خاکریز
خاکریز

خاکریز

ورود گردان الیوم الموعود به سامرا

گردان الیوم الموعود که وابسته به جنبش صدر است با هدف حفاظت از مرقد امامین عسکریین (علیهماالسلام) به گردانهای حزب الله عراق ، اهل الحق و سپاه بدر عراق در سامرا پیوست و سریع برای انجام وظایف محوله سازماندهی شد.
 خبرگزاری عتبات نوشت: یک مقام امنیتی در استان صلاح الدین از رسیدن گردان الیوم الموعود به شهر سامرا برای حفاظت از مرقد امامین عسکریین (علیهماالسلام) خبر داد. گردان الیوم الموعود که وابسته به جنبش صدر است با هدف حفاظت از مرقد امامین عسکریین (علیهماالسلام) به گردانهای حزب الله عراق ، اهل الحق و سپاه بدر عراق در سامرا پیوست و سریع برای انجام وظایف محوله سازماندهی شد. پیشتر گردانهای سرایا السلام وابسته به جنبش صدر نیز در شهرهای مختلف عراق مانند بغداد، بصره، نجف، کربلا، میسان، کرکوک، واسط، ذی قار، و المثنی مانور نظامی داشتند. دفتر شهید صدر نیز مدتی پیش از آمادگی برای جذب نیروهای داوطلب با هدف حفاظت از مراقد مقدشه خبر داده بود.
ادامه مطلب ...

جدیدترین ابابیل ایرانی آماده حمله به سپاه ابرهه شد +عکس

گزارشی از یک پهپاد ناشناخته ایرانی   ابابیل-3 از یک موتور پیستونی با ملخ دو پرّه فشاردهنده که همانند سایر پهپادهایی با همین پیکربندی در انتهای بدنه و بین بوم‌های نگه‌دارنده دم نصب شده است بهره می‌برد.محل نصب موتور سبب ایجاد فضای مناسب برای نصب  تجهیزات در دماغه و کاهش ارتعاشات ناشی از موتور بر روی عملکرد سامانه‌های شناسایی می‌شود. نمایش سومین ابابیل ایرانی در رزمایش نهاجا

  ادامه مطلب ...

هیچ تهدیدی نمی‌تواند کشور را هدف قرار دهد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر رصد مداوم تهدیدها توسط ارتش، گفت: با این میزان آمادگی، هیچ تهدیدی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد.

دفاعی و امنیتی

 

 امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان با حضور در پایگاه هوانیروز کرمانشاه، اظهار کرد: خلبانان هوانیروز از توانمندی بالایی برخوردارند و تمرین‌های تیراندازی، پروازی و شب‌پرواز را به خوبی طی کرده و امروز، مانند سال‌های دفاع مقدس در آمادگی کامل بسر می‌برند.

وی در ادامه افزود: امروز احساس می‌کنیم با توجه به ظرفیت و قابلیتی که در ارتش و نیروهای مسلح وجود دارد، هیچ تهدیدی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد و اگر این اتفاق بیفتد، ما تهدیدکننده را پشیمان خواهیم کرد.

پوردستان در ادامه به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تهدیدها اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف ارتش، رصد مداوم تهدیدهاست و در این رابطه متناسب با تهدیدهایی که در زمین، هوا و دریا وجود دارد، ظرفیت‌های لازم برای مقابله را ایجاد کرده است.

برخورد با تروریستها و حامیانشان در صورت تجاوز به ایران

معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با اشاره به قرار داشتن اتاق فرماندهی جنگ‌های نیابتی منطقه در کاخ سفید، و نقش برخی مجریان منطقه‌ای آن از جمله عربستان، گفت که در صورت اقدام تروریستها از دور یا نزدیک برای تهدید کشورمان، قطعا با گروه‌های تروریستی و حتی حامیان آنها برخورد جدی خواهد شد.

سردار جزایری

سردار جزایری

 

ادامه مطلب ...

سناریو حضور داعش در عراق

داعش

داعش

چشم انداز بحران عراق به کجا می انجامد؟ برای پاسخ به این سوال باید از چند دیدگاه پیدایش داعش را بررسی کرد. نخست این که گروه داعش کپی برداری از طالبان و القاعده است که دنیای غرب در پاکستان و افغانستان به منظور برخورد با روسیه و شوروی سابق ایجاد کرد.

غرب بدون این که از نیروهای خودش برای برخورد با شوروی سابق هزینه کند از جیب عربستان و با نیروهای افغانی و پاکستانی نیروی قوی علیه شوروی سابق ساخت. همان داستان در سوریه و عراق در حال تکرار شدن علیه خط مقاومت است. این جریان خط مقاومت را که قدرت آینده منطقه است هدف قرار داده که هزینه های آن را عربستان با همان ویژگی نیروهای طالبانی تأمین می کند.

  ادامه مطلب ...

گردان‌های صلح» به منظور دفاع از مقدسات عراق تشکیل شد.

سخنگوی جریان صدر مهمترین مأموریت «گردان‌های صلح» را دفاع از مقدسات برشمرد و گفت: این گردان‌ها با انضباط و توانمندی بالا مامور محافظت و حمایت از مقدسات اسلامی عراق هستند.

خبرگزاری فارس: «گردان‌های صلح» به منظور دفاع از مقدسات عراق تشکیل شد

 

شیخ «صلاح العبیدی»، سخنگوی جریان صدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد تصریح کرد: گردان‌های صلحی که مقتدی صدر تشکیل داد، براساس برنامه ریزی و انضباط بسیار بالا عمل خواهند کرد و ماموریت‌های دفاعی را برعهده خواهند داشت که مهمترین آن دفاع و حمایت از مقدسات است.

العبیدی در این ارتباط توضیح داد: مقتدی صدر دستور تشکیل کمیته‌ای مرکزی متشکل از سه نفر را داد که خود آنها را انتخاب کرده بود و قرار است، این کمیته دفاتری در تمام استان‌های عراق دایر کند و فعالیت اداری آن به صورت هرمی است و اینکه این کمیته کانون و هسته گردان‌های صلح را تشکیل خواهد داد.

شیخ العبیدی تصریح کرد: مقتدی صدر تاکید کرده است که هرگونه تخلف از آیین نامه انضباطی در این گردان‌ها مورد بازخواست قرار خواهد گرفت و با انضباط و توانمندی بسیار بالایی که دارد، می‌تواند ماموریت محافظت و حمایت از مقدسات را انجام دهد.

مقر فرماندهی عملیات داعش - بعثی در سفارت‌خانه آمریکا در آنکارا

پایگاه خبری فورث مدیا از نقش پررنگ سفارت آمریکا در آنکارا در زمینه هدایت نیروهای داعشی - بعثی در عراق خبر داد.

پایگاه خبری «فورث مدیا» نوشت: چراغ سبز بکار گیری نیروهای داعش برای از بین بردن عراق و تبدیل شدن  نبرد سوریه به نبردی عظیم‌تر در خاورمیانه و نیز خلاصی از دست ایران در نوامبر سال 2013 کلید خورد.

بر اساس این گزارش، یک منبع نزدیک به عربستان و «سعد حریری»، نخست وزیر سابق لبنان فاش کرد که سفارت آمریکا در  آنکارای ترکیه مقر عملیات داعش است.

این فرد نزدیک به سعد حریری که مایل به افشای نامش نبود، در این زمینه گفت که چراغ سبز نبرد کنونی در عراق پشت درهای بسته و در هنگامی‌ که اندیشکده «شورای آتلانتیک» آمریکا در آنکارا در تاریخ 22 تا 23 نوامبر سال 2013 نشستی را برپا کرده بود، کلید خورد.

شورای آتلانتیک، اندیشکده‌ای بسیار تاثیر گذار بر آمریکا و ناتو  و سیاست‌های خارجی کاخ سفید است.

این فرد در ادامه مدعی شد که واشنگتن فشارهای بسیاری را بر «نوری المالکی»، نخست وزیر عراق جهت کناره‌گیری وارد می‌کرده است.

این گزارش می‌افزاید، شاهزاده «عبدالرحمان الفیصل» مسئول حمایت مالی عملیاتی داعش است اما مقر فرماندهی عملیات در سفارت‌خانه آمریکا در آنکارا واقع است.

وی در خاتمه افزود:« تا جایی که من می‌دانم حرکتی بدون مجوز «ریکاردینیو» سفیر آمریکا در ترکیه صورت نمی‌پذیرد.»

علی اکبرهای امام خمینی ره ...

کنار هلیکوپتر جنگی‌اش ایستاده بوده و به سوالات خبرنگاران جواب میداد

خبرنگار ژاپنی پرسید: شما تا چه هنگام حاضرید بجنگید؟

شیرودی خندید. سرش را بالا گرفت و گفت: ‌

ما برای خاک نمی‌جنگیم ما برای اسلام می‌جنگیم. تا هر زمان که اسلام درخطر باشد...

این را گفت و به راه افتاد. خبرنگاران حیران ایستادند

شیرودی آستین‌هایش را بالا زد

چند نفر به زبان‌های مختلف از هم می‌پرسیدند:‌

کجا؟ خلبان شیرودی کجا می‌رود؟ هنوز مصاحبه تمام نشده!!!

شیرودی همانطور که می‌رفت ، برگشت. لبخندی زد و بلند گفت:

نماز! دارند اذان می‌گویند... 

                        خاطره ای از زندگی خلبان شهید علی اکبر شیرودی

                                                  منبع: کتاب برگی از دفتر آفتاب، صفحه ۲۰۱

جملات زیبا در مورد امید

اگر امید نبود مادری فرزند نمی زاد و کسی درختی نمی نشاند.   "حضرت محمد(ص)"

امیدواری به خداوند، ارزشمندترین چیزها و نردبان عزت است.    "امام جواد(ع)"

امید،سرابی است که اگر ناپدید شود، ما همگی از تشنگی خواهیم سوخت.    "محمد حجازی"

دنیا به امید برپاست، و انسان به امید زنده است.  "علی اکبر  دهخدا"

سرگشته بودن در وادی امید، بهتر از بدبینی است.  "ویل دورانت"

اگر می خواهید پیروز شوید، امیدوار باشید.    "کیخسرو"

امید بذری است که در مزارع دلها، محصولی از سعادت و خوشبختی به بار می آورد.  "ربیع انصاری"

کارنامه داعش

تحلیل جالب پژوهشگر اندیشکده بروکینگز آمریکا

ایران؛ شیری که داعش با دم آن بازی نمی‌کند

سلفی‌ها تیزی ذوالفقار ایران را خواهند چشید

ایرانیان تقصیر بوجود آمدن داعش و سلفش القاعده در عراق را به گردن اشغال عراق در سال 2003 توسط آمریکا و انگلستان می‌اندازند. جالب است که قطعاً بزرگ‌ترین ذینفع جنگ جرج بوش، ایران بوده است. این جنگ دشمن خونخوار ایران صدام حسین را سرنگون کرد که هشت سال جنگ را بر این کشور اسلامی تحمیل کرد.
 
ادامه مطلب ...

سفارش مادر عروس در شب زفاف به دخترش

 

بانوى هوشمندى دخترش را شوهر داد، شب زفاف،  هنگامى که مى خواستند دخترش را به خانه بخت ببرند، او طلبید، و ده سفارش  زیر را به او نمود و تأکید کرد که براى زندگى سالم زناشوئى حتما به این ده  دستور، عمل کند. نخست به او گفت : دخترم ! بدان که تو با زندگى اى  که با آن خو گرفته اى و گوشت و خونت با آن هماهنگ شده جدا مى شوى و به خانه اى که از آن کاملا بیگانه هستى مى روى، و با رفیقى که با او انس نگرفته اى همنشین مى گردى، کنیز او باش تا او غلام تو گردد و این ده دستور را از من  بشنو و به آن عمل کن تا در خانه جدید خوشبخت گردى :
1- با قناعت، زندگى نیکى را همسرت تشکیل بده. 2- در شنیدن سخن همسر و اطاعت از او، کوشا باش. 3- با چشمى مهرانگیز و نگاهى متواضعانه به همسرت بنگر. 4- نظافت و خوشبوئى را رعایت کن. 5- اموال شوهرت را حفظ کن و بدان که حفظ اموال او با اندازه گیرى و اعتدال حاصل مى گردد. 6- احترام بستگان شوهر را نگهدار، و بدان که این کار را مى توانى با سر پنجه تدبیر و هوشیارى، انجام دهى. 7- غذاى شوهر را در وقت خود و با کیفیت خوب آماده کن، زیرا گرسنگى عامل سریع براى بروز ناملایمات است. 8- هنگام استراحت شوهر، سکوت و آرامش را رعایت کن، زیرا آشفته نمودن خواب ، خشم انگیز است. 9- رازهاى مگو را براى او فاش نکن، زیرا در صورت افشاى راز از نیرنگ او در امان نخواهى شد. 10- از او اطاعت کن، زیرا سرکشى از خواسته مشروع او، موجب انباشته شدن کینه تو در سینه او را مى شود.
دخترم ! اگر این دستورات را با حوصله و تحمل به خوبى انجام دهى، یقین بدان که عواطف شوهر را به سوى خود جلب کرده و در پرتو آن، زندگى شیرینى را با  همسرت، پدید مى آورى.

عملیات مرصاد؛ این بار در عراق

سرایت توهمات منافقین به داعش...

 

اما حوادث امروز عراق از بسیاری جهات شبیه وقایع سال 1367 ایران است .این حوادث اگرچه در نگاه اول ، تلخ و غم انگیز و تا حدودی نیز نگران کننده می نماید ، ولی بدون شک و در ادامه و در انتها ، آنچه که نصیب مردم مسلمان عراق و نصیب دولت قانونی و مشروع و مردمی عراق می شود ؛ پیروزی و سربلندی و افتخار خواهد بود و ... اگر و اگر دولت مردمی عراق به کمک دولت  های شیطانی دل نبندد و با توکل بر خدا و توجه به ظرفیت های داخلی کمر همت را برای  برای تکرار وقایع 1367 ایران بکار گیرد تا  مردم مسلمان  در حال و آینده  به اقدام آنها افتخار نماید.

  ادامه مطلب ...

چه بگم

یارو بیشتر از 70 میلیون تومان پول داده رفته فقط بازی های جام جهانی رو ببینه
حالا اگه به همچین افرادی بگی دو تا جوون هستن میخوان ازدواج کنن ولی پول ندارن 10 میلیون،نه 5 میلیون،نه 2 میلیون کمک کن برن سر زندگیشون.
امان از جواب هایی که میدن.....      البته تعداد این دسته افراد زیاد نیستند ولی هستند .. .

کمپین شکایت از فتنه گران سال 88

کمپین مردمی ضکایت از فتنه گران 1388

به بهانه دیدار مسؤلین محترم قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب؛
دوستان وبلاگی فتنه گرها و حامیانشان به رغم تاکیدات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) توسط دستگاه قضایی محاکمه نشده‌اند و حتی بعضی از حامیان سرسخت فتنه‌گرها در حال تصاحب مناصب دولتی هستند به همین خاطر کمپین شکایت از فتنه گرهای سال 88 راه اندازی و امیدوارم دوستان به این کمپین مراجعه و با ارئه نظر شکایت خود را اعلام نمایند. به امید روزی که سران فتنه در هر پست و مقامی که هستند توسط قاضی عادلی محاکمه و حکمشان بر اساس دین و شریعت اجرا گردد.
آدرس کمپین :  http://f88.persianblog.ir 

 

تجاوز وحشیانه داعشی‌ها به دو خواهر اهل سنت عراقی

دو دختر جوان اهل سنت ساکن موصل که مورد تجاوز جنسی وحشیانه عناصر گروهک تروریستی عراق و شام (داعش) قرار گرفته بودند در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "العراقیه"، تشریح کردند که چطور عناصر داعش پیاپی آنها را مورد تجاوز قرار داده‌اند.
آنها ابراز داشتند: عناصر داعش وارد منزل ما شدند، خیلی بدقیافه بودند و مسلح هم بودند. سخنان آنها مفهوم نبود و به زبانی غیر از زبان ما سخن می‌گفتند. یکی از آنها با سلاحش به ما حمله کرد. من و خواهرم از هوش رفتیم. من با صدای خواهرم به هوش آمدم و دیدم کسی با موهای من بازی می‌کند.
یکی از این خواهرها می‌گوید: شنیدم که یکی از این عناصر به لهجه خلیجی سخن می‌گفت، یکی دیگر از آنها به زبانی سخن می گفت که من آن را نشنیدم. من در مقابل آنها مقاومت کردم، اما آنها با ضربه به سر من زدند. وقتی به هوش آمدم دیدم که تمام بدنم غرق در خون است و دو نفر به من تجاوز کرده‌اند.

شیپور جام‌جهانی ،گوش‌ها را کَر کرده، تا ترویست ها راحت آدم بکُشند!

تروریست‌ها در عراق از مسابقات جام جهانی سوء استفاده کرده و به کشت و کشتار می‌پردازند؛ برایشان بهتر است این حوادث زمانی اتفاق بیفتد که جهانیان حواسشان به یک نقطه دنیا که مسابقات در آن است، معطوف باشد.

            
خبرگزاری فارس: شیپور جام‌جهانی گوش‌ها را کَر کرده، راحت آدم بکُشید!            
                                       
    •                 
    •                 
 

شاید در سال‌های اخیر کمتر کسی باور داشت که سیاست چه  به معنای اخص و اعم در ورزش هم نفوذ و رسوخ داشته و در این عرصه هم ایفای نقش می‌کند.

اما امروز دیگر کمتر کسی است که وجود سیاست در ورزش و خصوصاً فوتبال که طرفداران فراوانی هم دارد را نفی کرده و به نظر دیگری معتقد باشد.

متأسفانه از فرط نفوذ این ورزش به زندگی مردم جهان هنگامی که این ورزش در سطح جهانی خود برگزار می‌شود  تمام افکار عمومی به سوی اتفاقات این ورزش جلب شده و دیگر خبرها کم و بیش توسط مردم مورد توجه قرار می‌گیرد.

این حجم طرفدار نیاز به مدیریتی سیاسی داشته که افکار و توجه شان به هر چیزی که سیاستمداران میل به آن دارند و منافعشان در آن است گمراه کنند و در مرحله بعد با خیال راحت به غارت ممالک دیگر و کشتن مردم نقاط جهان و حتی به جاسوسی گسترده‌تر بپردازند.

خصوصاً رسانه‌های جهان هم که معمولاً سیاست‌های وابسته به حکومت متبوع خودشان را در این بحث دنبال می‌کنند سعی می‌کنند نسبت به تبلیغات گسترده این موضوع اقدام کنند تا همگان با جام جهانی فوتبال درگیر شوند.

این موضوع در مورد کشورهایی صدق می‌کند که اهداف استعماری و امپریالیستی دارند و مدام به فکر حمله به کشورهای دیگر، تغییر حکومت‌ها، سو  استفاده از منابع دیگر سرزمین‌ها و ... است و به ساختن ویژه برنامه‌هایی با این موضوع می‌پردازند.

چه بهتر اینکه این حوادث زمانی اتفاق بیفتد که جهانیان حواسشان به یک نقطه دنیا که مسابقات در آن است معطوف باشد و متوجه کار آنها نشوند؛ در حقیقت امروز فوتبال به نفع سیاسیون تغییر مسیر داده و تبدیل به ابزاری برای سرگرم کردن افکار عمومی توسط رسانه‌ها شده است.

امروز در سطح جهان مطمئناً فوتبال دیگر بعد ورزش نداشته و ابعاد دیگر آن مورد توجه است؛ سیاست یکی از ابعاد فوتبال است، آنقدر برگزاری این مسابقات سرگرم کننده است که تمام ارکان یک  کشور درگیر در اجرای آن می‌شوند.

در همین اثنا است که بسیاری از موضوعات دیگر فراموش شده. چه بسا در گوشه‌ای از دنیا حکومتی در حال فروپاشی است اما مردم دنیا هیچ توجهی ندارند و اصلاً رسانه‌هایشان این موضوعات را به نمایش نمی‌گذارند.

در کشور برزیل مخالفت‌های گسترده‌ای درباره برگزاری این مسابقات با وضع بد اقتصادی مردم انجام شده ولی باز می‌بینیم درون حکومت  برزیل با تمام این معضلات که می‌توانست با مخارج صرف شده در جام جهانی بهتر شود این جام برگزار شده و زور فوتبال قدرت نمایی می‌کند.

و یا مثالی دیگر در عراق که توسط تروریست‌ها که از کشورهای حامی تروریست تغذیه می‌شوند از این وضع سو استفاده کرده و به کشت و کشتار می‌پردازند؛ البته کسی با ذات ورزش مخالفتی ندارد بلکه مخالفت از آنجایی شروع می‌شود که فوتبال وسیله اضرار به غیر شده و حقوق ممالک دیگر مورد  تهاجم قرار می‌گیرد.