خاکریز
خاکریز

خاکریز

اعتمادبه‌نفس ملی ،چرایی وضرورت؟

انقلاب اسلامی امکان پیاده‌سازی هویت ملی اسلامی را فراهم کرد و دفاع مقدس از آن حفاظت نمود. بدون وجود اعتمادبه‌نفس ملی در ساختارهای هویت ملی-اسلامی، این امکان میسر نبود. اعتمادبه‌نفس ملی زمینه‌ی لازم برای انجام اموری را فراهم ساخت که نتیجه‌ی عمیق و روانی آن امور حفاظت و تقویت از هویت ملی اسلامی بود.

 اعتمادبه‌نفس ملی

منطق و پیش بینی قرآن در خصوص نتایج مذاکرات 5+


  وَ لَن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً)؛ (نساء: 14)

و خداوند هرگز بر [زیان [مؤمنان برای کافران راه [تسلطی] قرار نداده است.

درحالی نمایندگان ایران به مذاکرات ادامه می دهند که پس از اینکه آمریکا و کشور های اقماریش  متقاعد شده اند، ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست، آمریکا بهانه نظارت بر تاسیسات نظامی را مطرح کرده و آن را شرط برداشتن تحریم ها کرده است.
 
اما خداوند متعال در قرآن کریم در مورد خواسته های پی در پی و بهانه گیری های زیاد از حد مسیحیان و یهودیان در مورد مسلمانان اینگونه می فرماید:
وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِیٍّ وَلاَ نَصِیرٍ ﴿۱۲۰﴾ 
ترجمه: و هرگز یهودیان و ترسایان از تو راضى نمى‏شوند مگر آنکه از کیش آنان پیروى کنى بگو در حقیقت تنها هدایت‏ خداست که هدایت [واقعى] است و چنانچه پس از آن علمى که تو را حاصل شد باز از هوسهاى آنان پیروى کنى در برابر خدا سرور و یاورى نخواهى داشت (۱۲۰) 
همچنین در سوره بقره آیه 217 خداوند می فرماید: وَلاَ یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّىَ یَرُدُّوکُمْ عَن دِینِکُمْ 
ترجمه: و آنان پیوسته با شما مى‏جنگند تا اگر بتوانند شما را از دینتان برگردانند.
در مذاکرات هسته ای هم تا کنون اوضاع به همین شکل بوده است. ابتدا می گفتند غنی سازی در راستای بمب اتمی نباید داشته باشید. بعد از آن می گویند هرگونه تحقیقات و توسعه را باید تعطیل کنید.
 
تصویر: http://www.hadidnews.com/images/docs/000015/n00015558-b.jpg
 
حالا می گویند ما باید به تاسیسات نظامی ایران نیز نظارت داشته باشیم. در قدم دوم خواهند گفت ایران چون تهدیدی برای منطقه است باید تسلیحات نظامی خودش را کاهش دهد تا تحریم ها را برداریم. و اگر این گام را هم برداریم آنها حمایت حکومت جمهوری اسلامی از حزب الله و فلسطین و انصار الله و ... را بهانه خواهند کرد تا تحریم ها را تشدید کنند و یا اینکه بر ندارند. و پس از آن به بهانه رعایت حقوق بشر می گویند زندانی های سیاسی را باید آزاد کنید و برای احترام به حقوق زن ها باید قانون حجاب را بردارید تا زن ها با هر پوشش برهنه ای که دوست داشتند در کوچه و بازار ظاهر شوند. و یقین این موارد خواسته پایانی آنها برای رفع تحریم ها نخواهد بود.

«بر فراز آسمان»

«بر فراز آسمان» نام کتابیه که شامل زندگینامه و خاطرات سرلشکر خلبان علی اکبر شیرودیِ... 
  
همونی که خیلی دوسش دارم...

همونی که از بچگی عاشق سریالش بودم...

همونی که به عشقش اسم سیمرغ و باسه خودم انتخاب کردم...

همونی که وبم به عشقش شد « جمع یاران»...

همونی که تیتراژ سریالش سال هاست که آهنگ زنگ گوشیمه...

همونی که... 


همون جوون چارشانه ، محجوب ، با چهره ای خاک آلود و دوست داشتنی و لباس زیبای خلبانیِ بدون درجه و تسبیحی توی دست...کنار یه بالگرد...

ایران جزو 5 قدرت سایبری

ایران جزو 5 قدرت سایبری

روزنامه دیلی‌تلگراف-تهدید سایبری که در ماه‌های اخیر بزرگ‌نمایی آن در دستور کار ویژه مقامات آمریکایی قرار گرفته توسط کیت الکساندر رئیس سابق آژانس امنیت ملی آمریکا هم مورد تأکید قرار گرفت. وی می‌گوید ایران در کنار آمریکا، انگلیس، اسرائیل و روسیه یکی از 5 بازیگر بزرگ عرصه سایبری است. بزرگترین تهدیدی که وجود دارد، حمله‌ای فاجعه‌بار به زیرساخت‌های انرژی است. ما برای چنین چیزی آماده نیستیم

اگر به دشمن یا حتی به خودی متکی باشید

اگر در جریان رودخانه زندگی، صبرت ضعیف باشد  و به  دشمن وحتی به دیکران  متکی باشید
هر تکه چوبی مانعی عظیم بر سر راهت خواهد شد!
 
 تا دیر نشده  به تکه گاه مطمئن تکیه بزن، میدانی تکیه گاه مطمئن چیست ؟ حتما می دانید...

اگر صبرت ضعیف باشد - جملات زیبا و آموزنده www.atrekhoda.ir

پیام ما به مردم ومبارزین یمنی

 بدانید بعد از هر زمستان سرد ،
بهاری زیبا ...
و بعد از هر شب تاریک ،
روزی درخشان
وجود دارد ... وهمانطوری دو سید خوش قول  عصر ما چون سید علی وسید نصرا..
وعده داده اند نصر وپیروزی شما بسیار نزدیک است  از خدا کمک بگیرید ومقاومت کنید.
 
زمستان شب سرد - جملات زیبا www.atrekhoda.ir

شکر نعمت ،نعمت ات افزون کند

آیا قدرش را میدانیم....؟!

 

افسران - آیا قدرش را میدانیم....؟!

شکست سعودی‌ها در جنگ 27 روزه

عربستان سعودی تن به آتش بس داد/شکست سعودی‌ها در جنگ 27 روزه

عربستان سعودی تن به آتش بس داد/شکست سعودی‌ها در جنگ 27 روزه

عربستان سعودی 6 فرودین(7 آوریل) عملیاتی را با عنوان «طوفان قاطعیت» درپی پیشروی نیروهای ارتش و انصارالله در یمن و عقب نشینی نیروهای طرفدار عبد ربه هادی منصور رئیس جمهور فراری یمن در شهر عدن آغاز کرد.

10 کشور از جمله کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، ، الجزایر، اردن، ترکیه، مصر و سودان در این عملیات حضور داشتند و 185 جنگنده در حمله به یمن مشارکت کردند که 100 فروند آن سعودی، 30 جنگنده اماراتی، 15 جنگنده بحرینی، 15 جنگنده کویتی و 10 جنگنده قطری و 6 جنگنده مغربی بودند.

احمد العسیری در اولین نشست خبری به عنوان سخنگوی نیروهای متجاوز به یمن گفت: هدف از حملات نابودی حوثی‌ها و بازگرداندن حکومت «منصور هادی» در این کشور است.

سرانجام شب گذشته سعودی‌ها اعلام کردند که حملاتشان پایان یافته و مدعی شدند که عملیات طوفان قاطعیت به شکل موفقیت آمیز انجام شد.

عربستان نه تنها نتوانست منصور هادی را به یمن بازگرداند بلکه حتی نتوانست مانع پیشروی کمیته‌های مردمی در برابر نیروهای القاعده و طرفداران عبد ربه منصور هادی شود. ,   و اکنون بیش از 90 درصد یمن در دست حوثی ها است  گفتنی است  عدوا شود سبب خیر اگر خدا خواهد این اقدام جهالت آمیز عربستان ،جنگ نیابتی با گفتمان انقلاب اسلامی  یران بود که بشدت شکست خورد وموجب عمق بخشی و نفوذ  انقلاب اسلامی در منطقه انجامید

گفتنی است سازمان بهداشت جهانی آمار جدیدی از کشته‌ها و زخمی شدگان در یمن ارائه داد که بر اساس این آمار از آغاز تجاوز ائتلاف نظامی به رهبری عربستان به یمن تاکنون ۹۴۴ نفر شهید و ۳۴۸۷ نفر دیگر مجروح شده اند.

حمله‌کنندگان به یمن در پی کسب رضایت آمریکا و اسرائیل هستند

رهبر انصارالله یمن:
رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امشب خود که از شبکه‌های متعدد تلویزیونی جهان به‌طور زنده پخش شد، تأکید کرد که کودکان یمنی زیر آماج موشک‌ها کشته می‌شوند و اسرائیل این تجاوزات جنایتکارنه را منفعت مشترک خود و عربستان برمی‌شمرد.


رهبر انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی خود  از مواضع همه ملت‌ها و کشورهایی که از ملت یمن حمایت می کنند، تشکر کرد و گفت:  دشمن سعودی مدارس، مساجد، فرودگاه‌ها و مردم بی دفاع یمن را هدف قرار داده است و سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه این تجاوزات می تواند به نفع مردم یمن باشد؟

آل‎سعود سرباز و خادم آمریکاست/ حق پاسخ به حملات برای ملت یمن محفوظ است/ ایران به دنبال سیطره بر یمن نیست


وی تاکید کرد که کودکان یمنی با موشک و بمباران جنگنده‌های سعودی کشته می شوند و اسرائیل این تجاوزات را منفعت مشترک خود و عربستان بر می‌شمرد. رهبر انصارالله گفت: عربستان هیچ گونه حق و حقوق و هیچ گونه توجیهی برای دخالت در یمن و نقض حاکمیت این کشور ندارد.

فرمانده کل قوا در دیدار فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های شهدای ارتش:

رهبر معظم انقلاب حوادث تأسف‌آور یمن و حمایت آمریکا و غرب از متجاوز را نمونه‌ای از رفتار ناامن‌کننده دنیا برشمردند و فرمودند: جمهوری اسلامی ایران، بر خلاف قدرت‌های بی‌مهار، امنیت را بزرگترین نعمت الهی می‌داند و برای حفظ امنیت خود و دیگران، می‌ایستد و دفاع می‌کند.

آمادگی‌های نظامی و دفاعی خود را روز به‌روز

افزایش دهید، این یک دستورالعمل رسمی است

 

لاف تهدید نظامی زدن توسط دشمن و توقع توقف

پیشرفتهای دفاعی ایران ابلهانه است

رهبر معظم انقلاب حوادث تأسف‌آور یمن و حمایت آمریکا و غرب از متجاوز را نمونه‌ای از رفتار ناامن‌کننده دنیا برشمردند و فرمودند: جمهوری اسلامی ایران، بر خلاف قدرت‌های بی‌مهار، امنیت را بزرگترین نعمت الهی می‌داند و برای حفظ امنیت خود و دیگران، می‌ایستد و دفاع می‌کند.

  صالحی فرمانده کل ارتش در این دیدار  گفت: ارتش انقلابی و حزب‌اللهی جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل برای حراست از مرزهای مقدس ایران و حفظ منافع راهبردی کشور است.
وی تأکید کرد: ارتشیان بدون چشم‌داشتی به توافقات یا عدم توافقات در معادلات بین‌المللی، گزینه‌ای جز عزت نمی‌شناسند و آماده‌اند در هر شرایطی بار دیگر به خلق حماسه‌های جاودان بپردازن.

چگونه بینی آل‌سعود در یمن به خاک مالیده می‌شود؟

آل‌سعود چه عملیات نظامی هوایی را علیه یمن متوقف کند و چه با اشتباه مضاعف، تجاوز زمینی را به یمن آغاز کند در هر دو صورت یک نتیجه مشخص پیش رو خواهد داشت و آن شکست فضاحت‌بار و مالیده شدن بینی این رژیم ننگین به خاک است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای در بیانات اخیرشان پیرامون تجاوز آل‌سعود به یمن فرمودند: «سعودی‌ها بدعت بدی گذاشتند در این منطقه و البتّه خطا کردند، اشتباه کردند. کاری که امروز دولت سعودی در یمن دارد انجام می‌دهد، عیناً همان کاری است که صهیونیست‌ها در غزّه انجام دادند»

معظم له در ادامه، در خصوص پیامد این اقدام آل‌سعود فرمودند: «قطعاً بینی سعودی‌ها به خاک مالیده خواهد شد»

این نوشتار تبیینی است پیرامون چگونگی شکست آل‌سعود در یمن و بررسی آثار و تبعات آن‌که بخش‌های زیر را شامل می‌شود:

مروری بر تحولات اخیر یمن:

در طی چند سال گذشته حوثی‌ها به‌عنوان بخشی از شیعیان زیدی با حل اختلافات درونی خود با زیدیان، به یک سرمایه عظیم اجتماعی در یمن دست یافتند. آنان با شکست سلفی‌های تکفیری (مورد حمایت آل‌سعود) در منطقه دماج (در استان صعده) و عبور از قبیله پر نفوذ حاشه، جغرافیای خود را از سعده به سمت استان‌های عمران و جوف توسعه دادند.

 

چنان درس عبرتی خواهیم داد که تا قیام قیامت فراموش نکند

فرمانده تیپ 292 زرهی دزفول:

به کسانی که قصد سوء به کشور اسلامی ما داشته باشند چنان درس عبرتی خواهیم داد که تا قیام قیامت فراموش نکند

به کسانی که قصد سوء به کشور اسلامی ما داشته باشند چنان درس عبرتی خواهیم داد که تا قیام قیامت فراموش نکند

دزفول امروز: امیر “گودرز احمدوند” نیروهای مسلح را فرزندان جان بر کف ملت بزرگ ایران دانست و تاکید کرد: به کسانی که قصد و نگاه سوء به کشور اسلامی ما داشته باشند آن چنان درس عبرتی خواهیم داد که تا قیام قیامت فراموش نکند

 به گزارش دزفول امروز: فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در سخنانی پیش از خطبه های نمازجمعه دزفول، با تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی ارتش گفت: در سالهای ظلم و جور پیش از پیروزی انقلاب، بدنه ارتش با روحانیت و علمای بزرگ ارتباط نزدیک داشته است.

 

امیر سرتیپ” گودرز احمدوند” با اشاره به اعتماد امام خمینی(ره) به ارتش اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب، گروهک های ضد انقلاب کار خود را برای ایجاد تجزیه کشورآغاز کردند که ارتش بلافاصله وارد عمل شد و پاسخ اعتماد امام به ارتش را با جان فشانی و دفاع از کیان کشور اسلامی به خوبی داد.

وی افزود: اوایل انقلاب زمانی که ضد انقلاب آگاه و برخی انقلابیون ناآگاه، شعار انحلال ارتش را سر می دادند و برچسب طاغوتی را به ارتش می زدند، امام(ره) با بصیرت خود در ۲۶ فروردین ۵۸ حکمی را صادر و ۲۹ فروردین را به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نام گذاشتند.

امیر”احمدوند” در ادامه با اشاره به افتخارآفرینی های نیروهای مختلف ارتش قهرمان جمهوری اسلامی در دوران دفاع پرداخت و گفت: هیچ عملیاتی در دوران دفاع مقدس نداریم که بدون حضور یکی از نیروهای هوایی، دریایی، زمینی و یا مهندسی و تدارکاتی ارتش شکل گرفته باشد، چه عملیات هایی که ارتش و یا سپاه بطور مستقل طراحی و اجرا کرده اند و چه درعملیات های مشترک ارتش و سپاه، حضور نیروهای ارتش را می بینیم.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول گفت: رزمندگان تیپ ۲ زرهی دزفول در چهارم مهر ۵۹، موفق شدند در یک روز بیش از ۳۷ فروند تانک را در ساحل غربی رودخانه کرخه منهدم و اجازه عبور دشمن را از کرخه نداد.

این فرمانده ارشد نظامی، تغییر استراتژی عراق از آفند به دفاع و پدافند در سالهای اولیه جنگ تحمیلی را بدلیل استقامت ارتش جمهوری اسلامی دانست و ابراز کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۹ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که  از این تعداد ۴۶ هزار شهید متعلق به نیروی زمینی است.

وی با استناد به اصل ۱۴۳ قانون اساسی، پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی را وظیفه ارتش نامید و اظهار کرد: افتخار می کنیم که ارتش جمهوری اسلامی از سوی رهبری انقلاب، “کلمه طیبه” نام گرفت.

امیر احمد وند فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول، خاطر نشان کرد: بخش عظیمی از ایجاد بازدارندگی نظام اسلامی در مقابل دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای به عهده ارتش است.

این فرمانده ارشد نظامی، نیروهای مسلح را فرزندان جان بر کف ملت بزرگ ایران دانست و تاکید کرد: اگر روزی کسی قصد و نگاهی سوء به کشور اسلامی ما داشته باشد ما چنان درسی عبرتی به آنها خواهیم داد که تا قیام قیامت فراموش نکند.

وی با بیان اینکه ما امروز مفتخریم که تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت هستیم، ادامه داد: فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه ای، هم فرمانده، رهبر و مرجع تقلید ما است و افتخار می کنیم که در محضر ایشان سربازان نائب امام زمان(عج) باشیم.

گوشه ای از آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح شمال خوزستان+تصاویر

نیروهای مسلح شمال خوزستان گوشه ای از آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

دزفول امروز: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان های نمونه نیروهای مسلح شمال خوزستان با انجام رژه در جوار گلزار شهدای شهیدآباد دزفول بار دیگر اقتدار و آمادگی خود را به رخ دشمنان ایران اسلامی کشیدند.

IMG 4041 نیروهای مسلح شمال خوزستان گوشه ای از آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند+تصاویر

IMG 4305 نیروهای مسلح شمال خوزستان گوشه ای از آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند+تصاویر

 

IMG 3913 نیروهای مسلح شمال خوزستان گوشه ای از آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند+تصاویر

روحانی : امروز ارتش مایه آرامش ملت و آرامش ملت های منطقه است

روحانی در مراسم روز ارتش

  رئیس جمهور گفت: هر جا که امام (ره) و رهبری دستور و فرمانی دادند و مسیری را برگزیدند،ارتش در خط مقدم اطاعت بود.    

  ارتش تنها مظهر اقتدار ملی  نیست، ارتش مظهر نظم، انضباط، مدنیت، سلامت اداری، سلامت اقتصادی، فراجناحی بودن، فراحزبی بودن، اسلامی بودن، دینی بودن و ملی بودن است.

استراتژی ما، بازدارندگی برای استقرار صلح و امنیت در داخل کشور و کشورهای منطقه است.

امروز روز شما است ، شما رزم آوران ایران زمین

امروز روز  مجاهدان پر کار و کم توقع است

 امروز روز  مردان  پر فایده و کم هزینه است

 امروز روز عزیزان ملتی است که رهبری  آنها را  بخاطر  لیاقت ها و کسب فضیلت ها از  زمره شجره طیبه دانست

پس ای دژ نفوذ ناپذیر  این ملت  و  ای ارتشیان  عزیز ، روز تان مبارک ،بازویتان پر توان، سلاح های تان  برنده و دل های تان سرشار از  عشق و امید باد.

افسران - روزتان مبارک ای حافظان غیورمرد مرزهای ایران زمین ...

هشدار

هشدار

افسران - کاری می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به نمایش بگذارند!+عکس

هدیه شبکه های ماهواره فارسی زبانان؛

تا سال ۲۰۲۰ کاری می کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند.

ملاحظه: امروزه قدرت رسانه ها به گونه ای است  در مدت زمان  مشخص  ، احساس و علایق وذایقه وحتی تفکرات  مخاطبین خود را به راحتی تغییر داده به نفع منافع خود گرایش و سمت وسو می دهد.