خاکریز
خاکریز

خاکریز

چرا ما چهار نفر نفوذی تو این شبکه‌ها نداریم ؟


به گزارش پاتوق یاران،  شبکه العربیه فیلمی تازه‌ از پنج سرباز ایرانی که توسط گروه جیش العدل گروگان گرفته شده‌اند، پخش کرده است. یکی از سربازان در این فیلم کوتاه می‌گوید که آنها همگی در سلامت به سر می‌برند و از مقام‌های حکومتی می‌خواهد که خواسته‌های جیش‌العدل را بپذیرند.

 

یه سؤال، چرا ما چهار نفر نفوذی تو این شبکه‌های تلویزیونی وهابی و ضد ایرانی نداریم تا از طریق اون‌ها رد این تروریست‌های وهابی بی ... رو بزنیم؟

محورهای اساسی سخنان فرمانده


به گزارش پاتوق یاران،  در آستانه سالروز قیام مردم تبریز، هزاران نفر از مردم آذربایجان با رهبر انقلابشان دیدار کردند، فرمانده امروز بعد از یک مدت سکوت دوباره با سربازانش در تمام ایران این چنین سخن گفت:


  • از ملت بزرگ ایران به خاطر شکوه و عظمتی که از اقتدارشان در روز 22 بهمن نشان دادند تشکر می‌کنم. زبان از توصیف و تقدیر و تشکر عاجز است. در درجه اول باید جبهه سپاس و ستایش را در برابر پروردگار عالم به خاک بساییم که محول دلها و مقلب نیتها بود. همه چیز با اراده پروردگار است.
  • پیام 22بهمن امسال را باید از شعارهای مردم گرفت،  این راهپیمایی 2پیام داشت؛ پیام استقامت و پیام وحدت،  استقامت یعنی مردم روی آرمان‌های انقلاب ایستادگی دارند.
  • پیام سلبی انقلاب این است که ما تسلیم زورگویی نظام سلطه نمیشویم، یک عده سعی نکنند چهره آمریکا را بزک کنند و آن را به عنوان یک دولت علاقه‌مند و انسان دوست معرفی کنند. اگر هم سعی کنند، بی فایده است.
  • بعضی از مسئولین آن دولت و این دولت فکر میکنند اگر در موضوع هسته ای مذاکره کنند مسئله حل میشود، در سخنرانی اول سال هم گفتم که من به مذاکره خوشبین نیستم و به جایی نمیرسد و دیدید که به جایی نرسید، ولی مخالفتی هم ندارم.
  • ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن به این حقیر و همه مسئولین زحمتکش در سیاست داخلی و خارجی خواستند بگویند خاطرتان جمع باشد، ملت ایران ایستاده و در صحنه است. در مواجهه با دشمن احساس ضعف نکنید.
  • مسئله هسته ای بهانه است، اگر هسته ای هم حل بشود یک مسئله دیگر را پیش میکشند، کاری که وزارت خارجه شروع کرده ادامه پیدا خواهد کرد، ایران نقض آنچه عهد کرده را نخواهدکرد اما الان هم میگویم فایده ای ندارد و بجایی نخواهد رسید، البته مسئولین تلاش خود را بکنند.

دوست گلم، می دونی ماها اجیریم؟


حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی که درود خدا بر او باد فرمودند:

"ماها اجیریم! می فهمی اجیر یعنی چی؟
اجیر به کسی گفته می شود که مزد و پاداشش را قبلا گرفته و الان جز اطاعت هیچ کاری نباید بکند؛ ماها اجیر امام زمانیم. مزد و پاداشمان، بودن در این دوران و خدمت کردن به این حکومت اسلامی است. به هیچ چیز فکر نکنیم به جز اینکه اجیر امام زمانیم."

آستیگمات‌ها هم «معراجی» می‌شوند.


به گزارش پاتوق یاران، به نقل از بهشت ایران معراجی‌ها، با اینکه در فضای اعتدال، سیمرغی نگرفت، با اینکه بعد از تماشایش هم صندوقی ندیدیم تا به آن رای بدهیم، ولی دست مریزاد که حالِ ما را با بازگشت به گذشته‌امان، یعنی ایام دفاع مقدس دوباره باصفا کرد. خاطرات بسیاری در ما زنده شد. خاصه نسل من و قبل من، منی که در آن دوره دبستانی بودم. نسل آژیر قرمز و پناهگاه، نسلی که آرزو می‌کرد زودتر از دبستان به راهنمایی برود تا بتواند با بزرگ‌ جازدن خود به جبهه برود. نسلی که در آرزوی آن زمان، امروز در سنگر سایبری است. سیمرغ معراجی‌ها، حال خوش تماشاچی‌های آستیگماتش، مانند من است، که بعد از تماشای فیلم، امیدوار می‌شوند که آن‌ها هم می‌توانند تا معراج بپرند. حتماً این فیلم را ببینید تا نوشته‌های آستیگماتیم برایتان ملموس شود.

شهید آبشناسان

شب من شاهد درخواستش از ساحت مقدس ربوبی بودم و بعد از ظهر خبر اجابت دعایش را شنیدم.
نیمه شب بود. ساعت حدود یک شب رفتم پشت سنگرش، یک زیلوی برزنتی جلوی سنگر بود و یک پشه بند. پشه بند را زدم کنار و می خواستم صدایشان بزنم که دیدم که صدای تضرع از داخل می آید دلم نیامد که حالشان را دگرگون کنم. زیلو را کنار زدم و پوتینم را هم در نیاوردم و رفتم گوشه سنگر نشستم. این مرد را وقتی در روز می دیدیم همچون یک شیر در کوهستان رفت و آمد می کرد و اسلحه را هم در دست می گرفت، تصور اینکه با آن هیبت و صلابت  و با آن قیافه نظامی اینطور خاکسار باشد در عبادت، برایم تصور سختی بود.

پهپهاد ابابیل

پهپاد مهاجر4 در حدود 30 درصد طول بیشتر و 61 درصد دهانه بال بزرگتری نسبت به پهپاد ابابیل دارد که قبلا موفق به تصویربرداری بر فراز ناو هواپیمابر آمریکا شده بود و بدیهی است این ابعاد بزرگتر، به معنی مساحت قابل رؤیت بیشتر نیز است اما همچنان رادارهای مدرن امریکایی از شناسایی پهپادهای ایرانی عاجزند.
 یکی از شاهکارهای عملیاتی پهپادهای ایرانی که باعث معروفیت بیش از پیش آن در محافل رسانه ای و نظامی دنیا شد، تصویر برداری از ناو هواپیمابر آمریکایی در آب های نزدیک ایران بود. در ابتدای اعلام این موضوع، رسانه های غربی طبق معمول به انکار و زیر سوال بردن این ماجرا اقدام کردند اما پس از انتشار تصاویر و فیلم ضبط شده که از وضوح بالایی نیز برخوردار بود موجی از نظرات حاکی از تعجب، نگرانی و بعضاً تحسین در این باره منتشر شد.

در این عملیات که بنابر اعلام فرماندهان کشورمان حدود 30 دقیقه به طول انجامیده بود، ابابیل با عبور از اطراف این شناور مجهز، اقدام به تصویر برداری کرده و پس از چند دقیقه پرواز از حضور آن مطلع شدند که با پرواز چند فروند جنگنده F/A-18 هورنت و بالگردهای اس-اچ-60 برای یافتن این پرنده اقدام شد اما در نهایت این پرنده ایرانی به سلامت در پایگاه خود بازیابی شد.

به کجا می روید


صادق زیبا کلامو زیباکلام بیشتر از آمریکا هوای اسرائیل را دارد!

زیباکلام هنوز بحث هسته‌ای اش تمام نشده و یادمان نرفته حامی رضاخان بوده، حرف از به رسمیت شناختن اسرائیل می‌زند! فکر نمی‌کنم اینقدر آمریکایی‌ها هوای اسرائیل را داشته باشند که جناب زیباکلام هوای آنان را دارد نمدانیم جناب زیبا کلام چیه نوش می فرمایند که این افاضات از او بلند می شود

نشانه های خوشبین نبودن


خبرگزاری فارس: نشانه‌های خوشبین نبودن به مذاکرات اکنون در حال آشکار شدن است/ برخی افراد تلاش دارند دولت آمریکا را علاقمند به ایران نشان دهند   رهبر  انقلاب در دیدار مردم آذربایجان:

 با انتقاد از برخی تلاش‌ها برای معرفی یک چهره غیرواقعی از آمریکا ، فرمودند: برخی افراد تلاش دارند با بزک کردن چهره آمریکا، زشتی‌ها و خشونت‌ها و وحشت‌آفرینی‌ها را از این چهره بزدایند و دولت آمریکا را دولتی علاقمند به مردم ایران و انسان‌دوست معرفی کنند، اما تلاش این افراد به نتیجه نخواهد رسید.

عقاب های آسمان ایران

فرمانده نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، پس از انتشار اخبار ساخت جنگنده‌های ایرانی گفته بود: ما قبلا اصلا از جنگنده‌های ایرانی نمی‌ترسیدیم، بلکه از قدرت تحلیل و واکنش سریع و غیر قابل پیش‌بینی خلبانان ایرانی بیمناک بودیم، اما الان ما اطلاعاتی درباره جنگنده‌های ساخته شده در ایران نداریم و نمی‌دانیم از چه نوع تکنولو‍‍ژی در آنها استفاده شده است و الان هم از جنگنده‌های آنها و هم از خلبانان آنها بیمناکیم؛ ما قدرت آنها را در درگیری‌های هوایی شاهد بوده‌ایم، جنگ ۸ ساله ایران و عراق را خوب به یاد داریم.

5 سرباز ربوده شده کجا هستند

سرباز ربوده شده کجا هستند؟

موج نگرانی‌ها از وضعیت 5 سرباز ربوده شده ایرانی، از خانه خانواده‌‌های این سربازان، به کشور و سپس از طریق شبکه‌های اجتماعی به دنیا سرایت کرده است.

خبرگزاری فارس: ۵ سرباز ربوده شده کجا هستند؟

نزدیک به یک هفته از ربودن 5 سرباز ایرانی  در منطقه مرزی "جکیگور" می گذرد.  از شنبه گذشته که گروهک تروریستی جیش العدل تصاویر این سربازان را منتشر کرد و مسئولیت ربودن آن‌ها را به عهده گرفت، تاکنون دیگر هیچ خبری از آنان به دست نیامده است. این گروهک، بازمانده گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی است که تقریبا دو ماه پیش هم 14 مرزبان ایرانی را در منطقه مرزی سراوان به شهادت رساند. انتشار تصویر 5 سرباز ربوده شده ایران با دستانی بسته و لب هایی خشکیده، رنگ هایی پریده و چهره هایی نگران احساسات ایرانیان را جریحه دار کرد تا با خانواده چشم به راه این سربازان همراه شوند.

ایرانی‌ها در یک اقدام خودجوش در شبکه های اجتماعی حمایت خود را از این سربازان و انزجار خود را از گروهک جیش العدل اعلام کردند. آنچه به این حس بیشتر دامن می زد، موج نگرانی بود در چشمان سرباز سمت چپ تصویر که در تمام تصاویر منتشر شده چشم به دوربین دوخته و  بازگشتی را، کنکاشی را، نجاتی یا کورسوی امیدی را از دریچه دوربین می جست.

روایت مبارزان بحرینی از سنگ دلی ال خلیفه

روایت مجاهدان بحرینی از سرگرد سنگ‌دل آل‌خلیفه
یک وبلاگ نویس بحرینی عنوان کرد: سرگردی که هم اکنون در برابر این دادگاه حاضر شده، همان کسی است که ما را شکنجه داد، شکنجه‌های جسمی، روحی و روانی بسیار سخت و ما را تهدید به تعرض و تجاوز کرد.

                        
 فرار از مجازات مسئولان بحرینی به امری رایج و عادی در بحرین تبدیل شده است، همان طور که اگر کسی مدعی شود که مسئولان وی را شکنجه و آزار و اذیت کرده‌اند، در دادگاه یا دادستانی این کشور یا هر جریان دیگری که به نحوی با مسئولان حکومتی و دستگاه‌های دولتی ارتباط پیدا کند، گوش شنوایی برای آن پیدا نمی‌کند.

«فواز الصمیم» از جمله این افراد حکومتی است که در دادگاه «حسین حبیل»، تصویر بردار بحرینی و «جاسم النعیمی»، وبلاگ نویس بحرینی به عنوان شاهد حضور یافته بود و اشک مادران این دو شهروند و ناله‌های آنها را به سخره می‌گرفت.

از هر ۴ تروریست موجود در سوریه ۳ نفر خارجی هستند!

یک مقام آمریکایی:
از هر ۴ تروریست موجود در سوریه ۳ نفر خارجی هستند!
رئیس سازمان ملی امنیت آمریکا در گزارش خود به کاخ سفید اعلام کرد که هم‌اکنون ۱۵۰۰ گروهک در سوریه در حال جنگ هستند که ۱۱۵ هزار نفر را سازماندهی کرده‌اند.

 خبرگزاری فارس: از هر ۴ تروریست موجود در سوریه ۳ نفر خارجی هستند!
Tweet
رئیس سازمان ملی امنیت آمریکا در گزارش خود به کاخ سفید اعتراف کرد: از هر 4 تروریست موجود در سوریه 3 نفر خارجی هستند.

«جیمز کلاپر» رئیس سازمان ملی امنیت آمریکا در گزارش خود به کاخ سفید با بیان این‌که تروریست‌های مخالف حکومت بشار اسد دچار تشتت شده‌اند نوشت: هم‌اکنون 150 هزار گروهک در سوریه در حال جنگ هستند که 115 هزار نفر را سازماندهی کرده‌اند.

براساس این گزارش، اکثریت قابل توجهی از این تروریست‌ها را اتباع خارجی تشکیل می دهند، به طوری که بر اساس پایش‌های به عمل آمده تا کنون حضور اتباع 50 کشور مسجل شده و تعداد 76 هزار نفر نیز در دست است.

هم‌چنین در این گزارش کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به این تروریست‌ها نیز مورد اشاره قرار گرفته است و براساس آن آمریکا در 6 ماه گذشته 600 تن مهمات به گروهک‌های مشغول به جنگ در سوریه ارسال کرده است.

در جنگ سوریه تا کنون 2.5 میلیون سوری مجبور به ترک کشور خود شده‌اند و 7 میلیون سوری دیگر نیز با ترک خانه خود در داخل سوریه به مناطق امن پناهنده شده‌اند. هم چنین این جنگ تا کنون 134 هزار تن کشته داشته است.
خبرگزاری فارس: از هر ۴ تروریست موجود در سوریه ۳ نفر خارجی هستند!

فرمانده سایبری جدید آمریکا:

جنگ‌های آینده در اینترنت خواهد بود.
به اینترنت باید به عنوان یک سامانه تسلیحاتی نگاه کرد و ما باید به مبارزه برای حفظ برتری خود در فضای سایبری ادامه دهیم که سبب تفوق ما در چهار عرصه جنگی دریا، هوا، زمین و فضا خواهد شد.
از چند روز پیش، مایکل راجرز به عنوان رئیس جدید سازمان جنجالی ماه‌های اخیر آمریکا یعنی آژانس امنیت ملی NSA برگزیده شد تا بدین ترتیب از این پس، او فرمانده سایبری آمریکا را بر عهده گیرد.

او جایگزین کیت الکساندر می‌شود که از ماه آینده بازنشسته خواهد شد. الکساندر در دوره مدیریتی خود بدترین بحران جاسوسی در آمریکا را که ناشی از افشاگری‌های ادوارد اسنودن درباره عملیات‌های آژانس امنیت ملی بود، تجربه کرد.

راجرز فعالیت خود در ارتش آمریکا را به عنوان یک سرباز زمینی دریایی آغاز کرد اما بعدها با گذراندن دوره‌های تخصصی امنیت اطلاعات مخابراتی و جنگ‌های سایبری توانست در این عرصه، در ارتش بالا بیایید.

شاید مهمترین نکته‌ای که درباره تفکرات فرمانده سایبری جدید آمریکا باید دانست این است که او معتقد است آینده جنگ‌ها در فضای اینترنت خواهد بود.

جنگ‌های آینده، در اینترنت خواهد بود + عکس // در حال ویرایش
جنگ‌های آینده، در اینترنت خواهد بود + عکس // در حال ویرایش

مایکل راجرز، فرمانده جدید NSA

او در فوریه 2013 در مصاحبه با مجله فناوری اطلاعات نظامی Military Information Technology می‌گوید: «به شبکه (اینترنت)‌ باید به عنوان یک سیستم تسلیحاتی نگاه کرد و ما باید به مبارزه برای حفظ برتری خود در فضای سایبری ادامه دهیم که طبعا سبب تفوق ما در چهار عرصه جنگی دریا، هوا، زمین و فضا خواهد شد.» او نه تنها معتقد است که فضای سایبری پنجمین عرصه جنگی در آینده خواهد بود، بلکه تاکید دارد که پنتاگون باید در تربیت جنگاوران فضای سایبری، سرمایه‌گذاری کند.»

راجرز گفته است: «ما باید نیروی آموزش‌دیده خود در زمینه فضای سایبری و آشنا به جدیدترین فناوری‌ها و پیشرفت‌ها در این عرصه را گسترش دهیم تا بتوانیم مبارزه سایبری در هر نقطه از جهان را عملیاتی کنیم.»

وصیت نامه شهید عباس بابایی


بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

خدایا ، خدایا ، تو را به جان مهدی (عج) تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار . به خدا قسم من از شهدا و خانواده شهدا خجالت می کشم وصیت نامه بنویسم . حال سخنانم را برای خدا در چند جمله انشاالله خلاصه می کنم . 

خدایا مرگ مرا و فرزندان و همسرم را شهادت قرار بده . 

خدایا ، همسر و فرزندانم را به تو می سپارم . 

خدایا ، در این دنیا چیزی ندارم ، هرچه هست از آن توست . 

پدر و مادر عزیزم ، ما خیلی به این انقلاب بدهکاریم . 

عباس بابایی 

22/4/61 

21 ماه مبارک رمضان

اوباما روزی راننده کمپرسی‌ست و روز دیگر گارسون!

رئیس‌جمهور آمریکا یک روز همچون گارسون علیه ایران میز می‌چیند و یک روز همچون راننده کمپرسی وعده تخلیه آجر بر سر نقض‌کنندگان تحریم‌های ضدایرانی را می‌دهد.
 
زمانی فروریختن یک تن آجر کار کامیون‌های کمپرسی تلقی می‌شد که با سر و صدای زیاد خود برای همه مزاحمت ایجاد می‌کردند اما این روزها به‌نظر می‌رسد دولت آمریکا نه‌تنها همچون یک گارسون بر روی میز گزینه می‌چیند، بلکه همچون کامیون کمپرسی به‌دنبال تخلیه آجر بر سر شرکت‌های نقض‌کننده تحریم‌های ایران نیز هست.

طی ماه‌های آینده باید منتظر خالی شدن آجرهای بیشتر آمریکایی بر سر شرکت‌های نقض‌کننده تحریم‌های ایران باشیم. این مسیری است که واشنگتن به‌سادگی از آن بازنخواهد گشت، حتی اگر به‌معنی نقض توافقات بین‌المللی باشد.

کی میدونه چرا 18 سال اسارت شهید لشکری طول کشید؟

بله صدام او را به عنوان برگ برنده  نگه داشته بود!!!!!!!!!!

اگه او اعتراف به دلخواه صدام می کرد...

بهترین زندگی در غرب را برای خودش تهیه می کرد اما ایران به عنوان متجاوز جنگی شناخته می شد!!!!!!!!




پس همه این 18 سال برای این بود؟

بکش زیپ دهنتو

وندی شرمن، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایالات متحده:

 «ما دلیلی برای باقی ماندن فردو و رآکتور آب سنگین نمی‌بینیم»؛ «ایران اخیراً به طور قابل مشاهده‌ای غذا به مردم فقیر در جامعه داد که به نوعی نشان‌دهنده این است که کاهش هدفمند و محدود تحریم‌ها تأثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است».

وندی شرمن هم کم سواده؛ مطمئنم بیسواد حتی فارسی نمی‌تونه حرف بزنه و هم ازیه جای خاص (دولت آمریکا) تغذیه میشه؛ اینقد مزخرفاتش رو ریشیر نکنید حرف رئیس جمهور درسته.

فکر می‌کنم صحبت‌های وندی شرمن از ترسیم قحطی و صف غذا در تهران صرفاً برای حفظ ذهنیت مردم آمریکا در مورد ایران است و به قول دوستان  غافل  یا خیلی خوشبین مصرف داخلی دارد!