خاکریز
خاکریز

خاکریز

چنان درس عبرتی خواهیم داد که تا قیام قیامت فراموش نکند

فرمانده تیپ 292 زرهی دزفول:

به کسانی که قصد سوء به کشور اسلامی ما داشته باشند چنان درس عبرتی خواهیم داد که تا قیام قیامت فراموش نکند

به کسانی که قصد سوء به کشور اسلامی ما داشته باشند چنان درس عبرتی خواهیم داد که تا قیام قیامت فراموش نکند

دزفول امروز: امیر “گودرز احمدوند” نیروهای مسلح را فرزندان جان بر کف ملت بزرگ ایران دانست و تاکید کرد: به کسانی که قصد و نگاه سوء به کشور اسلامی ما داشته باشند آن چنان درس عبرتی خواهیم داد که تا قیام قیامت فراموش نکند

 به گزارش دزفول امروز: فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در سخنانی پیش از خطبه های نمازجمعه دزفول، با تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی ارتش گفت: در سالهای ظلم و جور پیش از پیروزی انقلاب، بدنه ارتش با روحانیت و علمای بزرگ ارتباط نزدیک داشته است.

 

امیر سرتیپ” گودرز احمدوند” با اشاره به اعتماد امام خمینی(ره) به ارتش اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب، گروهک های ضد انقلاب کار خود را برای ایجاد تجزیه کشورآغاز کردند که ارتش بلافاصله وارد عمل شد و پاسخ اعتماد امام به ارتش را با جان فشانی و دفاع از کیان کشور اسلامی به خوبی داد.

وی افزود: اوایل انقلاب زمانی که ضد انقلاب آگاه و برخی انقلابیون ناآگاه، شعار انحلال ارتش را سر می دادند و برچسب طاغوتی را به ارتش می زدند، امام(ره) با بصیرت خود در ۲۶ فروردین ۵۸ حکمی را صادر و ۲۹ فروردین را به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نام گذاشتند.

امیر”احمدوند” در ادامه با اشاره به افتخارآفرینی های نیروهای مختلف ارتش قهرمان جمهوری اسلامی در دوران دفاع پرداخت و گفت: هیچ عملیاتی در دوران دفاع مقدس نداریم که بدون حضور یکی از نیروهای هوایی، دریایی، زمینی و یا مهندسی و تدارکاتی ارتش شکل گرفته باشد، چه عملیات هایی که ارتش و یا سپاه بطور مستقل طراحی و اجرا کرده اند و چه درعملیات های مشترک ارتش و سپاه، حضور نیروهای ارتش را می بینیم.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول گفت: رزمندگان تیپ ۲ زرهی دزفول در چهارم مهر ۵۹، موفق شدند در یک روز بیش از ۳۷ فروند تانک را در ساحل غربی رودخانه کرخه منهدم و اجازه عبور دشمن را از کرخه نداد.

این فرمانده ارشد نظامی، تغییر استراتژی عراق از آفند به دفاع و پدافند در سالهای اولیه جنگ تحمیلی را بدلیل استقامت ارتش جمهوری اسلامی دانست و ابراز کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۹ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که  از این تعداد ۴۶ هزار شهید متعلق به نیروی زمینی است.

وی با استناد به اصل ۱۴۳ قانون اساسی، پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی را وظیفه ارتش نامید و اظهار کرد: افتخار می کنیم که ارتش جمهوری اسلامی از سوی رهبری انقلاب، “کلمه طیبه” نام گرفت.

امیر احمد وند فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول، خاطر نشان کرد: بخش عظیمی از ایجاد بازدارندگی نظام اسلامی در مقابل دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای به عهده ارتش است.

این فرمانده ارشد نظامی، نیروهای مسلح را فرزندان جان بر کف ملت بزرگ ایران دانست و تاکید کرد: اگر روزی کسی قصد و نگاهی سوء به کشور اسلامی ما داشته باشد ما چنان درسی عبرتی به آنها خواهیم داد که تا قیام قیامت فراموش نکند.

وی با بیان اینکه ما امروز مفتخریم که تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت هستیم، ادامه داد: فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه ای، هم فرمانده، رهبر و مرجع تقلید ما است و افتخار می کنیم که در محضر ایشان سربازان نائب امام زمان(عج) باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.