خاکریز
خاکریز

خاکریز

وزیر محترم امور خارجه، به قطب نما نگاه کن!



زمانی که اشتون در تهران به دیدار مرتبطین فتنه 88 می‌رود، یعنی اینکه، امنیت ملی ما رو نشانه رفته، به استقلال، تمامیت ارضی و حق حاکمیتی ملت ایران دهن کجی کرده!؟

ولی جالبه، در مقابل این خطای فاحش، دولت محترم تدبیر و امید، کاملاً سکوت کرده!؟ البته سران سایر قوا سخنان تندی داشته‌اند ولی بنا به سوابق فقط حرف است!؟ تهدید این قوا را بنا به سابقه این جور تعبیر می کنم که «اگر یکبار دیگر تکرار کنی! با این بار می‌شود دوبار!!؟؟» خلاصه که دولت را اینجوری بدجور کشتند!

از مزاح با مسؤلین محترم که بگذریم، یک عرض برادرانه خدمت وزیر محترم امور خارجه دارم. سال 90، رهبری  در دانشگاه افسری امام علی علیه السلام، راهبردی را مشخص کردند. فرمودند: «ما ملتى نیستیم که بنشینیم تماشا کنیم قدرتهاى پوشالىِ مادى که از درون کرم‌خورده و موریانه‌خورده‌اند، ملت استوار و پولادین ایران را تهدید کنند. ما در مقابل تهدید، تهدید میکنیم.»

برادر من، سرور من، وزیر امور خارجه دولت تدبیر و امید، شما هم خوب یک کاری بکن! 

شما هم با محکومین امنیتی امریکا و دول غربی، جایی که سفارت خانه داری در سفارت خودمان و جایی هم که سفارت ندارید، در سفارت کشورهای دوست، مثل ونزوئلا تو آمریکا، قرار ملاقات بگذارید و چهره واقعی ضد انسانی غرب رو فاش کنید. از ایران دفاع کنید. فیلم «چ» رو دیدی؟ بایستی پاسخگوی‌ صدها هزار شهید مثل شهدای پرپر شده ماجرای پاوه باشید! شما هم مثل من جبهه نرفتی با این فرق که من حداقل بمباران تهران را درک کردم ولی شما نیویورکی بودی! حواستون باشه!؟ فرش قرمز شما، خون شهدا است! ببینید پاتونو کجا می‌ذارین!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.