و چالاکی توان رزم زمینی نیروهای مسلح می شود.

بعد از سی و یک سال، مادر شهید بهروز صبوری به فرزندش رسید

دو ماه پیش، سالگرد حماسه نه دی بود که با جمعی از فعالان فضای سایبری در معیت مادر بزرگوار شهید صبوری به دیدار پدر و مادر شهید حسام ذوالعلی از شهدار فتنه 88 رفته بودیم. اونجا هم این مادر بزرگوار به پدر و مادر شهید ذوالعلی گفت خوش بحالتان قبر بچتون معلومه من سی ساله هر پنجشنبه سرگردونم، هر شهیدی که میاد دنبال فرزندم سراغشون می‌رم.

همچنین تو مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر امسال مریلا زارعی بازیگر فیلم زیبای  «شیار 143» که برای دریافت جایزه بهترین بازیگر زن روی سن رفته بود گفت: سیمرغ من اشک مادری است که منتظر یک بند انگشت فرزندش (مادر شهید بهروز صبوری) می باشد و من جوایزم را به این مادر تقدیم می کنم.

شهید بهروز صبوری، یک رزمنده ساده و گمنام بود که سال 1361 توی منطقه سومار به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد. مادرش همه شهدا را فرزند خودش می دانست و بارها گفته بود همه بهروز من هستن، در مراسم تشییع تمام شهدای تفحص شده شرکت می‌کرد. این شهید به واسطه مادرش و قاب عکس تو بغلش، الان به یکی از شهدای معروف هشت سال دفاع مقدس تبدیل شده، کار زینبی مادر باعث ماندگاری نام پسر در اذهان امت حزب الله شده و امروز بعد از سی و یک سال این مادر بزرگوار به آرزوش رسید و پیکر مطهر پسرش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. مادر دعاش مستجاب شد و بالاخره به فرزندش رسید.

شادی روح این شهید بزرگوار و پدرش و قرار و طول عمر مادرش، صلوات.

خط قرمز های جمهوری اسلامی در مذاکرات وین

شنیده ایم بخشی از خط قرمزهای جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین عبارت بوده اند از:

1- هیچ تاسیسات هسته ای را برنخواهیم چید و تعطیل نخواهیم کرد,

.2- اجازه ورود به مباحث غیر هسته ای را نمی دهیم

.3- برنامه تحقیق و توسعه هسته ای در کشور تعطیل نخواهد شد,

.4 -تعلیق تدریجی تحریم ها را نمی پذیریم. کل تحریم ها باید در گام اول اجرای توافقنامه تعلیق شوند,

.5-استفاده از سانتریفیوژهای نصب شده نسل 2 را ادامه می دهیم. 

شهید ارتشی...

افسران - اللهم احشرنا مع الشهدا و الصدیقین

سلام ، من به این شهید بزرگوار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، ارادت خاصی دارم. در جایی می خوندم که ایشون در پرواز با فانتوم ( اف - 4 ) چنان تبحر داشته که هنوز که هنوزه به عنوان مثال و اسطوره خلبانی ، در دانشگاه های آمریکا مورد مثال استادان قرار می گیره... روحش شاد

صرفاً جهت اطلاع خودسانسوری کرد!



در صرفاً جهت اطلاع هشت اسفند 92 شاهد خودسانسوری این برنامه بودیم. مجری خلاق و فعال این برنامه که نکته بین هم هست تنها اشاره کرد که برای اینکه کرکره برنامه امان را پایین نکشند، از استقبال و سبد کالا و بقیه، نمی گوییم.

شهدا شرمنده ایم ....



شهدا شرمنده ایم،.... از کی این عکس بالا رو یعنی عکس شهید سرگرد خلبان علاءالدین فراز رو گذاشتم تو دسکتاپم که اول اسفند روز شهادتش، یادش باشم، ولی تازه حالا یادم افتاد! شرمندم، الان البته سرلشکر خلبان هست ولی گفتم سرگرد تا بدونید سی و چهار، پنج سالش بود که شهید شد.

اول اسفند شصت و چهار منزل دایی بزرگم بودیم که رادیو از هدف قرار گرفتن هواپیمای حامل شهید محلاتی، نماینده امام تو سپاه توسط جنگنده‌های عراقی خبر داد، اسامی شهدا رو می خوندن که دیدیم اسم عمو علاء رو هم گفتن. هفت سالم بود. شهید علاءالدین فراز، داماد همسایمون و خلبان فانتوم بود. زمان جنگ چون همش مأموریت بودن، بیشتر خانوم و بچه‌هاش پیش پدرخانومش بودن یعنی طبقه چهارم ساختمان محل سکونت ما، ساختمانی که هنوز خراب تجمل گرایی نشده، ساختمان پلاک3 خیابان 37 ب، که شرق میدان کلانتری یوسف آباد بود. 

 هر وقت که این شهید بزرگوار میومد، با همون لباس پروازش تو حیاط مشغول بازی با ما می‌شد و بعد می رفت خونه. اسم پسرش شاهین بود. موقع شهادت یه توراهی هم داشتن که باباشو ندید. اسمش شهاب بود.

شهید فراز به علت مجروح شدن در یک نبرد هوایی که داستان طولانی‌ای داره و خلاصش اینکه هواپیمای آسیب دیدشو از خاک عراق به سختی به ایران رسوند تا به دست عراقی ها نیفته و البته بعدها بازسازی هم شد، از خلبانی فانتوم به مسافربری فرانشیپ رفت.  اول اسفند هم وقتی شهید محلاتی و بقیه همراهانشون رو به اهواز می‌بره، دو تا میگه عراقی تو هوا قصد ربودن هواپیماشو داشتن که مردونه مقابلشون می‌ایسته و مسیر فرود هواپیما رو ادامه می ده، پدافند بخاطر وجود اونها تو هوا نتونسته بود به هواپیماهای عراقی شلیک کنه و اونها هم با شلیک دوتا موشک هوا به هوا مسافران اهوازی این هواپیما رو مسافران آسمانی کردند. یادش بخیر، روحش شاد.

مرگ مولود بدشگون عناصر خودفروخته داخلی در حوادث اوکراین


اوکراین تنها کشوری نیست که در راستای منافع آمریکا هدف تهاجم قرار گرفت؛ اما ساده‌لوحانی فکر می‌کنند دشمن‌ پنداشتن آمریکای جهان‌خوار، یک توهم تاریخی و حمایت همه‌ جانبه آمریکا از جنبش سبز به دلیل علاقه‌ اوباما به ملت ایران بوده است.

خبرگزاری فارس: مرگ مولود بدشگون عناصر خودفروخته داخلی در حوادث اوکراین



  ادامه مطلب ...