خاکریز
خاکریز

خاکریز

بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد...

می فروشی گفت کالایم می است رونق بازار من ساز و نی است. من خمینی دوست دارم چون که او هم خم است و هم می است و هم نی است

بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد...

خامنه ای خمینی دیگر است...

دنیای بدون «خمینی»

امام خمینی

 خدا می‌داند که در طول این ده‌سال، فکر چنین روزی، همیشه دل ما را لرزانده بود. نمی‌دانستیم دنیای بدون «خمینی» چگونه قابل تحمل است. به همین خاطر، چندین بار به ایشان عرض کردم: دعای بزرگ من در پیشگاه خدا این است که من قبل از شما بمیرم.
در همان روز تلخ که حال امام مساعد نبود، من جمعی از اعضای شورای بازنگری قانون اساسی را دعوت کردم و به آن‌ها گفتم که حال امام خوب نیست؛ کار بازنگری را قدری تسریع کنیم و مژده‌ی اتمام آن را به ایشان در بیمارستان بدهیم تا دل امام شاد شود. واقعاً از تصور آن چیزی که ممکن بود پیش آید، قلب من می‌لرزید؛ صدایم شکست و نتوانستم حرفم را تمام کنم...

سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم بیعت فرماندهان و اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 1368/03/17

با حضور امیر اسماعیلی رادار ۱۱۰۰ کیلومتری «قدیر» رونمایی شد + ویژگی‌ها

رادار «قدیر» با برد 1100 و ارتفاع 300 کیلومتر برای اولین بار در رزمایش پیامبر اعظم(ص)6 تست شده بود.  نشریه «اسرائیل دیفنس» (israel defense) در همان زمان و در گزارشی با اشاره به رزمایش موشکی ایران اعلام کرد که پیشرفت فناوری و نظامی ایران فراتر از حد تصور کشورهای غربی است.  این نشریه نظامی نوشت: روشن شد که صنعت نظامی ایران پیشرفته‌تر از آن است که غرب ارزیابی کرده است. آنچه ایرانی‌ها برای اولین بار بخصوص رادار چندمنظوره بسیار پیشرفته [قدیر] را به نمایش گذاشتند، وجود قدرت تکنولوژی موثر از نوع درجه یک را ثابت می‌کند.

  ادامه مطلب ...

جلسه اخوت فرماندهان عالی ارتش و سپاه برگزار شد

همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامی داشت روز پاسدار جلسه اخوت فرماندهان ارتش و سپاه با حضور امیر سرلشکر عطاء الله صالحی فرمانده کل ارتش و سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در محل ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

  ادامه مطلب ...

طوفان امروز تهران+تصاویر و تعابیر

اینکه دید نه باد بود، نه طوفان آمد

آسمان کرک و پرش ریخت، ابالفضل آمد

*****

هیچ دانی از چه رو امروز ظوفان آمدست؟

چون که طوفانی ز آل الله به دنیا آمدست ...

لینک تصاویر

 

بزرگ جانباز انقلاب روزت مبارک (حتماًً بخونید)

ای سید و مولای ما، آقای ما، ای بزرگ جانباز انقلاب اسلامی و اَبَر پاسدار ارزش‌های توحیدی، امید وصال ما به مهدی فاطمه(عج) روزت مبارک.

 

جسم تو کامل است ناقص نیست

 

می دهد عطر یک بغل گل یاس

 

دستت اما حکایتی دارد

 

رحم الله عمی العباس

 

ناگفته‌هایی از حادثه‌ سوءقصد به رهبر معظم: (حتماً بخونید)

  ادامه مطلب ...

میلاد حضرت اباالفضل علیه السلام مبارک

میلاد حضرت اباالفضل علیه السلام بر آقا امام زمان، تمام شیعیان و به خصوص رهبر عزیزم و شما دوستان مبارک باشه....

انتقاد و سرزش از بابک حمیدیان به خاطر بازی در فیلم «چ»

"بابک حمیدیان" بازیگر سینما گفت: رضا کاهانی بخاطراین‌که مرا برای بازیگری درفیلمش انتخاب کرده، مورد انتقاد و سرزنش قرارگرفت، زیرا که من در فیلم "چ" بازی کرده‌ام. وی با انتقاد از وضعیت انتخاب بازیگر توسط گروه کارگردانی در سینما گفت: من یک سفر داشتم که قبل از آن با بهمن فرمان‌آرا برای ایفای نقش در فیلمش توافق کرده‌ بودیم، وقتی از سفر بازگشتم، به علت این‌که دستیار وی با من مشکل دارد، نظر وی را عوض کرد و فرمان‌آرا منصرف شد. مشکل سینمای ما "دهن‌بینی" عوامل فیلمساز ما است.

پاشین یه کم نرمش کنین...

خب خانوما آقایون، اینقدر پای کامپیوتر نشینید، پاشین یه کم نرمش کنین...

از آسمان خدا بوی سیب می آید . . .

بوی سیب حسینی

از آسمان خدا بوی سیب می آید . . .

به گمانم امروز حسین فاطمه (ع) به دنیا می‌آید ...

میلاد حضرت عشق بر تمامی دوستان مبارک.

افتتاح سامانه پدافند هوایی «پیشرفته» و «محرمانه» سپاه

پدافند

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر دیروز در حاشیه مراسم رونمایی از مجموعه کتابهای تاریخچه سپاه با نام «سپاه در گذر انقلاب» گفت: سپاه نهاد معتبری است که معادلات سیاسی و امنیتی را در سطح منطقه و جهان می‌تواند جابجا کند.

  ادامه مطلب ...

روایت یک استاد آمریکایی از سخنرانی آیت‎الله خامنه‌ای

پنج ثانیه سخنرانی آیت‎الله خامنه‌ای، حقایق بیشتری از پنج ساعت حرف سیاست‎مداران غربی دارد.
کوین برت استاد دانشگاه آمریکایی با شرح دیدار اخیر با رهبر معظم انقلاب در روز مبعث نوشت: "در پنج ثانیه سخنرانی آیت‎الله خامنه‌ای، حقایق بیشتری از پنج ساعت حرف سیاست‎مداران غربی وجود دارد."
 
ادامه مطلب ...

الهم عجل لولیک الفرج ...

الهم عجل لولیک الفرج و احفظ قائدنا الامام خامنه ای (س) بحق الحسین ابن علی (ع)

ایران آسایش نتانیاهو را به هم ریخته است

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه                                                                                                           

 

وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران با منطقی قوی و به کارگیری تمام ظرفیت خود پروژه صهیونیستی امنیتی سازی ایران را هدف قرار داده است، گفت: به یاری خدا و با استفاده از گفتمان انقلاب اسلامی و آموزه های امام (ره) موفق شدیم سرمایه گذاری کلان و درازمدت و وحشتناک  سازی  تصویر از ایران را از سوی صهیونیست ها  تا حد زیادی خنثی کنیم. محمد جواد…

 ما هم از  این بابت از زحمات دکتر ظریف  تشکر ویژه داریم  و از عصبانیت سردمداران رژیم صهیونیستی این قابل درک است ولی معتقدیم  اعتماد کردن به این  طیف   فریبکار هوشمندی نیست بایستی این مذاکرات و به ظاهر تعاملات را میدان  منازعه واقعی دانست تا دشمن نتوانست ماهی مقصود خود را در این سی وچهار سال صید کند  در این عرصه به هدف خود برسد البته با توجه هوشیاری و سابقه انقلابی متولیان دستگاه دیپلماسی ایران مطمءن هستیم که   دشمن در  این منازعه  هم ضربه فنی خواهد شد

  ادامه مطلب ...

«على»(علیه السلام) شاهد بعثت پیامبر بود.

عید مبعث، پای منبر حاج آقا بی آزار نشسته بودم، در تعریف بعثت مطلب جالبی گفتن: در آخرین آیه سوره «رعد»، تعبیرى دیده مى شود که این معنى را تأئید مى کند که حضرت على(علیه السلام) شاهد بعثت پیامبر بودند، آنجا که مى فرماید«وَ یَقُولُ الَّذینَ کَفَرُوا لَسْتَ مُرْسَلاً قُلْ کَفى بِاللّهِ شَهیداً بَیْنی وَ بَیْنَکُمْ وَ مَنْ عِنْدَهُ عِلْمُ الْکِتابِ»
(کافران مى گویند: تو پیامبر نیستى، بگو: همین اندازه بس که خداوند میان من و شما شاهد و گواه است و همچنین کسى که علم کتاب (قرآن) نزد او است).
در روایات بسیارى، از طرق «شیعه» و «اهل سنت» چنین مى خوانیم: منظور از«مَنْ عِنْدَهُ عِلْمُ الْکِتاب»؛ «على»(علیه السلام) است.

بله، خداوند اعلا، از روز اول ابلاغ دین، علی علیه السلام را در کنار پیامبر و به دست او پرورش داد و همتا سازی کرد تا بعد از او زعامت امت را بر عهده گیرد. از سنت الهی درس بگیریم، زوایای بی روح را ببینیم، اسلام را در زندگیمان جاری کنیم. عیدتون مبارک

وصیتنامه حماسه آفرین عملیاتی فتح 5

 یکی از باز نشسته ارتش  که  سابقه دوستی دیرینه با  من داشت  پس از مدت ها  همدیگر را در جمعی  دیدیم  و پی از حال و احوال از خاطرات بسیار جالب و شیرین همکار شهیدش غنی زاده در مبارزه با طاغوت و حماسه آفرینی در دفاع مقدس برایم تعریف کرد   حسابی  مرا و خودش را به وجد آورد .وی همچنین گفت  شهید غنی زاده   وصیتنامه ای  دارد که من هر وقت آن را می خوانم اشکم جاری میگردد و احساس میکنم  شهید غنی زاده  ما را آنجا یاد میکند البته   من هم پس از خواندن وصیت نامه  چنین احساسی دست دادم نوشتن خاطرات شهید غنی زاده برایم امکان نداشت  ولی وصیت نامه اش  آوردم.

 تصویر شهید

                

"بسم رب الشهداء و الصالحین"

"خدایا تو را شکر می کنم که تو دعوتم کردی و من بدستور تو و برای رضای تو و برای رسیدن بتو و درک جوارت لبیک گفتم، امر کردی بیا، انتخاب کردی، اشعه هائی از مقام وقرب و مهر و محبت خود را تاباندی، کرامت نشان دادی، امتحان کردی و میکنی،این من نبودم که لبیک گفتم منی نبود همه چیز توئی،تو خواستی بیایم و آمدم و امر کردی و شد و آمدم و بودنم و نبودنم با تست آمدم تا با گریاندن و گریستن به ذلت خود و خندان به عفوت و چشاندن لذت شهادت و راز و نیاز قبل از وصل و درک معرفت خود نائل کنی،

  ادامه مطلب ...