خاکریز
خاکریز

خاکریز

زیباترین داستان کوتاه چینی...

Dastan داستان سوء استفاده زن 29 ساله چینی از پسر 10 ساله

خواندن این داستان برای کسانی که مشکلات قلبی دارند به هیچ وجه توصیه نمیشود






ادامه مطلب ...

یک شباهت ظاهری، دلیل نسبت کذب به کتایون ریاحی! + تصاویر

چرا وزارت ارشاد و کمیته فلیترینگ، در مواجهه با این رفتارهای ناپسند برخی انجمن های اینترنتی، فقط نظاره گر از بین رفتن آبروی افراد هستند. اگر قرار باشد سایت ها و انجمن های اینترنتی در بی توجهی مسئولان نظارتی، هر روز برای جلب توجه بازدیدکنندگان، مطالبی را ارائه دهند که خلاف واقع و بازی با آبروی افراد باشد و در مقابل هیچ عکس العملی از سوی متولیان امر شاهد نباشیم قطعا اتفاقات مخرب تری در راه خواهد بود.

ادامه مطلب ...

خبری مهم در باره پمپ بنزینها

دوستان چندی پیش حدودا از وقتی پمپ های بنزین با قبول کارتهای بنزین
تلمبه های خودشان را عوض کردند به مسئولین محترم پمپ بنزین ها به این 
فکر خوب افتادن که....
ادامه مطلب ...

پسر زرنگ یعنی این ...

دخترﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺩﻭﺳﺘﻢ،ﮔﻔﺖ ﺳﯽﺩﯼ ﺁﻫﻨﮕﻢ ﺭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ؟ ﮔﻔﺘﻢ ﺁﺭﻩ، ﭼﻪ ﺳﺒﮏ ﺁﻫﻨﮕﯽ ﻣﺪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻧﻪ؟ ﮔﻔﺖ " ﯾﻪ ﺳﯽﺩﯼ ﺁﻫﻨﮓﺑﯽﺻﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ". ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺑﯽﮐﻼﻡ ﺑﻮﺩ. منم یه سﯽ ﺩﯼ ﺧﺎﻡ ﺑﻬﺶ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﺮﻩ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﻪ ﺣﺎﻟﺸﻮ ﺑﺒره.

ادامه مطلب ...

تست کور رنگی

شاید باورتان نشود ولی از هر ۱۰ نفر، ۱ نفر دارای کور رنگی سبز-قرمز می باشد. برای فهمیدن اینکه آیا شما هم دارای چنین مشکلی هستید یا خیر، سعی کنید اعداد نوشته شده در دایره های زیر را بخوانید. در... ادامه مطلب ...

بی تاثیری سامانه لیزری آمریکا روی توانمندی پهپادی و دریایی ایران

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور تاکید کرد: نیروهای مسلح تدابیر و پیش بینی های متنوعی برای مقابله با تکنولوژی و قابلیت های دشمنان جمهوری اسلامی ایران دارند.
سردار مسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح کشورمان در واکنش به سخنان اخیر برخی مسئولان نیروی دریایی ارتش آمریکا که از استقرار سامانه های لیزری روی شناورهای آمریکایی مستقر در منطقه خلیج فارس خبر داده اند به مشرق گفت: آمریکایی‌ ها تلاش می‌ کنند اقتدار خود را با استقرار سامانه های نظامی در مناطق مختلف جهان حفظ کنند اما حفظ اقتدار از طریق تجهیزات نظامی نمی‌ تواند حلال مشکلات آمریکایی‌ها چه در منطقه خلیج فارس و سایر مناطق در دراز مدت باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه حضور آمریکا در هر منطقه از جهان موجب افزایش تنش ها و تحت فشار قرار گرفتن ملت ها و دولتهای مستقل می شود، تاکید کرد: جامعه جهانی باید تصمیم قاطعی گرفته و جلوی زیاده خواهی‌های دولت آمریکا را بگیرد.

انتخابات ریاست جمهوی

افسران -  اسامی و گرایش سیاسی ۲۸ نامزد محتمل انتخابات ریاست جمهوی


 تاکنون اسامی بیش از 30 نفر به عنوان نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است.
نسرین وزیری: تا ثبت نام رسمی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حدود یک ماه دیگر زمان باقی است. این درحالی است که از ماه​های پایانی سال 91 تا کنون برخی چهره​های سیاسی و اقتصادی، برای رقابت در این عرصه اعلام آمادگی کرده یا به نوعی تمایل خود را در قالب سخنرانی و یا دیدارهای انتخاباتی عنوان کرده​اند.هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک​تر می​شویم، تعداد نامزدهای این انتخابات نیز بیشتر می​شود. چه آنکه اواخر اسفند ماه 24 نفر سودای ریاست جمهوری داشتند و اکنون 28 نفر را می​توان برشمرد. در دو جدول زیر اسامی کسانی که قطعا برای حضور در انتخابات اعلام نامزدی کرده​اند و نامزدهای محتمل انتخابات آتی را بخوانید.

ادامه مطلب ...

مقام سابق پنتاگون: تهدید آمریکا علیه ایران "پوچ" است

کارن کوایتکوفسکی روز سه شنبه در گفت‌وگو با پرس تی‌وی گفت: «من واقعا ارزشی برای این (تهدید) قائل نیستم و به شما می‌گویم چرا. کشور ما در حال ورشکستگی است. بدهی‌های بسیار زیادی داریم. استقراض زیادی داشته‌ایم و ابدا در جایگاهی نیستیم که بتوانیم به چنین تهدیدهایی جامه عمل بپوشانیم. به همین دلیل، من آن را نوعی تهدید توخالی و پوچ می‌بینم.»

ادامه مطلب ...

11 سال دیگر آمریکا به یک کشور جهان سومی تبدیل می شود

دستیار سابق وزارت خزانه داری امریکا پیش بینی کرده است کشورش در ۱۱ سال آینده به علت خروج میلیون‌ها شغل تولیدی و حرفه‌ای به یک کشور جهان سومی تبدیل خواهد شد.

پاول کریگ رابرتز، نویسنده، اقتصاددان و مقاله نویس امریکایی گفت که سال ۲۰۰۴ پیش بینی کرده بود امریکا ظرف ۲۰ سال به یک کشور جهان سومی مبدل خواهد شد.

رابرتز افزود :«به نظر من ما حدودا در نیمه راه رسیدن به این جایگاه قرار داریم.»

وی تاکید کرد :«شرکت‌های امریکایی در ۲۰ سال گذشته تولید محصولات و ارائه خدمات خود را به بازارهای خارجی انتقال داده‌اند. آن‌ها در چین، هند و سایر نقاط جهان به تولید محصول و ارائه خدمات مشغولند که اختلاف زیادی از نظر هزینه نیروی کار دربردارد و در نتیجه نیروی کار امریکا به یک نیروی کار جهان سومی تبدیل می‌شود.»

رابرتز افزود :«وقتی شما مشاغل تولیدی و مشاغل خدماتی حرفه‌ای نظیر مهندسی نرم افزار را از دست می‌دهید در واقع نردبان حرکت رو به بالا را از دست داده‌اید که به افراد طبقات اقتصادی پایین‌تر اجازه می‌دهد از طریق کسب مهارت‌های حرفه‌ای به طبقه متوسط منتقل شوند.»


تا حالا دقت کردین !؟

دقت کردین, تا حالا دقت کردین
تا حالا دقت کردین کارت شارژیو که مغازه دار ۴۷۰۰ میخره و ما ۵۵۰۰ میخریم و ۴۹۰۰ شارژ میکنه بهش میگن ۵۰۰۰ تومنی!!!
ادامه مطلب ...