خاکریز
خاکریز

خاکریز

تبلور گوشه هایی از رحمت "نبوی" روی پرده سینماها

تبلور گوشه هایی از رحمت "نبوی" روی پرده سینماها

تثبیت وحدت در کشور با اکران"محمد رسول‌الله"

علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب پدربزرگ پیامبر اکرم (ص)، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب عموی پیامبر (ص)، ساره بیات در نقش حلیمه دایه‌ پیامبر (ص)، مینا ساداتی در نقش آمنه مادر پیامبر(ص)، محسن تنابنده در نقش ساموئل تاجر یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور در نقش ام‌جمیل همسر ابولهب، حمیدرضا تاج‌دولت در نقش حمزه عموی پیامبر (ص)، صادق هاتفی در نقش بحیرا راهب مسیحی، محمد عسگری در نقش ابولهب عموی پیامبر (ص) و حدود ۵۰۰ بازیگر و هنرور در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

همانطور که مجید مجیدی بارها اشاره کرده است این فیلم در پی ارائه تصویری واقعی از پیامبر اسلام است. آنچه در این اثر سینمایی مقابل دیدگان مخاطبان قرار می‌گیرد حضور پرمهر و سرشار از برکت پیامبر اسلام است که هر جا که حضور می‌یافتند مردم را به مهر و دوستی فرامی‌خواندند. در فیلم نشان داده می‌شود که حضرت محمد (ص) از همان کودکی و نوجوانی سرمنشا مهر و دوستی بوده‌اند.

 داستان فیلم به گونه‌ای طراحی و اجرا شده است که این امکان فراهم است تا قسمت‌های بعدی آن نیز ساخته شود و البته مجیدی نیز به این نکته اشاره داشته است که قصد ساخت قسمت های دوم و سوم آن را دارد و به گونه‌ای می توان آن را سه‌گانه‌ای از زندگی حضرت محمد (ص) دانست.

 همچنین پیش فروش بلیت های این فیلم از طریق سایت سینما تیکت و سایت رسمی فیلم «محمد رسول الله (ص)» در دسترس است. آدرس رسمی سایت فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» mohammadmovie.com است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.