خاکریز
خاکریز

خاکریز

خط قرمز یا تمسخر جامعه بشری ؟ ? RED LINE OR LOGHING TO HUMAN

ماهیت این رژیم که در طول حیات ننگین اش هیچ گونه دستاورد بشردوستانه ای نداشته است و هویت سراسر جعلی این رژیم برای متفکران سئوال برانگیز است . چرا که رژیمی که هنوز ماهیت حضوری خودش در بین اعضاء سازمان ملل زیر سئوال و تردید است و با پشتوانه غول های سلطه در این نهاد بین المللی جا باز کرده چگونه به خود اجازه میدهد برای یکی از بنیانگذاران سازمان ملل خط قرمز

 تعیین کند ؟!

احتمال میدهیم بمب اتم این شکلی باشد که تا 70% آن آّب و 20 درصد هم روغن و این 10 درصد دیگر هم باید از نمک و فلفل و دیگر طعم دهنده ها در آن استفاده شود و ضمنا این فیتیله آن را باید با سنگ چخماق روشن کرد و کسانی که بتوانند چنین وسیله ای را درست کنند حتما ابرقدرتند و حق دارند صاحب این جهان باشند .

کسی که تنها عکس نتانیاهو با آن کارتن مسخره اش را ببیند احتمالا چنین حرف هایی را برداشت میکند .

اظهارات نتانیاهو و تعیین خط قرمز او بیش از هرچیز توهین به بشریت است . او در نطق خبرسازش به گونه ای سخن میگفت که گویی داعیه ای جهانی را بر عهده دارد و در فرصت پیش آمده برایش قرار است ازحقوق تمامی ساکنان زمین دفاع کند .

او که امرانه تمامی اعضای سازمان ملل را خطاب قرار داده در مدت گذشت چند روز از این اظهارات باید متوجه اشتباهاتش شده باشد . چرا که حتی این رویه سخن گویی در داخل اسرائیل نیز از رونق اقتاده است .

ماهیت این رژیم که در طول حیات ننگین اش هیچ گونه دستاورد بشردوستانه ای نداشته است و هویت سراسر جعلی این رژیم برای متفکران سئوال برانگیز است . چرا که کشوری که هنوز ماهیت حضوری خودش در بین اعضاء سازمان ملل زیر سئوال و تردید است و با پشتوانه غول های سلطه در این نهاد بین المللی جا باز کرده چگونه بخود اجازه میدهد برای یکی از بنیانگزاران سازمان ملل خط قرمز تعیین کند ؟!

حال هر عاقلی باید از خود بپرسد این خط قرمز است یا به مسخره گرفتن اعضا و سازمان ملل .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.