خاکریز
خاکریز

خاکریز

آمریکا در جنگ الکترونیکی مغلوب ایران شد


"امین حطیط" در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس درباره شکار دومین پهپاد متجاوز آمریکایی توسط ایران در منطقه خلیج فارس گفت: چند مساله را باید در زمین گیر شدن امروز پهپاد آمریکایی در نظر گرفت. اول اینکه آمریکا هیچ گاه فکر نمی‌کرد که روزی ایران بتواند هواپیماهای پیشرفته خود را زمین‌گیر کند و در جنگ الکترونیکی مغلوب ایران شود.

پناهیان در شب عاشورا در محضر رهبر معظم انقلاب

برخی به اسم واقع‌گرایی، نصرت الهی را حواله به غیب می‌دانند/ چرا بعضی اهل سیاست و دانش از عوام ترسوتر می‌شوند؟/ می‌توان با قواعد فعلی زمان ظهور را اعلام کرد؟


حجت الاسلام علیرضا پناهیان با اشاره به وعده‌های نصرت الهی در این دنیا و دشوار بودن دخالت دادن وعده‌های الهی در زندگی فردی و اجتماعی گفت: «منتها یک مسئله مطرح می‌شود، مسئله این است که بعضی‌ها یک اسمی را مطرح می‌کنند به نام واقع‌بینی و عقلانیت، و نصرت الهی را حواله به غیب می‌دانند... اینجا یک مسئله‌ای پیش می‌آید، صورت مسئله هم بدک نیست، که خب عقلانیت چیز خوبی است، توجه به آن در محاسبه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها هم چیز خوبی است، آدم نباید خودش را به مهلکه بیاندازد.

تل آویو قبل از حمله به ایران باید "دو بار" فکر کند

«اسرائیل قبل از حمله به ایران حتما دوبار فکر خواهد کرد.» این، تهدید جدی عضو ارشد جنبش مقاومت فلسطین خطاب به مقامات تل آویو است. "محمود الزهار" که از چهره‎های اصلی سیاسی حماس در غزه به حساب شمار می‎رود، همچنین از رهبران اسرائیل خواست پیش از آنکه بخواهند به ایران حمله کنند، درباره عواقب چنین اقدامی برای خود به خوبی تفکر و تعقل کنند.

به گزارش رجانیوز، خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که عضو دفتر سیاسی حماس در یک سخنرانی در غزه، صراحتا رژیم صهیونیستی را تهدید کرده که در صورت هرگونه حمله احتمالی نظامی به ایران، ابتدا باید به فکر پاسخ به حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین باشند و بعد به جبهه مقابله با ایران بیاندیشند.

موفاز: "اسراییل" در جنگ 8 روزه شکست خورد!

موفاز: ما (اسراییل) در جنگ 8 روزه شکست خوردیم!

گروه‌های مقاومت اسلامی در جشن پیروزی خود از ایران قدردانی کردند.

جنگ رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان 33 روز پیروزی حزب الله
جنگ اول رژیم صهیونیستی با مردم غزه 22 روز پیروزی مردم غزه
جنگ دوم رژیم صهیونیستی با مردم غزه 8 روز پیروزی مردم غزه

جنگ رژیم صهیونیستی با ؟؟؟؟؟؟؟ 1 روز نابودی رژیم کودک کُش

دکترین دفاعی ج.ا.ایران؛ از توسعه صنایع تا آمادگی برای جنگ نامتقا

در نظام کنونی حفظ و دفاع از امنیت ملی از پررنگ ترین مسایل فرا روی تمامی کشورهای مختلف بدل شده است و در این میان هر کشور با توجه به توانایی های جنگ افزاری، نیروی انسانی، توان اقتصادی، ویژگی های ژئوپلتیک و مولفه های فرهنگی به تدوین و به کارگیری سبک ویژه ای از دکترین امنیت ملی در حوزه دفاعی می پردازد.

قدرت نرم

تحریف بی‌شرمانه‌ واقعیت

سیوماس میلن در یادداشتی برای روزنامه‌ی گاردین نوشت: سیاستمداران و رسانه‌های غربی طوری کشتار اسراییل در غزه را منعکس می‌کنند، که گویی اسراییل در حقیقت در حال دفاع از خود در برابر یک قدرت خارجی سراپا مسلح است. برای نمونه به حرف‌های اوباما نگاه کنید که گفت: “اسراییل کاملا محق به دفاع از خود است. هیچ کشوری…

تحریف بی‌شرمانه‌ واقعیت

مرکز تحقیقات امنیتی رژیم صهیونیستی: همه انقلاب‌های منطقه به نفع ا

مرکز تحقیقات امنیت قومی رژیم صهیونیستی: همیشه چارچوب مذاکرات را ایران معین می‌کند....همه انقلاب‌های منطقه به نفع ایران بوده‌است.... مذاکرات نتوانسته‌ ایران را از برنامه‌ هسته‌ای باز دارد و با تمام تحریم‌ها و مجازات‌ها باز به برنامه خود ادامه می‌دهد، تغییر و تحولات خاورمیانه به سود ایران بوده و این ایران را مصمم‌تر از گذشته و به قدرت منطقه‌ای مبدل می‌کند.